Ultralyd (bilder)

Så fantastisk!! Håper dette er terminspira! ❤️ Mistet 4 på rad her selv så kan se for meg gleden dere må ha følt ved å se dette!! Så glad på deres vegne :love017
Tusen takk!
4 ganger på rad :( Tøffe tak… det var leit å høre! Hvor langt er du på vei nå?
 
Vis vedlegget 431446
Det gikk helt supert i dag på toul!!! ❤️ ble målt til 13+1 og termin er satt til 4 oktober :love017 Denne lille tassen var kjempe aktiv! Så vidt hen ville ligge i ro. Sparket i fra, krummet ryggen og var helt vill. Fikk heldigvis tatt alle mål og sett at alt såg bra ut. For en lettelse! ❤️ hun trodde først det var en gutt, men når hun skulle se igjen, kunne det se ut som en jente også, og ble veldig usikker! så får nok bare være tålmodig i 6 uker til for å vite kjønn.. :D Såååå glad❤️
Var hos Lundring selv 13+1 og han sa at han var sikker på at vi skulle få jente fordi nub’en hadde pekt i «jenteretning» under hele ultralyden. Ved gutter kunne den ofte stå litt både opp og bort. Så holder en liten knapp på gutt hos deg. Men jeg kan ta heeelt feil altså
 
Var hos Lundring selv 13+1 og han sa at han var sikker på at vi skulle få jente fordi nub’en hadde pekt i «jenteretning» under hele ultralyden. Ved gutter kunne den ofte stå litt både opp og bort. Så holder en liten knapp på gutt hos deg. Men jeg kan ta heeelt feil altså
Hun fikk jo sett nedifra når hun skulle sjekke igjen, og da mente hun det så ut som 2 streker, så det var ikkje godt å si.. både samboer og hun mente jo de såg noe tidligere, men da bevegde jo baby så mye på seg.. så kan ha vært de såg riktig, navlestreng, eller føtter som spratt i alle retninger:hilarious: Samboer er overbevist om gutt.. jeg har ingen idé lengre! Haha.. blir spennende å se om det blir en gutt da ❤️
 
Ja håper å få tatt en snik kikk her og ved neste kontroll.. se om det stemmer med hva de gjettet på UL før påske.. 80% er mye, men 20% feilmargin er også mye ;)
Hihi håper du får gjort det! Har du noen magefølelse på hva det kan være enda? Stemmer den med de de gjettet? Ja 20% er ganske mye, så tar det ikke for god fisk enda at det er gutt. Hatt en del magefølelse på jente så blir veldig gøy å få fasiten litt lenger frem ☺️
 
Hihi håper du får gjort det! Har du noen magefølelse på hva det kan være enda? Stemmer den med de de gjettet? Ja 20% er ganske mye, så tar det ikke for god fisk enda at det er gutt. Hatt en del magefølelse på jente så blir veldig gøy å få fasiten litt lenger frem ☺️
Magefølelsen stemmer med hva hun tippet ja :) Så vi får se om vi begge tar rett eller feil ❤️
 
Sier de noe om kjønn på tidlig ul, hvis de kan antyde noe? Eller er det sånn at de venter heeeelt til OUL fordi de ikke vil si noe som helst? :p
 
Sier de noe om kjønn på tidlig ul, hvis de kan antyde noe? Eller er det sånn at de venter heeeelt til OUL fordi de ikke vil si noe som helst? :p
Varierer veldig. Ved tidlig UL er kjønn "bare" ca 80% sikkert og for noen for tidlig til at de sier noe. Skader ikke å spørre.
 
Back
Topp