Var sykemeldt i 8 uker pga svangerskapskvalme, og bare sengeliggende. Fikk kvalmestillende som har reddet meg! Og jobbet siste uken før jeg har nå tok 4 uker ferie. Så formen har bare blitt bedre og bedre, men som jordmor sier så blir det fleste med tvillinger tatt ut fra jobb uke 20/22 pga risiko.Off så fælt med intense magekramper! Må ha vært en stor overraskelse da at det viste seg å være tvillinger. Spennende å høre om hvordan det går i ditt svangerskap. Hadde vært artig om vi fikk gutt og jente vi også, siden vi har 1 gutt og 1 jente fra før. Så blir det litt balanse.
Jobber du forresten? Jeg jobber 100%, men har hatt ferie 3 uker. Og formen har blitt dårligere siste ukene. Så er usikker på om jeg klarer 100% fremover..
Tror jeg ikke blir å jobbe 100% etter ferien, det blir absolutt for tungt og for mye energi som går på det. Også er det jo bare å sette seg selv først, det er en kort periode av livet vårt. Vi skal jo også funke før, under og etter fødsel, så det er ingen vits å presse seg
![love017 :love017 :love017](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-love017.gif)