**Uke 45**

Det kan være forskjellige fargestoff i de testene:). Tror fortsatt du er gravid:). Men venter med å sette deg på gravid til du ønsker det selv;). Setter deg på passert i kveld evt❤️

Ja, tenkte på det jeg også.. Men de 4 andre testene har hatt så fin stigning, også kom denne og var så svak og i tillegg kom etter fristen :( men håpet er ikke ute før TR dukker opp!! Gikk bare veldig i kjelleren nå:( Du får sette
Meg på passert :p
 
Ja, tenkte på det jeg også.. Men de 4 andre testene har hatt så fin stigning, også kom denne og var så svak og i tillegg kom etter fristen :( men håpet er ikke ute før TR dukker opp!! Gikk bare veldig i kjelleren nå:( Du får sette
Meg på passert :p
Oki:). Da håper jeg du flytter til gravid i morgen:D
 
Har alle som har brukt billigstrimler ved tidligere svangerskap, testet før ikm? Stikker i trusekanten, ellers ingen tr symptomer eller gravidsympt.
 
Har alle som har brukt billigstrimler ved tidligere svangerskap, testet før ikm? Stikker i trusekanten, ellers ingen tr symptomer eller gravidsympt.
Jeg gjorde sist svangerskap.. Starta noen dager før IKM, men fikk ikke pos test før 5 dager over IKM..
 
Fremdeles ingen ting som skjer her... Kjenner jeg har litt menssmerter men de er veldig svake. Og jeg pleier ikke ha det sånn her... Men mulig jeg bare har hatt el noe senere og at tr dukker opp litt senere av den grunn. Ikm var i går :)
 
Jeg tok visst sorgene på forskudd :D ny test nå og den var sterkere enn den idag tidlig!! Nesten like sterk som DPO13, må ha vært noe med den idag tidlig altså...
2u7bwn4.jpg
.
Sett meg på gravid du Lillefrø:D kjemisk eller ikke, gravid er jeg jo per dags dato! :D
 
Jeg tok visst sorgene på forskudd :D ny test nå og den var sterkere enn den idag tidlig!! Nesten like sterk som DPO13, må ha vært noe med den idag tidlig altså...
2u7bwn4.jpg
.
Sett meg på gravid du Lillefrø:D kjemisk eller ikke, gravid er jeg jo per dags dato! :D

Åh, nå ble jeg glad :)
Gratulerer :)
 
Kanskje litt intimt spørsmål, men hvordan er det "der nede" rundt IKM hvis man er gravid? :p Er det vanlig med mye utflod eller mer tørt osv ?? Hvordan type utflod o_O
 
Back
Topp