Herregud, så herlig!!Vis vedlegget 428359
En bitteliten reke på 9,4 mm med perfekte hjerteslagspot on på termin, 7. oktober.
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, så herlig!!Vis vedlegget 428359
En bitteliten reke på 9,4 mm med perfekte hjerteslagspot on på termin, 7. oktober.
Ååh nydeligFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()
ÅååååååFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()
Åå men det er jo ikke lenge til! Det blir braÅåh nydelig
Vi surra og glemte oss litt bort, så fikk ikke tatt med mobilen i stolen til å ta video av hjerteslagene. 3 uker til neste ul![]()
Det er jo såå stas!! Helt absurd hvor små de erHerregud, så herlig!!![]()
Ajajaj så utrolig flott å få se en liten en med hjerteslag, så glad på dine vegneFikk med både bilder og video digitalt og utskrift + fikk ta en video med lyd av hjerteslag. En veldig fin opplevelse og veldig forståelsesfull jordmor. Nå kan vi sove godt noen uker til![]()
Ååå6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Så fint6+4, 5 mm, 119 i hjerteslag, gynekologen sa at det så perfekt ut og at jeg har under 5% sjanse for å miste nå![]()
Så dumt at det ikke var mer å se i dag!6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
Slitsomt ja6+1 i dag.. Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her...Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?
Vis vedlegget 428696
ÅååHåper så inderlig for deg! Det er så vanskelig å gå å vente
God klem sendes!
Så dumt at det ikke var mer å se i dag!Forstår at du er skuffet og sikkert går litt med nervene utenpå kroppen, men 6+1 er fortsatt veldig tidlig. Jeg tenker og håper ting ser annerledes ut om en uke
![]()
Tusen takk dereSlitsomt jaHåper det går riktig vei. Krysser fingrene for deg
![]()
Takk! Så godt å høreSå fint
Min så sånn ut 6+4 og![]()
Så herlig bønneLille bønna var på 1.15 cm. Beregnet 7+2, trodde jeg var 7+4, men jaja. Hjertet var veldig aktiv, skal tilbake igjen om 14 dager ca.termin 10.10.24
Så godt å seLille bønna var på 1.15 cm. Beregnet 7+2, trodde jeg var 7+4, men jaja. Hjertet var veldig aktiv, skal tilbake igjen om 14 dager ca.termin 10.10.24
Det er veldig lett med litt feil i målingene så tidlig, så tror ikke det er noe å bekymre seg så veldig for (selvom jeg forstår at du gjør detVar på UL i går, CRL målt til 7.5 mm. 138 i hjerteslag. Trodde jeg var 7+2, men legen beregnet 7+0. Jeg synes CRL var lite, legen sa ingenting på dette men kjenner jeg bekymrer meg. Noen som har noen betryggende ord?![]()