Ultralyd-rapporter

Det så dessverre ikke ut til at det har gått veien for oss.. I følge siste mens skulle jeg vært 8+5 nå. Var hos privat UL og vi så to begynnende embryoer i hver sin fostervannssekk, men de var så små at det enten er snakk om MA eller mye kortere på vei enn vi trodde. Fikk henvisning til KK til neste uke, så da får vi se om det har skjedd noen endringer. Er ikke veldig optimistisk..
Sender deg en god klem og varme tanker :Heartred
 
Det så dessverre ikke ut til at det har gått veien for oss.. I følge siste mens skulle jeg vært 8+5 nå. Var hos privat UL og vi så to begynnende embryoer i hver sin fostervannssekk, men de var så små at det enten er snakk om MA eller mye kortere på vei enn vi trodde. Fikk henvisning til KK til neste uke, så da får vi se om det har skjedd noen endringer. Er ikke veldig optimistisk..
Så vondt for deg å dere å få en sånnen beskjed! Håper virkelig du bare er kortere på veg :Heartred sender varme klemmer:Heartred
 
Det så dessverre ikke ut til at det har gått veien for oss.. I følge siste mens skulle jeg vært 8+5 nå. Var hos privat UL og vi så to begynnende embryoer i hver sin fostervannssekk, men de var så små at det enten er snakk om MA eller mye kortere på vei enn vi trodde. Fikk henvisning til KK til neste uke, så da får vi se om det har skjedd noen endringer. Er ikke veldig optimistisk..
Så trist ❤️
 
Endelig fått vært på UL i dag. Var litt nervøs siden vi tidligere mistet i uke 8 men ble ikke oppdaget før uke 11.
Er 10+3 i dag så var greit å få sjekke at ting har gått lengre enn sist.

Så nå jubler vi over at alt ser fint ut, legen målte meg til 11+0 men siden det er så små marginer + legen har ikke det beste utstyret så regner jeg med at 10+3 fortsatt stemmer:happy:

Men nå kan vi endelig senke skuldrene og begynne å fortelle familie :dance011
 
Slettet innlegget mitt da jeg glemte å sladde navn:stop:


Var på ultralyd idag som viste en baby som tilsvarte 10+0, som stemmer med min mens utregning. Fikk høre hjerte slå, og alt var som det skulle ifht svangerskapslengden.

Deilig start på helga:Heartred:Heartred

Vis vedlegget 399180
Så godt at ultralyden viser det samme som beregningene man selv har :dance008

Men bare så du vet det så vises fortsatt navnet ditt ganske tydelig om man zoomer litt inn :smiley-ashamed004
 
UL nr 2 i dag :Heartred Viste et levende foster :Heartred Etter mine beregninger er jeg 9+3. Jeg ble målt til 9+3 og 9+4. Enn så lenge er alt bra. Hun jeg var hos sa jeg kunne begynne å glede meg, men, jeg vet jo at ting fort kan snu. Plutselig kan det være avvik på fosterdiagnostikk. Det ble sendt henvisning til tidlig UL/fosterdiagnostikk. Og så fikk jeg time til OUL: 2. mai :shy:
 

Vedlegg

  • E7A24B26-5B48-46BF-AD92-8ADF095ED8D3.jpeg
    E7A24B26-5B48-46BF-AD92-8ADF095ED8D3.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 67
Back
Topp