Vet ikke kjønn enda, så krysser fingrene for å få vite det i morgen! Og i morgen er faktisk den nasjonale tvillingdagen, det er litt stasSpennende! Du vet ikke kjønn på tvillingene enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke kjønn enda, så krysser fingrene for å få vite det i morgen! Og i morgen er faktisk den nasjonale tvillingdagen, det er litt stasSpennende! Du vet ikke kjønn på tvillingene enda?
Oi så spennende! Håper du de blir født i begynnelsen av januar eller slutten av desember?To friske gutter så vi på OUL
Gikk fra å ha termin 21.01 til 14.01, så tyder på at det blir nyttårsbarn
Sniker fra en annen gruppe. Hvordan gikk det?Oul i morgen
Vi venter en gutt alt bra med han! Jeg fikk desverre påvist placenta previa marginalis og må på ny ul i uke 32 for å se om den har flyttet seg. Hvis den ikke har det så blir det planlagt ks istedenfor hjemmefødsel Men veldig glad for en frisk lillebror da!Sniker fra en annen gruppe. Hvordan gikk det?
Ååå så glad for å lese! Vært inn og ut å sjekket denne tråden siden eg så du skulle på ultralyd. Så ble veldig nysgjerrig! Glad gutten har det bra! blir spennende å se om det blir ks eller hjemmefødsel da!!!Vi venter en gutt alt bra med han! Jeg fikk desverre påvist placenta previa marginalis og må på ny ul i uke 32 for å se om den har flyttet seg. Hvis den ikke har det så blir det planlagt ks istedenfor hjemmefødsel Men veldig glad for en frisk lillebror da!
Jeg håper jo på at de trives og holder seg inne til 2024! Men det blir veldig spennende å se, blir en rolig jul og nyttårOi så spennende! Håper du de blir født i begynnelsen av januar eller slutten av desember?
Vår foreløpige termin er beregnet til 16.januar. Håper de holder seg inne til etter nyttår egentlig. Men desemberbarn går også fint altså!
Ja samme her!Jeg håper jo på at de trives og holder seg inne til 2024! Men det blir veldig spennende å se, blir en rolig jul og nyttår
Samme her, så håper virkelig at den er flyttet seg på ultralyden i uke 32!Vi venter en gutt alt bra med han! Jeg fikk desverre påvist placenta previa marginalis og må på ny ul i uke 32 for å se om den har flyttet seg. Hvis den ikke har det så blir det planlagt ks istedenfor hjemmefødsel Men veldig glad for en frisk lillebror da!
Krysser fingrene for deg! Heldigvis flytter ca 90% seg før uke 32 så sjansene er heldigvis gode fikk du beskjed om å ta noen forhåndsregler? Jeg fikk bare beskjed om å ringe inn ved kraftig blødning. Ser at en del får beskjed om å ikke løfte tungt,være varsom med samleie osv.Samme her, så håper virkelig at den er flyttet seg på ultralyden i uke 32!
Å så utrolig stas, og nydelig med en av hver! Toegga er jo de minst kompliserte tvilling mulighetene, så det er supertVært på OUL i dag. Samboeren var med så vi fikk vært sammen.
Alt står bra til med tvillingene. Fikk flyttet termin fra 16.januar til 19.januar. Og det ser ut til å bli en gutt og en jente Helt perfekt egentlig, da det vil bli halvt om halvt med fordelingen i familien vår.
Ny ultralyd om litt over 3 uker grunnet ekstra oppfølging.
Nei helsekort skal være nok. Blodprøver skal være med når man kommer til føden og til jordmorkontroller har man med urinprøve. Men akkurat oul trenger man ikke sånt tilMå man ha med seg noen dokumenter på oul i tillegg til helsekort for gravide? Har jo tatt noen blodprøver hos hos fastlegen, men har ikke skrevet ut resultatene/hentet papirene på legekontoret. Kom til å tenke på om det er noe som må tas med…?
Nei, holder med helsekort. Men jeg har alt liggende i en mappe dammen for dersom du plutselig må inn på kontroll eller på føden så må alt med.Må man ha med seg noen dokumenter på oul i tillegg til helsekort for gravide? Har jo tatt noen blodprøver hos hos fastlegen, men har ikke skrevet ut resultatene/hentet papirene på legekontoret. Kom til å tenke på om det er noe som må tas med…?
Åå, så koselig!! Gleder meg til å følge deg videreVært på OUL i dag. Samboeren var med så vi fikk vært sammen.
Alt står bra til med tvillingene. Fikk flyttet termin fra 16.januar til 19.januar. Og det ser ut til å bli en gutt og en jente Helt perfekt egentlig, da det vil bli halvt om halvt med fordelingen i familien vår.
Ny ultralyd om litt over 3 uker grunnet ekstra oppfølging.
Nei fikk ingen beskjed om å ta noen som helst forhåndsregler..Krysser fingrene for deg! Heldigvis flytter ca 90% seg før uke 32 så sjansene er heldigvis gode fikk du beskjed om å ta noen forhåndsregler? Jeg fikk bare beskjed om å ringe inn ved kraftig blødning. Ser at en del får beskjed om å ikke løfte tungt,være varsom med samleie osv.
Samme til deg.Åå, så koselig!! Gleder meg til å følge deg videre
Hvordan gikk det på ultralyden?Idag er det 20 dager igjen til vi skal på OUL... kjenner jeg kvier meg litt.. har 3 gutter fra før og ønsker meg veldig en jente..vet det høres teit ut..er jo selvfølgelig så glad for å vente ny bebbis igjen men...må si savnet etter ei jente. Alle 3 gutta er såååå lik pappaen sin... redd for å kjenne litt på skuffelse.. ikke god følelse i det hele tatt!!!!