Uke + vekt ?

Søren, trodde det var slik at "alle" gikk raskere ned når de ammer. Men er vel like ulikt som svangerskap det og da kanskje :(

JM sa at det kom an på hva du har lagt på deg, om du har hatt mye væske i kroppen eller om man rett og slett har lagt på seg..
 
Eg har nok ikkje så mykje vann i kroppen, og er i dag 24+3 og opp 9 kg. Ooohyeah! :p
 
Er det slik at det er vannet i kroppen som forsvinner raskere ved amming da? Eller motsatt? :)
Jeg tror at vannet kommer uansett om du ammer eller ikke :) husker sist gang svettet jeg som en gris etter fødselen.. Puta var kliss våt når jeg våknet om natta! Bare å glede seg! Kiloene raste ihvertfall av med dette vannet....
 
25 uker og opp 1 kilo fra startvekt. Skal sies at jeg er overvektig i utgangspunktet, så gikk litt ned i starten. Lurer på hvor mye jeg kommer til å ende opp på.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Uke 28. 2,9 kg
 
25 uker. Og var i går gått opp 5,5 kg....
 
Er nå i uke 28 og har gått opp 6-7 kg. Det har ikke skjedd så mye de siste ukene, men er vel nå i de neste ukene jeg kan forvente litt mer oppgang :)
 
19 uker, opp 4 kg. Har ammet tre barn, det gjorde ingenting med min vekt etter svangerskapene...Hard trening og riktig kosthold var det som måtte til for meg..;)
 
Er i uke 25 har lagt på meg 5 kg til nå. Var normalvektig i utgangspunktet. La på meg 17kg i begge de andre svangerskapene og håper på litt mindre enn det eller samme som tidligere.
 
Back
Topp