**Uke 45**

AFA, Milla_84, Tressin og Lillemy_91 har ikm i dag, hvordan går det? Jeg har også ikm, men rosa strek i går, men Blenda i dag, så får vente å se:).

Jeg testet i ettermiddag, negativ. Men er på overtid nå.. så tenker å teste på nytt på søndag! Krysser fingrene for at TR ikke kommer før da…. Speeent :-)
 
God morgen:)
Da var ikm dagen kommet:o og jeg har tisset på pinnen igjen:P

Dagens resultat:
ImageUploadedByBV Forum1415333007.910745.jpg
ImageUploadedByBV Forum1415333018.594912.jpg

Denne streken kom fort:o og man ser god forskjell fra testen som jeg tok på onsdag! Men synes fortsatt ikke den er kjempe sterk. Redd for at dette skal være kjemisk:( kjøper meg nok mere tester etterpå samt at jeg får masse i posten:P haha! Tørr ikke helt å tro på dette:o
Krysser fingrene for at dette er en spire som skal bo i 9 mnd i magehuset❤️
 
God morgen:)
Da var ikm dagen kommet:o og jeg har tisset på pinnen igjen:P

Dagens resultat: Vis vedlegget 87190Vis vedlegget 87191
Denne streken kom fort:o og man ser god forskjell fra testen som jeg tok på onsdag! Men synes fortsatt ikke den er kjempe sterk. Redd for at dette skal være kjemisk:( kjøper meg nok mere tester etterpå samt at jeg får masse i posten:P haha! Tørr ikke helt å tro på dette:o
Krysser fingrene for at dette er en spire som skal bo i 9 mnd i magehuset❤️
Den er jo sterkere i dag =) Skjønner at du vil teste igjen.. Men jeg har trua på at du har en liten spire i magen :) Krysser alt for deg! Negativ test og ikm i morgen her :( begynner å miste håpet..
 
Den er jo sterkere i dag =) Skjønner at du vil teste igjen.. Men jeg har trua på at du har en liten spire i magen :) Krysser alt for deg! Negativ test og ikm i morgen her :( begynner å miste håpet..
I følge magefølelsen min så har jeg også trua på at det er en spire der❤️:) hihi.

Men håpet er jo ikke ute ennå før tr kommer❤️ å viss ikke så håper jeg at du kommer inn på august❤️:)
 
Men har litt følelsen at tr skal komme, men ikke like sterke mensensmerter som jeg pleier å ha på denne dagen. Men har hørt man har sånn følelse uansett?:)
 
Men har litt følelsen at tr skal komme, men ikke like sterke mensensmerter som jeg pleier å ha på denne dagen. Men har hørt man har sånn følelse uansett?:)

Jeg har hatt en sånn følelsei en uke nå ;)
Ta en digital ?;)
 
God morgen:)
Da var ikm dagen kommet:o og jeg har tisset på pinnen igjen:P

Dagens resultat: Vis vedlegget 87190Vis vedlegget 87191
Denne streken kom fort:o og man ser god forskjell fra testen som jeg tok på onsdag! Men synes fortsatt ikke den er kjempe sterk. Redd for at dette skal være kjemisk:( kjøper meg nok mere tester etterpå samt at jeg får masse i posten:P haha! Tørr ikke helt å tro på dette:o
Krysser fingrene for at dette er en spire som skal bo i 9 mnd i magehuset❤️
Gratulerer:D
 
Ja da kom mensen idag tidlig. Kjipe greier.
Gratulerer til alle det som fikk det til denne gangen. :-) Og go klem til dere andre som fikk den teite tanta. Har bare to prøveperioder igjen så har vi prøvd ett år nå. Så må nesten søke hjelp hos gyn.
 
Missime, babydilla123 og tessa89 har ikm i dag:). Tessa 89 ser ut til å være gravid, men hun venter vel litt til med å då det bekreftet:). Hvordan er det med dere andre 2?:)
 
Ja da kom mensen idag tidlig. Kjipe greier.
Gratulerer til alle det som fikk det til denne gangen. :-) Og go klem til dere andre som fikk den teite tanta. Har bare to prøveperioder igjen så har vi prøvd ett år nå. Så må nesten søke hjelp hos gyn.
Æsj:(. Tanta er kipt:(. Masse lykke til i neste pp:). Og klem tilbake til deg ❤️
 
Missime, babydilla123 og tessa89 har ikm i dag:). Tessa 89 ser ut til å være gravid, men hun venter vel litt til med å då det bekreftet:). Hvordan er det med dere andre 2?:)

Nei, jeg har jo fått supersterke tester i noen dager nå..... Men hadde nok rett i å si du ikke skulle sette meg opp på gravid enda :( idag var det ingenting å se på testen:(
 
Okei, ble en strek på dagens test tilslutt.. men den kom etter 5 min(det gjorde ikke den igår) og er mye svakere enn de siste dagene :( her ser dere sammenligning med den fra igår..
2lxguqd.jpg

Testene mine har jo bare blitt sterkere og sterkere i 5 dager nå, men idag gikk det andre vei:( samme som i februar da det var kjemisk:( IKM idag....
 
Okei, ble en strek på dagens test tilslutt.. men den kom etter 5 min(det gjorde ikke den igår) og er mye svakere enn de siste dagene :( her ser dere sammenligning med den fra igår..
2lxguqd.jpg

Testene mine har jo bare blitt sterkere og sterkere i 5 dager nå, men idag gikk det andre vei:( samme som i februar da det var kjemisk:( IKM idag....
Jeg håper og krysser fingrene for at du har en spire❤️❤️
 
Okei, ble en strek på dagens test tilslutt.. men den kom etter 5 min(det gjorde ikke den igår) og er mye svakere enn de siste dagene :( her ser dere sammenligning med den fra igår..
2lxguqd.jpg

Testene mine har jo bare blitt sterkere og sterkere i 5 dager nå, men idag gikk det andre vei:( samme som i februar da det var kjemisk:( IKM idag....
Det kan være forskjellige fargestoff i de testene:). Tror fortsatt du er gravid:). Men venter med å sette deg på gravid til du ønsker det selv;). Setter deg på passert i kveld evt❤️
 
Back
Topp