**Uke 45**

Jeg opplevde det sist mnd.. Har du symptomer da? Jeg gikk 12 dager over tida, hadde ømme pupper, småkvalm, tisset ofte og var supertrøtt. Testet positivt 5 ganger, 3 av de var med cb digital..
Har hatt noen symptomer, men de er ikke like ille nå:) så spennende å se i morgen:)
 
2nvxy0w.jpg


Dagens test!!! Jeg burde vel egentlig juuuble, men klarer enda ikke helt stole på at det ikke er kjemisk som sist :(!! De var like sterke som denne streken, men varte jo bare 1 dag før det ble svakere og svakere.. Her så har det jo gått riktig vei, den har blitt sterkere og sterkere ??
33f6geh.jpg


IKM i morgen, vi får se :p Hva tror dere??
Ser bra ut:). Vil du vente på å bli satt på gravid?
 
Klarte ikke holde meg i dag, 11 dpo og måtte jo bare teste ;) mannen er heeelt overbevist om at det er noe der, så grinete som jeg er :rolleyes::p Men helt blendahvit i dag tidlig :( Håper det fortsatt er for tidlig og at streken kommer i løpet av helga! Hatt litt stikkinger i dag, spesielt hvis jeg strammer litt/presser litt nedover i underlivet (ha ha, finfin forklaring :p). Har ikke noe følelse på at det har klaffet denne pp, nesten ikke symptomer foruten disse stikkingene og litt tunghetsfølelse i livmora, men det pleier jeg å ha før mensen. Bah... Utålmodig ;)
 
Klarte ikke holde meg i dag, 11 dpo og måtte jo bare teste ;) mannen er heeelt overbevist om at det er noe der, så grinete som jeg er :rolleyes::p Men helt blendahvit i dag tidlig :( Håper det fortsatt er for tidlig og at streken kommer i løpet av helga! Hatt litt stikkinger i dag, spesielt hvis jeg strammer litt/presser litt nedover i underlivet (ha ha, finfin forklaring :p). Har ikke noe følelse på at det har klaffet denne pp, nesten ikke symptomer foruten disse stikkingene og litt tunghetsfølelse i livmora, men det pleier jeg å ha før mensen. Bah... Utålmodig ;)
Håper du får pos test om noen dager:D
 
Hei. El ble et par dager senere. Så ikm ble idag. Men tr ikke kommet enda, så har eit lite håp. Men venter fortsatt nokon dager før evt testing. Hvis eg ikke har fått tr innen lørdag skal jeg teste :-)
 
Back
Topp