Ultralyd-rapporter

Månelilje

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Jeg tenkte at det kunne passe med egen tråd med rapportering fra ultralyder, så slipper man å blande det inn i nedtellingstråden.

Jeg var på ultralyd 8+0 i dag. Og alt så fint ut!!! :D
:happy093
Jeg kan nesten ikke tro det! Det føles som om jeg endelig kan tørre å faktisk tro på at dette kan holde helt fram til mål!
 
Jeg tenkte at det kunne passe med egen tråd med rapportering fra ultralyder, så slipper man å blande det inn i nedtellingstråden.

Jeg var på ultralyd 8+0 i dag. Og alt så fint ut!!! :D
:happy093
Jeg kan nesten ikke tro det! Det føles som om jeg endelig kan tørre å faktisk tro på at dette kan holde helt fram til mål!
Så bra hadde det vokst mye siden sist?
 
Sorry, så først denne tråden etter at jeg hadde postet i jubeltråden. Jeg var og på ultralyd i dag, 8+1 i følge menstermin men 7+1 i følge målinger. Foreløpig termin 3 September, men hun sa jeg nok blir satt tilbake på neste time slutten av neste uke. Så ett fint lite hjerte slå og den var 1 cm stor :)
 
Ja, nå var den akkurat så lang som den skulle være! Gynekologen sa at det var ofte vanskelig å måle helt riktig veldig tidlig og at det sannsynligvis var målefeil sist og ikke at den faktisk var for kort. :)
Så bra :) kan jeg spørre hva det målte da og nå? :)
 
Alt bra med lille nurk. Hjertet slo ❤️. Ble satt frem fra 7+4 til 8+1, noe jeg ikke helt skjønner siden jeg vet med 1 dags slingringsmonn når EL var. Hun sa bare at kroppen var et mysterium da jeg spurte :wacky:

Morkake på fremre vegg så kan ta litt tid før jeg kjenner spark. Med nr 1 var det samme og da kjente jeg såvidt i uke 19. Med nr 2 hadde jeg på bakre og da kjente jeg uke 16. Nå er det jo nr 3 da, så håper å kjenne litt tidlig likevel :happy:

1.2.276.0.26.1.1.1.2.2023.56.29734.1732256.92012544.jpg
 
Jeg og fikk sett bankende hjerte med puls på 137 på mandag :Heartred alt så veldig bra ut. Trodde selv jeg var typ 7+0/1, men ifølge henne var jeg 7+5 (noe jeg forsåvidt ikke helt forstod). Ble i det minste roligere om at det faktisk er noe der, samt en generelt god samtale.
 
Jeg og fikk sett bankende hjerte med puls på 137 på mandag :Heartred alt så veldig bra ut. Trodde selv jeg var typ 7+0/1, men ifølge henne var jeg 7+5 (noe jeg forsåvidt ikke helt forstod). Ble i det minste roligere om at det faktisk er noe der, samt en generelt god samtale.
Det er snakk om mm så tidlig i svangerskapet, så veldig fort gjort å måle bitte litt feil, som kan ha «stort» utfall på antall dager :joyful:
 
Jeg er 6+5 i dag og ble målt til 6+5 :happy093 God hjertelyd!

Ble booket inn på ny ultralyd om 10 dager, de måler termin ut fra tidlig ultralyd her, men må være over 7 uker før de kan gjøre det. Men fint å få se om det har vokst ❤
 
Last edited:
Back
Topp