Ultralydrapporter

Godt innslag alltid koselig å lese om
 
Ultralyd i dag som viste en perfekt liten baby på ca 2,4cm, målte akkurat 9+2 som beregnet:happy093 Skulle få et bilde men en misforståelse mellom de som tok ul så det ble slettet før de skrev det ut:arghh: Men er storfornøyd med å få se lille med bankende hjerte på skjerm, og vet at det ikke er lenge til jeg kan høre selv med doppleren hjemme:Heartred
 
Last edited:
Ultralyd idag, uke 7+3. Var forberedt på det verste da kvalmen forsvant over natta her tidligere i uka og jeg de siste dagene har hatt mye menssmerter. I morges var det litt blodspor på papiret ved toalettbesøk. Men jaggu var der et blinkende hjerte ♥️ Lille puddingen var ca 1 cm lang og beregnet til ca 7+6
 
Første ul i dag. Ble satt tilbake fra 9+1 til 8+0, så kjenner litt på «skuffelse» over det. Prøver å fokusere på det som faktisk er det viktigste: et hjerte som slår og alt ser sunt og friskt ut:love7
 
Gleder meg mer og mer til min tur på mandag, selv om den er veldig tidlig ultralyd er da 6+0, skal hos gynekolog og Hu valgte når eg sko komme utifra forrige mens
 
9+3 og alt så bra ut i dag! Så det lille blinkende hjertet med en gang, men fikk ikke høre lyden av en eller annen grunn. Virka som om det var noen regler for det? Men uansett så alt perfekt ut :love7
Ja, regel er minst stråling. Så mye som nødvendig men så lite som mulig. Lyden produserer mer varme enn bilde.
 
9+3 og alt så bra ut i dag! Så det lille blinkende hjertet med en gang, men fikk ikke høre lyden av en eller annen grunn. Virka som om det var noen regler for det? Men uansett så alt perfekt ut :love7
Da jeg var på TUL 6+1 ønsket hun heller ikke å høre på hjertet på grunn av frekvensen er så høy(?) at de unngår unødvendig lytting. Det setter jeg pris på at de tar hensyn til❤️
 
Back
Topp