Ultralyd (bilder)

Lille bønna var på 1.15 cm. Beregnet 7+2, trodde jeg var 7+4, men jaja. Hjertet var veldig aktiv, skal tilbake igjen om 14 dager ca. ❤️❤️ termin 10.10.24
Så herlig! Tenk at vi begge ble estimert til 7+2 i stedet for 7+4. Nydelige små bønner :Heartred

Var på UL i går, CRL målt til 7.5 mm. 138 i hjerteslag. Trodde jeg var 7+2, men legen beregnet 7+0. Jeg synes CRL var lite, legen sa ingenting på dette men kjenner jeg bekymrer meg. Noen som har noen betryggende ord? :bag:

*Sniker fra juni*
Jeg kjente litt på det samme ved første ul I uke 7, ble målt til 7+2 også skulle jeg vært 7+5, med termin 8/6 istedenfor 5/6 fikk beskjed om at de kan ligge litt krokete og være vanskelig å måle i starten også fordi 1 mm kan skille flere dager! Neste ul så målte lille 2 dager større med termin 6/6, og ble bare enkelte å måle og lille vokste og vokste! Termin endte med å bli 30/5, altså hele 9 dager forskjell fra 1 ul!! :hilarious: så ikke stress med første ul, hjerte banker og det er et levende liten tass der, det er det viktigste ❤️

Edit; la merke til navnet ditt etter jeg kommentere! Digger det:cool:

Last edited:
*Sniker fra juni*
Jeg kjente litt på det samme ved første ul I uke 7, ble målt til 7+2 også skulle jeg vært 7+5, med termin 8/6 istedenfor 5/6 fikk beskjed om at de kan ligge litt krokete og være vanskelig å måle i starten også fordi 1 mm kan skille flere dager! Neste ul så målte lille 2 dager større med termin 6/6, og ble bare enkelte å måle og lille vokste og vokste! Termin endte med å bli 30/5, altså hele 9 dager forskjell fra 1 ul!! :hilarious: så ikke stress med første ul, hjerte banker og det er et levende liten tass der, det er det viktigste ❤️

Edit; la merke til navnet ditt etter jeg kommentere! Digger det:cool:
Tusen takk for svar, har googla meg ihjel i går og i dag, rett før mannen tar fra meg tlf :smug: da kan jeg slappe litt mer av kjenner jeg. Men for en nervepirrende tid:dead:

Haha så morsomt:woot:

Tusen takk for svar, har googla meg ihjel i går og i dag, rett før mannen tar fra meg tlf :smug: da kan jeg slappe litt mer av kjenner jeg. Men for en nervepirrende tid:dead:

Haha så morsomt:woot:

Ja, gjorde det samme! Og Google er ikke alltid så lurt, men så gjør en det likevel :bag:
Uff, ja 1 trimester er langt! Håper neste ukene flyr ❤️

Jeg ble justert over ei uke tilbake sist gang ved tidlig ul, men oul havnet på samme dato som jeg mente hele tiden. De vokser i rykk og napp :)

6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... :sorry: Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Heier på deg, som du skriver er det jo veldig tidlig! Har troen på neste Ul :Heartred

Back
Topp