Uke + vekt ?

Uke 26+4 og gått opp 2,5 kilo. Gikk litt ned i starten og har noen kilo for mye fra før..

Hv

hvor høy BMI ?
31 eller noe.. 175 høy og 98kg i utgangspunktet.. Jeg er forsåvidt fornøyd med vekta... Kan sikkert gå ned litt men føler ikke jeg må. Hehe. Kan illustrere littImageUploadedByBV Forum1417127160.909395.jpg
Uke 6 på første bilde og 98kg, 25 på andre. Gått opp 3-4 kg..

26+4 fortsatt ikke gått opp alt jeg gikk ned i starten av svangerskapet -2kg pr i dag, men har de siste ukene gått opp ca 0,5kg i uka :)

31 eller noe.. 175 høy og 98kg i utgangspunktet.. Jeg er forsåvidt fornøyd med vekta... Kan sikkert gå ned litt men føler ikke jeg må. Hehe. Kan illustrere littVis vedlegget 90543
Uke 6 på første bilde og 98kg, 25 på andre. Gått opp 3-4 kg..
Du ser no ikke veldig overvektig ut da. Jeg hadde BMI 26, noe opp til 25 som er normalt :s

Du ser no ikke veldig overvektig ut da. Jeg hadde BMI 26, noe opp til 25 som er normalt :s
Jeg har alvorlig fedme ifølge bmi, hehehe. Jeg syns det er rart de fortsatt regner på bmi.. Jeg var vist den friskeste gravide med de beste prøvene hu hadde hatt på lenge. Men dog den største også.. Jaujau...

Jeg har alvorlig fedme ifølge bmi, hehehe. Jeg syns det er rart de fortsatt regner på bmi.. Jeg var vist den friskeste gravide med de beste prøvene hu hadde hatt på lenge. Men dog den største også.. Jaujau...
Men man skal jo ikke tenke så mye på BMI under graviditet? Er vell bare spise Sundt og prøve å holde seg frisk? Ikke gå for mye opp i vekt?

Men man skal jo ikke tenke så mye på BMI under graviditet? Er vell bare spise Sundt og prøve å holde seg frisk? Ikke gå for mye opp i vekt?
Jeg tenker ikke så mye på det, men JM er opphengt i det...

Er i uke 23, og har egentlig enda ikke begynt å legge på meg. Veide 93 før graviditet, og nå er jeg 89. Har vært lavere, så har gått opp fra det laveste. Er jo tung fra før, så gjør ikke så mye om jeg fortsetter saaaakte opp i vekt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tenker ikke så mye på det, men JM er opphengt i det...
Ah. Ikke vært til jm jeg bare fastlegen hun har ikke sagt noe om vekten min når jeg har vært der, jeg vet jo at jeg regnes som overvektig men virket ikke som hun brydde seg xD

Jeg veide 82,5 ca når jeg ble gravid. Veier nå ca 84,5. Er 26+1 idag.

Er 1,74cm. Veide 62 kg før svskapet. Er nå 74kg. Det er tungt for å være meg. 62kg var også det meste jeg har vært på årevis. Var mer 57-58 kg som regel.
Føler derfor 74 kg er myyye.
Og er kun 27+1

Er 1,74cm. Veide 62 kg før svskapet. Er nå 74kg. Det er tungt for å være meg. 62kg var også det meste jeg har vært på årevis. Var mer 57-58 kg som regel.
Føler derfor 74 kg er myyye.
Og er kun 27+1
Det forsvinner nok fort igjen etter fødsel :) Om du skal/kan amme er det gooood hjelp ;)

Back
Topp