Var sykemeldt i 8 uker pga svangerskapskvalme, og bare sengeliggende. Fikk kvalmestillende som har reddet meg! Og jobbet siste uken før jeg har nå tok 4 uker ferie. Så formen har bare blitt bedre og bedre, men som jordmor sier så blir det fleste med tvillinger tatt ut fra jobb uke 20/22 pga risiko.Off så fælt med intense magekramper! Må ha vært en stor overraskelse da at det viste seg å være tvillinger. Spennende å høre om hvordan det går i ditt svangerskap. Hadde vært artig om vi fikk gutt og jente vi også, siden vi har 1 gutt og 1 jente fra før. Så blir det litt balanse.
Jobber du forresten? Jeg jobber 100%, men har hatt ferie 3 uker. Og formen har blitt dårligere siste ukene. Så er usikker på om jeg klarer 100% fremover..
Tror jeg ikke blir å jobbe 100% etter ferien, det blir absolutt for tungt og for mye energi som går på det. Også er det jo bare å sette seg selv først, det er en kort periode av livet vårt. Vi skal jo også funke før, under og etter fødsel, så det er ingen vits å presse seg

Jeg er i dag 15+4 og hun antok 70% at det var jente. Ved sist UL uke 12+0 gjettet jordmor at det var gutt. Tenkte jeg skulle høre med dere, om hva dere tror? Bildet jeg legger ut skal liksom være bildet av stumpen(høyre side) og så beina, og i midten kjønnsorganet..Jeg er så sinnsykt dårlig til å se ultralydbilder så gir lite mening for meg