**Uke 45**

Kanskje litt intimt spørsmål, men hvordan er det "der nede" rundt IKM hvis man er gravid? :p Er det vanlig med mye utflod eller mer tørt osv ?? Hvordan type utflod o_O[/QUOT

Ja her deler vi detaljer: Type hvit, lys gul, av og til litt slimete, men ikke veldig mye, litt hver dag:) Det er hva jeg har erfart iallefall.
 
Fremdeles ingen ting som skjer her... Kjenner jeg har litt menssmerter men de er veldig svake. Og jeg pleier ikke ha det sånn her... Men mulig jeg bare har hatt el noe senere og at tr dukker opp litt senere av den grunn. Ikm var i går :)
Hold oss oppdatert:). Testet noe?
 
Jeg tok visst sorgene på forskudd :D ny test nå og den var sterkere enn den idag tidlig!! Nesten like sterk som DPO13, må ha vært noe med den idag tidlig altså...
2u7bwn4.jpg
.
Sett meg på gravid du Lillefrø:D kjemisk eller ikke, gravid er jeg jo per dags dato! :D
Gratulerer så mye:)❤️
 
Kanskje litt intimt spørsmål, men hvordan er det "der nede" rundt IKM hvis man er gravid? :p Er det vanlig med mye utflod eller mer tørt osv ?? Hvordan type utflod o_O
Sånn som jeg har det nå så merker man på papiret etter dobesøk at det er vått men ikke mye hver dag :) av å til så kommer det mye å det er hvit kremet :) verfall slik jeg har det nå :p
 
Sånn som jeg har det nå så merker man på papiret etter dobesøk at det er vått men ikke mye hver dag :) av å til så kommer det mye å det er hvit kremet :) verfall slik jeg har det nå :p

Oki, det høres ganske likt ut som her :p For jeg skal få TR pleier jeg være knusketørr, men nå er det "normalt" der og ingen tegn til TR enda :D
 
Positive tester som stiger, ømme pupper, stor matlyst(Trodde IKKE det var mulig komme så tidlig, ruller snart avgårde:p:p), vondt i magen, luftsmerter, IKM dagen er snart over - dette lover vel bra til å ikke ende i kjemisk :D Ingen tegn på TR enda, og digitalen har jeg bestemt meg for å ta på tirsdag, hvis jeg klarer vente så lenge :D:D
 
Positive tester som stiger, ømme pupper, stor matlyst(Trodde IKKE det var mulig komme så tidlig, ruller snart avgårde:p:p), vondt i magen, luftsmerter, IKM dagen er snart over - dette lover vel bra til å ikke ende i kjemisk :D Ingen tegn på TR enda, og digitalen har jeg bestemt meg for å ta på tirsdag, hvis jeg klarer vente så lenge :D:D
Heier på deg :D er veldig gode tegn, mye likt meg ;)
 
Back
Topp