Ultralyd-rapporter

Fikk UL av fastlege i dag etter jeg hadde en styrtblødning forgårs. Den viste en liten bamsemums med hjerteaktivitet. <3 Har delt livmor og det kunne se ut som det hadde vært ett anlegg på venstre side også. Så antagelig var det 2 og jeg har mistet den ene. Akkurat det samme skjedde for ett år siden også men da mistet jeg begge med 6 ukers mellomrom <3 nå krysser vi alt for at denne klorer seg fast <3

Fikk UL av fastlege i dag etter jeg hadde en styrtblødning forgårs. Den viste en liten bamsemums med hjerteaktivitet. <3 Har delt livmor og det kunne se ut som det hadde vært ett anlegg på venstre side også. Så antagelig var det 2 og jeg har mistet den ene. Akkurat det samme skjedde for ett år siden også men da mistet jeg begge med 6 ukers mellomrom <3 nå krysser vi alt for at denne klorer seg fast <3
Håper alt går bra for deg denne gangen :Heartbigred

Fine lille klumpen vår :)
Den viste 2 dager lenger på vei dvs 8+5
Hjertelyd 175
1,9 cm
Så glad alt så perfekt ut :)

Vedlegg

• 702FC415-7096-4C04-9680-DA180F432163.jpeg
    702FC415-7096-4C04-9680-DA180F432163.jpeg
    317,4 KB · Visninger: 53
  • 41953E98-2DBD-4882-81AB-AABF368375D7.jpeg
    41953E98-2DBD-4882-81AB-AABF368375D7.jpeg
    679,6 KB · Visninger: 53
Fine lille klumpen vår :)
Den viste 2 dager lenger på vei dvs 8+5
Hjertelyd 175
1,9 cm
Så glad alt så perfekt ut :)
Så fantastisk! :Heartred Håpet dette ville gå bra for deg, og håper resten av svangerskapet også går bra. Unner deg dette veldig, så lenge du har prøvd. Gir meg og litt håp selv. :)

Å! Håper den andre klarer å holde seg fast! Sender gode tanker! :Heartpink :)

Så fantastisk! :Heartred Håpet dette ville gå bra for deg, og håper resten av svangerskapet også går bra. Unner deg dette veldig, så lenge du har prøvd. Gir meg og litt håp selv. :)
Tusen takk fine ❤️ Ja krysser fingre og tær for deg, det går nok for deg også snart, det er jeg sikker på. Du har fine verdier og det har klaffet før, så det klaffer nok snart igjen ❤️

Så godt at alt stod bra til med han som er, det går nok fint ❤️

På legetimen sa legen min at det ser ikke ut til å gå riktig vei. I går fikk jeg svar på hcg prøven og den hadde steget fra 595 torsdag 19. Jan. Til 16555 mandag 6. feb. Legen sa at jeg måtte ha et lite håp, for verdien hadde steget slik den skulle sa han.

Tok ny hcg måling i dag og får svar på den i morgen :facepalm:
Takk som spør:Heartred
Hei. Har du hørt noe om hcg verdiene dine idag? :Heartred :Heartred

Hei. Har du hørt noe om hcg verdiene dine idag? :Heartred :Heartred
Hcg mandag: 16555
Hcg onsdag: 19023
Legen sa jeg fremdeles må ha håp, jeg trodde at det måtte stige mer, men han var ikke helt enig med meg. Ny hcg prøve på mandag, så forhåpentligvis får jeg mer klare svar på torsdag. I dag er jeg ca. 8+0 uker i følge menstermin, men i følge UL fredag som var er jeg 6+6 :facepalm:

Legen sa jeg fremdeles må ha håp, jeg trodde at det måtte stige mer, men han var ikke helt enig med meg. Ny hcg prøve på mandag, så forhåpentligvis får jeg mer klare svar på torsdag. I dag er jeg ca. 8+0 uker i følge menstermin, men i følge UL fredag som var er jeg 6+6 :facepalm:
Tirsdag*

Jeg kan ikke så mye om hcg og stigning, men er jo et godt tegn at legen sier du må ha håp. Tenker dette må være vanskelig for deg, det å ikke helt vite. Håper det stiger enda mer til mandag:love2

kanskje du kunne fått en ny ultralyd også?

Får du ikke oppfølging med ny UL? Eller tok du UL privat? Har selv vært i situasjonen du står i å bli målt til kortere enn forventet ved 2 graviditeter, og fikk da ny UL 1 uke etter for å se hvordan utviklingen var da noen kan ha senere utvikling.

Jeg kan ikke så mye om hcg og stigning, men er jo et godt tegn at legen sier du må ha håp. Tenker dette må være vanskelig for deg, det å ikke helt vite. Håper det stiger enda mer til mandag:love2

kanskje du kunne fått en ny ultralyd også?
Får du ikke oppfølging med ny UL? Eller tok du UL privat? Har selv vært i situasjonen du står i å bli målt til kortere enn forventet ved 2 graviditeter, og fikk da ny UL 1 uke etter for å se hvordan utviklingen var da noen kan ha senere utvikling.

Jeg var til privat UL :) Det kan godt være at jeg bestiller ny privat UL, hvis hcg har blitt høyere på prøven på mandag. Er veldig krevende å ha det slik. Er sykemeldt fra jobb denne uka.

Jeg fikk spørsmål fra jordmoren jeg var hos om jeg ville ha ny time, men jeg tenkte at det holdt å måle hcg nivået hos legen :facepalm:

Takk for omtanke:Heartred

Da har jeg vært på min tredje UL. Alt så bra ut med den lille :Heartbigred Den var veldig aktiv når vi var der, så det var ikke lett å ta et fint bilde. I dag er jeg 11 + 0, noe de bekreftet med målene i dag.
Så fin :) nå er det jo en «ordentlig» unge blitt :)

Det så dessverre ikke ut til at det har gått veien for oss.. I følge siste mens skulle jeg vært 8+5 nå. Var hos privat UL og vi så to begynnende embryoer i hver sin fostervannssekk, men de var så små at det enten er snakk om MA eller mye kortere på vei enn vi trodde. Fikk henvisning til KK til neste uke, så da får vi se om det har skjedd noen endringer. Er ikke veldig optimistisk..

Det så dessverre ikke ut til at det har gått veien for oss.. I følge siste mens skulle jeg vært 8+5 nå. Var hos privat UL og vi så to begynnende embryoer i hver sin fostervannssekk, men de var så små at det enten er snakk om MA eller mye kortere på vei enn vi trodde. Fikk henvisning til KK til neste uke, så da får vi se om det har skjedd noen endringer. Er ikke veldig optimistisk..
Uff, så utrolig tung beskjed å få.. Sender deg varme klemmer ❤️ Får håpe du bare er kortere på vei enn du trodde ❤️

Back
Topp