Ultralyd

To friske gutter så vi på OUL :Heartred
Gikk fra å ha termin 21.01 til 14.01, så tyder på at det blir nyttårsbarn:love2
Oi så spennende! Håper du de blir født i begynnelsen av januar eller slutten av desember?
Vår foreløpige termin er beregnet til 16.januar. Håper de holder seg inne til etter nyttår egentlig. Men desemberbarn går også fint altså! :D
 
Vi venter en gutt :Heartblue alt bra med han! Jeg fikk desverre påvist placenta previa marginalis og må på ny ul i uke 32 for å se om den har flyttet seg. Hvis den ikke har det så blir det planlagt ks istedenfor hjemmefødsel :hungover: Men veldig glad for en frisk lillebror da!
Ååå så glad for å lese! Vært inn og ut å sjekket denne tråden siden eg så du skulle på ultralyd. Så ble veldig nysgjerrig! Glad gutten har det bra! ❤️ blir spennende å se om det blir ks eller hjemmefødsel da!!!
 
Oi så spennende! Håper du de blir født i begynnelsen av januar eller slutten av desember?
Vår foreløpige termin er beregnet til 16.januar. Håper de holder seg inne til etter nyttår egentlig. Men desemberbarn går også fint altså! :D
Jeg håper jo på at de trives og holder seg inne til 2024! :Heartblue Men det blir veldig spennende å se, blir en rolig jul og nyttår:laughing002
 
Jeg håper jo på at de trives og holder seg inne til 2024! :Heartblue Men det blir veldig spennende å se, blir en rolig jul og nyttår:laughing002
Ja samme her!

Vi satser på en rolig jul her også, og håper de klarer vente til januar!!
 
Vi venter en gutt :Heartblue alt bra med han! Jeg fikk desverre påvist placenta previa marginalis og må på ny ul i uke 32 for å se om den har flyttet seg. Hvis den ikke har det så blir det planlagt ks istedenfor hjemmefødsel :hungover: Men veldig glad for en frisk lillebror da!
Samme her, så håper virkelig at den er flyttet seg på ultralyden i uke 32!
 
Samme her, så håper virkelig at den er flyttet seg på ultralyden i uke 32!
Krysser fingrene for deg! Heldigvis flytter ca 90% seg før uke 32 så sjansene er heldigvis gode :Heartred fikk du beskjed om å ta noen forhåndsregler? Jeg fikk bare beskjed om å ringe inn ved kraftig blødning. Ser at en del får beskjed om å ikke løfte tungt,være varsom med samleie osv.
 
Vært på OUL i dag. Samboeren var med så vi fikk vært sammen.
Alt står bra til med tvillingene. Fikk flyttet termin fra 16.januar til 19.januar. Og det ser ut til å bli en gutt og en jente :Heartred Helt perfekt egentlig, da det vil bli halvt om halvt med fordelingen i familien vår.:Heartred:D

Ny ultralyd om litt over 3 uker grunnet ekstra oppfølging.
 
Vært på OUL i dag. Samboeren var med så vi fikk vært sammen.
Alt står bra til med tvillingene. Fikk flyttet termin fra 16.januar til 19.januar. Og det ser ut til å bli en gutt og en jente :Heartred Helt perfekt egentlig, da det vil bli halvt om halvt med fordelingen i familien vår.:Heartred:D

Ny ultralyd om litt over 3 uker grunnet ekstra oppfølging.
Å så utrolig stas, og nydelig med en av hver! Toegga er jo de minst kompliserte tvilling mulighetene, så det er supert :)
 
Må man ha med seg noen dokumenter på oul i tillegg til helsekort for gravide? Har jo tatt noen blodprøver hos hos fastlegen, men har ikke skrevet ut resultatene/hentet papirene på legekontoret. Kom til å tenke på om det er noe som må tas med…? :p
 
Må man ha med seg noen dokumenter på oul i tillegg til helsekort for gravide? Har jo tatt noen blodprøver hos hos fastlegen, men har ikke skrevet ut resultatene/hentet papirene på legekontoret. Kom til å tenke på om det er noe som må tas med…? :p
Nei helsekort skal være nok. Blodprøver skal være med når man kommer til føden og til jordmorkontroller har man med urinprøve. Men akkurat oul trenger man ikke sånt til :)
 
Må man ha med seg noen dokumenter på oul i tillegg til helsekort for gravide? Har jo tatt noen blodprøver hos hos fastlegen, men har ikke skrevet ut resultatene/hentet papirene på legekontoret. Kom til å tenke på om det er noe som må tas med…? :p
Nei, holder med helsekort. Men jeg har alt liggende i en mappe dammen for dersom du plutselig må inn på kontroll eller på føden så må alt med.
 
Vært på OUL i dag. Samboeren var med så vi fikk vært sammen.
Alt står bra til med tvillingene. Fikk flyttet termin fra 16.januar til 19.januar. Og det ser ut til å bli en gutt og en jente :Heartred Helt perfekt egentlig, da det vil bli halvt om halvt med fordelingen i familien vår.:Heartred:D

Ny ultralyd om litt over 3 uker grunnet ekstra oppfølging.
Åå, så koselig!!:Heartred Gleder meg til å følge deg videre:love017
 
Krysser fingrene for deg! Heldigvis flytter ca 90% seg før uke 32 så sjansene er heldigvis gode :Heartred fikk du beskjed om å ta noen forhåndsregler? Jeg fikk bare beskjed om å ringe inn ved kraftig blødning. Ser at en del får beskjed om å ikke løfte tungt,være varsom med samleie osv.
Nei fikk ingen beskjed om å ta noen som helst forhåndsregler..
 
Idag er det 20 dager igjen til vi skal på OUL... kjenner jeg kvier meg litt.. har 3 gutter fra før og ønsker meg veldig en jente..vet det høres teit ut..er jo selvfølgelig så glad for å vente ny bebbis igjen men...må si savnet etter ei jente. Alle 3 gutta er såååå lik pappaen sin... redd for å kjenne litt på skuffelse.. ikke god følelse i det hele tatt!!!!
Hvordan gikk det på ultralyden?:joyful:
 
Back
Topp