Herregud, så herlig!!Vis vedlegget 428359
En bitteliten reke på 9,4 mm med perfekte hjerteslagspot on på termin, 7. oktober.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, så herlig!!Vis vedlegget 428359
En bitteliten reke på 9,4 mm med perfekte hjerteslagspot on på termin, 7. oktober.

Ååh nydeligFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()

ÅååååååFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()

Åå men det er jo ikke lenge til! Det blir braÅåh nydelig
Vi surra og glemte oss litt bort, så fikk ikke tatt med mobilen i stolen til å ta video av hjerteslagene. 3 uker til neste ul![]()

Det er jo såå stas!! Helt absurd hvor små de erHerregud, så herlig!!![]()

Ajajaj så utrolig flott å få se en liten en med hjerteslag, så glad på dine vegneFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()
Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Ååå6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Håper så inderlig for deg! Det er så vanskelig å gå å vente
God klem sendes!Så fint6+4, 5 mm, 119 i hjerteslag, gynekologen sa at det så perfekt ut og at jeg har under 5% sjanse for å miste nå![]()
Så dumt at det ikke var mer å se i dag!6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Forstår at du er skuffet og sikkert går litt med nervene utenpå kroppen, men 6+1 er fortsatt veldig tidlig. Jeg tenker og håper ting ser annerledes ut om en uke 

Slitsomt ja6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Håper det går riktig vei. Krysser fingrene for deg 
ÅååHåper så inderlig for deg! Det er så vanskelig å gå å vente
God klem sendes!
Så dumt at det ikke var mer å se i dag!Forstår at du er skuffet og sikkert går litt med nervene utenpå kroppen, men 6+1 er fortsatt veldig tidlig. Jeg tenker og håper ting ser annerledes ut om en uke
![]()
Tusen takk dereSlitsomt jaHåper det går riktig vei. Krysser fingrene for deg
![]()
Takk! Så godt å høreSå fint
Min så sånn ut 6+4 og![]()

Så herlig bønneLille bønna var på 1.15 cm. Beregnet 7+2, trodde jeg var 7+4, men jaja. Hjertet var veldig aktiv, skal tilbake igjen om 14 dager ca.termin 10.10.24

Så godt å seLille bønna var på 1.15 cm. Beregnet 7+2, trodde jeg var 7+4, men jaja. Hjertet var veldig aktiv, skal tilbake igjen om 14 dager ca.termin 10.10.24
Det er veldig lett med litt feil i målingene så tidlig, så tror ikke det er noe å bekymre seg så veldig for (selvom jeg forstår at du gjør detVar på UL i går, CRL målt til 7.5 mm. 138 i hjerteslag. Trodde jeg var 7+2, men legen beregnet 7+0. Jeg synes CRL var lite, legen sa ingenting på dette men kjenner jeg bekymrer meg. Noen som har noen betryggende ord?![]()