Ultralyd (bilder)

9+5 i dag stemte med ultralyd. Frisk og fin liten sprellende reke. Hjertet slår bra og alt ser perfekt ut! Så deilig å endelig legge fra seg frykten fra sist gang da det endte med MA. Nå tror jeg det skal gå bra. TUL 9 april er neste gang. Så gøy å se den sammen med samboer. Og gyn var så snill og ga oss 3D bilde med uten at vi måtte betale ekstra.
 

Vedlegg

  • IMG_4783.jpeg
    IMG_4783.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 120
9+5 i dag stemte med ultralyd. Frisk og fin liten sprellende reke. Hjertet slår bra og alt ser perfekt ut! Så deilig å endelig legge fra seg frykten fra sist gang da det endte med MA. Nå tror jeg det skal gå bra. TUL 9 april er neste gang. Så gøy å se den sammen med samboer. Og gyn var så snill og ga oss 3D bilde med uten at vi måtte betale ekstra.
:Heartred :Heartred :Heartred
 
Vis vedlegget 431338
9+1 :) :Heartred
Etter 5 spontanaborter (3 på rad - SA i uke 6 og MA i uke 7 og 8) ser vi endelig hjerteaksjon i uke 9. Vilt. Håper det holder helt til mål!
Så fantastisk!! Håper dette er terminspira! ❤️ Mistet 4 på rad her selv så kan se for meg gleden dere må ha følt ved å se dette!! Så glad på deres vegne :love017
 
TUL i dag hvor alt så bra ut og vi ble justert frem to dager til 12+6. Fikk også svar på morkakeprøven på vei hjem, og alt var fint. Følelsen er helt ubeskrivelig, og nå begynner jeg nesten å tro på at vi kan få med en frisk og levende lillebror eller søster hjem :love017 Jordmor ville ikke si kjønn sikkert, men gjetter 60/40 gutt/jente. 160 slag i minuttet og ca. 6,7 cm lang.
Helt uvirkelig :love7IMG_2473.jpeg
 
TUL i dag hvor alt så bra ut og vi ble justert frem to dager til 12+6. Fikk også svar på morkakeprøven på vei hjem, og alt var fint. Følelsen er helt ubeskrivelig, og nå begynner jeg nesten å tro på at vi kan få med en frisk og levende lillebror eller søster hjem :love017 Jordmor ville ikke si kjønn sikkert, men gjetter 60/40 gutt/jente. 160 slag i minuttet og ca. 6,7 cm lang.
Helt uvirkelig :love7Vis vedlegget 431385
Åååå kjære du ❤️ SÅ godt å se og høre at alt ser bra ut og at morkakeprøven var bra. Dette er så fortjent og lover veldig godt for at denne gangen skal det gå fint!!! :Heartpink :love017 skjønner godt at det føles uvirkelig. Nå kan dere gå inn i påsken og bare kose dere med de gode nyhetene og hverandre :love7åh, nei du dette var fint!!!!
 
Noen her som har fått ordinær ultralyd i uke 22? Må si jeg synes det var mektig seint? Eller er jeg bare fjern som tenker den burde vært tidligere?
 
Noen her som har fått ordinær ultralyd i uke 22? Må si jeg synes det var mektig seint? Eller er jeg bare fjern som tenker den burde vært tidligere?
Det skal vel være i uke 12–13 og 18-19? Hvertfall det jeg fikk beskjed om
 
Noen her som har fått ordinær ultralyd i uke 22? Må si jeg synes det var mektig seint? Eller er jeg bare fjern som tenker den burde vært tidligere?
Den skal være mellom uke 18 og uke 20, men har sett på mange ulike forum at det er ganske vanlig dessverre at man får Ordinær UL seinere pga mangel på kapasitet ved en del sykehus - de har ikke nok timer til å dekke behovet. Men er absolutt lov å klage og etterspørre tidligere time - kan jo være de kan finne en løsning eller har satt opp litt feil.
 
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2024.120.29632.7890209.92012544.jpg

11+4 i dag - målt til 12+1 ❤️ men termin endres ikke pga IVF. Hun ville ikke si kjønn med sikkerhet, pga mye aktivitet og navlestrengen som låg mellom beina, men et utdannet gjett kunne hun ta.. Så får vi se om det stemmer neste gang.
 
20240327_132151.jpg
Det gikk helt supert i dag på toul!!! ❤️ ble målt til 13+1 og termin er satt til 4 oktober :love017 Denne lille tassen var kjempe aktiv! Så vidt hen ville ligge i ro. Sparket i fra, krummet ryggen og var helt vill. Fikk heldigvis tatt alle mål og sett at alt såg bra ut. For en lettelse! ❤️ hun trodde først det var en gutt, men når hun skulle se igjen, kunne det se ut som en jente også, og ble veldig usikker! så får nok bare være tålmodig i 6 uker til for å vite kjønn.. :D Såååå glad❤️
 
Sååå koselig å se!
Veldig rart at de ser ut som en baby så raskt!:D
Håper jeg ser en mini bebi neste uke!
Ja!! Sist jeg såg var det bare en liten bønne på 1,5 cm med et blinkende hjerte ❤️nå var det en baby med armer og bein som bevegde seg masse. Helt utrolig :love017
 
Ja!! Sist jeg såg var det bare en liten bønne på 1,5 cm med et blinkende hjerte ❤️nå var det en baby med armer og bein som bevegde seg masse. Helt utrolig :love017
Er så sykt!:dance011
Er 10+6 når jeg skal ha neste ul, håper veldig hjerte fortsatt banker da! Fikk se en liten bevegelse når jeg var 8+6:happy093
 
Back
Topp