Tusen takk!Så fantastisk!! Håper dette er terminspira!Mistet 4 på rad her selv så kan se for meg gleden dere må ha følt ved å se dette!! Så glad på deres vegne
![]()
4 ganger på rad
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Så fantastisk!! Håper dette er terminspira!Mistet 4 på rad her selv så kan se for meg gleden dere må ha følt ved å se dette!! Så glad på deres vegne
![]()
Ja håper det går veien nåTusen takk!
4 ganger på radTøffe tak… det var leit å høre! Hvor langt er du på vei nå?
Ser ut som et lårbein i bilde? Tror ikke man kan si noe ut ifra dette bildet dessverreUltralyd i dag! Målt til 12+4, sprell levende
Noen som er god på NUB?![]()
Var hos Lundring selv 13+1 og han sa at han var sikker på at vi skulle få jente fordi nub’en hadde pekt i «jenteretning» under hele ultralyden. Ved gutter kunne den ofte stå litt både opp og bort. Så holder en liten knapp på gutt hos deg. Men jeg kan ta heeelt feil altsåVis vedlegget 431446
Det gikk helt supert i dag på toul!!!ble målt til 13+1 og termin er satt til 4 oktober
Denne lille tassen var kjempe aktiv! Så vidt hen ville ligge i ro. Sparket i fra, krummet ryggen og var helt vill. Fikk heldigvis tatt alle mål og sett at alt såg bra ut. For en lettelse!
hun trodde først det var en gutt, men når hun skulle se igjen, kunne det se ut som en jente også, og ble veldig usikker! så får nok bare være tålmodig i 6 uker til for å vite kjønn..
Såååå glad
![]()
Hun fikk jo sett nedifra når hun skulle sjekke igjen, og da mente hun det så ut som 2 streker, så det var ikkje godt å si.. både samboer og hun mente jo de såg noe tidligere, men da bevegde jo baby så mye på seg.. så kan ha vært de såg riktig, navlestreng, eller føtter som spratt i alle retningerVar hos Lundring selv 13+1 og han sa at han var sikker på at vi skulle få jente fordi nub’en hadde pekt i «jenteretning» under hele ultralyden. Ved gutter kunne den ofte stå litt både opp og bort. Så holder en liten knapp på gutt hos deg. Men jeg kan ta heeelt feil altså
Gjetter jente, men jeg er ingen fasitUltralyd i dag! Målt til 12+4, sprell levende
Noen som er god på NUB?![]()
Mye mulig. Jordmor var veldig på at de ikke kom til å se eller nevne kjønn på denne ultralydenSer ut som et lårbein i bilde? Tror ikke man kan si noe ut ifra dette bildet dessverre
Tørr ikke si noe basert på NUB her.. Litt tidlig til å ta sjansen.. Etter uke 14 er jeg blitt ganske god på det, men før tørr jeg ikke..Alt bra på OTUL i dag, målt til 12+1 som stemmer med opprinnelig beregning. Og sannsynligvis en liten gutt![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 431714
Vis vedlegget 431716
Noen gode på NUB som er enig? Hihi![]()
Hihi vi får se igjen ved neste kontroll daTørr ikke si noe basert på NUB her.. Litt tidlig til å ta sjansen.. Etter uke 14 er jeg blitt ganske god på det, men før tørr jeg ikke..
Ja håper å få tatt en snik kikk her og ved neste kontroll.. se om det stemmer med hva de gjettet på UL før påske.. 80% er mye, men 20% feilmargin er også myeHihi vi får se igjen ved neste kontroll da![]()
Hihi håper du får gjort det! Har du noen magefølelse på hva det kan være enda? Stemmer den med de de gjettet? Ja 20% er ganske mye, så tar det ikke for god fisk enda at det er gutt. Hatt en del magefølelse på jente så blir veldig gøy å få fasiten litt lenger fremJa håper å få tatt en snik kikk her og ved neste kontroll.. se om det stemmer med hva de gjettet på UL før påske.. 80% er mye, men 20% feilmargin er også mye![]()
Magefølelsen stemmer med hva hun tippet jaHihi håper du får gjort det! Har du noen magefølelse på hva det kan være enda? Stemmer den med de de gjettet? Ja 20% er ganske mye, så tar det ikke for god fisk enda at det er gutt. Hatt en del magefølelse på jente så blir veldig gøy å få fasiten litt lenger frem![]()
Det blir spennende!!Magefølelsen stemmer med hva hun tippet jaSå vi får se om vi begge tar rett eller feil
![]()
Varierer veldig. Ved tidlig UL er kjønn "bare" ca 80% sikkert og for noen for tidlig til at de sier noe. Skader ikke å spørre.Sier de noe om kjønn på tidlig ul, hvis de kan antyde noe? Eller er det sånn at de venter heeeelt til OUL fordi de ikke vil si noe som helst?![]()
Ser denVarierer veldig. Ved tidlig UL er kjønn "bare" ca 80% sikkert og for noen for tidlig til at de sier noe. Skader ikke å spørre.
Om man ser lårben ser man som regel ikke nub, så tror ikke man kan si noe basert på disse bildene dessverreAlt bra på TOUL, noen som ser noe NUB her?![]()
Ikke ut i fra disse bildene nei.. Noe tidlig og ikke ideelle bilder å se noe på.Alt bra på TOUL, noen som ser noe NUB her?![]()