Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
27+0 og opp 12kg ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ser no ikke veldig overvektig ut da. Jeg hadde BMI 26, noe opp til 25 som er normalt :s31 eller noe.. 175 høy og 98kg i utgangspunktet.. Jeg er forsåvidt fornøyd med vekta... Kan sikkert gå ned litt men føler ikke jeg må. Hehe. Kan illustrere littVis vedlegget 90543
Uke 6 på første bilde og 98kg, 25 på andre. Gått opp 3-4 kg..
Jeg har alvorlig fedme ifølge bmi, hehehe. Jeg syns det er rart de fortsatt regner på bmi.. Jeg var vist den friskeste gravide med de beste prøvene hu hadde hatt på lenge. Men dog den største også.. Jaujau...Du ser no ikke veldig overvektig ut da. Jeg hadde BMI 26, noe opp til 25 som er normalt :s
Men man skal jo ikke tenke så mye på BMI under graviditet? Er vell bare spise Sundt og prøve å holde seg frisk? Ikke gå for mye opp i vekt?Jeg har alvorlig fedme ifølge bmi, hehehe. Jeg syns det er rart de fortsatt regner på bmi.. Jeg var vist den friskeste gravide med de beste prøvene hu hadde hatt på lenge. Men dog den største også.. Jaujau...
Jeg tenker ikke så mye på det, men JM er opphengt i det...Men man skal jo ikke tenke så mye på BMI under graviditet? Er vell bare spise Sundt og prøve å holde seg frisk? Ikke gå for mye opp i vekt?
Ah. Ikke vært til jm jeg bare fastlegen hun har ikke sagt noe om vekten min når jeg har vært der, jeg vet jo at jeg regnes som overvektig men virket ikke som hun brydde seg xDJeg tenker ikke så mye på det, men JM er opphengt i det...
Du overvektig? Det så ikke slik på bildene dineAh. Ikke vært til jm jeg bare fastlegen hun har ikke sagt noe om vekten min når jeg har vært der, jeg vet jo at jeg regnes som overvektig men virket ikke som hun brydde seg xD
Ifølge BMI før graviditet så ja..Du overvektig? Det så ikke slik på bildene dine![]()
Det forsvinner nok fort igjen etter fødselEr 1,74cm. Veide 62 kg før svskapet. Er nå 74kg. Det er tungt for å være meg. 62kg var også det meste jeg har vært på årevis. Var mer 57-58 kg som regel.
Føler derfor 74 kg er myyye.
Og er kun 27+1