Uke + vekt ?

Håper jeg får til å amme ja:)
Håper du har rett!:)
Mitt første barn så har ikke egen erfaring med det. Men alle mine venninner som ammer eller har ammet sine babyer har gått veldig raskt tilbake til startvekt. Mens de som ikke har ammet har slitt lenge med kiloene etterpå.

Sniker fra mai 2015 ta det med to dere damer ingen fare for noen. :) men tenk på meg som er 15+5 og alt har gått opp 6 kg :) mitt barn nummeto t

Er 26+5 og har gått opp 8 kg. Hadde BMI 24 og var normalvektig før svangerskapet. Syns vekten virkelig har rast opp de siste ukene. Tror det er innenfor det normale, så tar det ikke så tungt :)

Er i uke 23 og har ikke gått opp noe

Snart uke 24 og 6kg her, synes det er mer enn nok :p

27 uker og 8 kg. Må virkelig begynne å passe på hva jeg dytter inn. Evt bevege meg mye. Gikk opp 20 kg med første mann, ikke veldig lyst til det igjen!

Sniker fra april.. Er 21+5 og har gått opp 1,5 kg :p Jeg hadde BMI på 30 så håper at vektøkninga ikke blir altfor mye.. Gikk opp 18 kg med førstemann, men klarte å bli kvitt dem ;)

Uke 27 og + 12 kg. Vekten har rast oppover etter vektnedgang på 35 kg før svangerskapet. Virker som det ikke har noe å si om jeg spiser mye eller lite! Minuset er jo null trening pga blødninger. Sliter litt med tanken på at det går SÅ fort opp, men må bare innse at vekten kommer til å øke..

27+0 gått opp 3,1 kg

Er 25+5 å har gått opp 3,9 kg :-) både lege og jordmor er fornøyde med vektøkningen til tross for att jag blir regnet som sykelig overvektig, husker ikke BMI men den er høy o_O men har kontrollerte måltider da jeg har diabetes type 2 som for øyeblikket behandles med insulin pga graviditeten :-)

Mitt første barn så har ikke egen erfaring med det. Men alle mine venninner som ammer eller har ammet sine babyer har gått veldig raskt tilbake til startvekt. Mens de som ikke har ammet har slitt lenge med kiloene etterpå.
Jeg ammet begge mine, og d gjorde ingenting for min vekt :( en av de "Uheldige" jeg...

Back
Topp