Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se på den lille bolla daVis vedlegget 398082
En vellykket TUL i dag, ble målt til både 8+2 og 8+6 så er iallefall ikke kortere på vei enn jeg har beregnet. Alt sto bra til med lille, og hadde fine hjerteslag på 174. Noen som har erfaring med å tyde kjønn ut fra hjerteslag?
Nei så fælt Krysser fingra og håper for degVærste starten på helgen der det er 50/50 sjanse for at det har gått bra eller ikke. Var just på ultralyd. Er 7 uker på vei, men ble målt til 6 uker. 4 mm. Enten MA i uke 6, eller så er jeg kortere på vei. Har det helt fryktelig! Mannen har reist på guttetur og kommer ikke hjem før neste søndag i tillegg. Skal til legen på mandag i utgangspunktet for å få litt sykemelding, men må nå også måle hcg.
Så grusomt ble det funnet hjerteslag ?Værste starten på helgen der det er 50/50 sjanse for at det har gått bra eller ikke. Var just på ultralyd. Er 7 uker på vei, men ble målt til 6 uker. 4 mm. Enten MA i uke 6, eller så er jeg kortere på vei. Har det helt fryktelig! Mannen har reist på guttetur og kommer ikke hjem før neste søndag i tillegg. Skal til legen på mandag i utgangspunktet for å få litt sykemelding, men må nå også måle hcg.
Så vondt for deg å dere! Håper det viser seg at du er kortere på veg enn du trodde sender varme tankerVærste starten på helgen der det er 50/50 sjanse for at det har gått bra eller ikke. Var just på ultralyd. Er 7 uker på vei, men ble målt til 6 uker. 4 mm. Enten MA i uke 6, eller så er jeg kortere på vei. Har det helt fryktelig! Mannen har reist på guttetur og kommer ikke hjem før neste søndag i tillegg. Skal til legen på mandag i utgangspunktet for å få litt sykemelding, men må nå også måle hcg.
Nei så fælt Krysser fingra og håper for deg
Så grusomt ble det funnet hjerteslag ?
Tusen takk dere Nei, det ble ikke funnet hjerteaktivitet. Jordmor sa jeg måtte ha håp, men at dette kan ende begge veier. Jeg testet etter eggløsning, og er 7 uker, men kroppen er merkelig. Håper bare spiren er litt treg og at utviklingen kommer segSå vondt for deg å dere! Håper det viser seg at du er kortere på veg enn du trodde sender varme tanker
Så forferdelig melding å få Jeg hadde en lignende opplevelse i høst med lignende beskjed på UL i uke 6. Da endte det dessverre i MA. Men jeg håper du har mer lykke enn meg! 50/50 sjanse betyr jo at det er stor sjanse for at det går bra ogsåTusen takk dere Nei, det ble ikke funnet hjerteaktivitet. Jordmor sa jeg måtte ha håp, men at dette kan ende begge veier. Jeg testet etter eggløsning, og er 7 uker, men kroppen er merkelig. Håper bare spiren er litt treg og at utviklingen kommer seg
Jordmor nevnte at jeg testet sent positivt og at det kunne være derfor. Skjønner ikke helt det. Hadde sist mens onsdag 14.12. Eggløsningstesten var positiv onsdag 28.12. Jeg så positiv test søndag 8.1. IKM dag var fredag 13.1. Så testet positivt 5 dager før IKM.
TakkSå forferdelig melding å få Jeg hadde en lignende opplevelse i høst med lignende beskjed på UL i uke 6. Da endte det dessverre i MA. Men jeg håper du har mer lykke enn meg! 50/50 sjanse betyr jo at det er stor sjanse for at det går bra også
Du testet ikke sent positivt da nei. Men leit at det ikke ble sett hjerteslag. Du har ikke spottet eller blødd noe?Tusen takk dere Nei, det ble ikke funnet hjerteaktivitet. Jordmor sa jeg måtte ha håp, men at dette kan ende begge veier. Jeg testet etter eggløsning, og er 7 uker, men kroppen er merkelig. Håper bare spiren er litt treg og at utviklingen kommer seg
Jordmor nevnte at jeg testet sent positivt og at det kunne være derfor. Skjønner ikke helt det. Hadde sist mens onsdag 14.12. Eggløsningstesten var positiv onsdag 28.12. Jeg så positiv test søndag 8.1. IKM dag var fredag 13.1. Så testet positivt 5 dager før IKM.
Spottet to dager før IKM, blødde kraftig IKM og av og på i noen dager. Målte HCG med dobling noen dager etter dette. Hadde en blødning for 16 dager siden, men ikke noe mer enn det. Fått litt brunlig utflod i ettermiddag før TUL.Du testet ikke sent positivt da nei. Men leit at det ikke ble sett hjerteslag. Du har ikke spottet eller blødd noe?
Klem krysser fingreneSpottet to dager før IKM, blødde kraftig IKM og av og på i noen dager. Målte HCG med dobling noen dager etter dette. Hadde en blødning for 16 dager siden, men ikke noe mer enn det. Fått litt brunlig utflod i ettermiddag før TUL.
Kan ikke annet enn å vente nå, så må bare lage meg gode dager før legetimen på mandag
Fekk ikkje seint positivt du då. Eg hadde siste mens 13.12, positiv eggløysningstest 26.12, men fekk ikkje positiv graviditetstest før 10.01. I tillegg var streken så svak at ein nesten ikkje kunne sjå den.Tusen takk dere Nei, det ble ikke funnet hjerteaktivitet. Jordmor sa jeg måtte ha håp, men at dette kan ende begge veier. Jeg testet etter eggløsning, og er 7 uker, men kroppen er merkelig. Håper bare spiren er litt treg og at utviklingen kommer seg
Når vi ventet jente sist så lå ho på alt mellom 167-175 i hjerteslag. Denne gang ligger lille mellom 135-140. Så spent på om det er gutt eller jente denne gangVis vedlegget 398082
En vellykket TUL i dag, ble målt til både 8+2 og 8+6 så er iallefall ikke kortere på vei enn jeg har beregnet. Alt sto bra til med lille, og hadde fine hjerteslag på 174. Noen som har erfaring med å tyde kjønn ut fra hjerteslag?