**Uke 45**

2nvxy0w.jpg


Dagens test!!! Jeg burde vel egentlig juuuble, men klarer enda ikke helt stole på at det ikke er kjemisk som sist :(!! De var like sterke som denne streken, men varte jo bare 1 dag før det ble svakere og svakere.. Her så har det jo gått riktig vei, den har blitt sterkere og sterkere ??
33f6geh.jpg


IKM i morgen, vi får se :p Hva tror dere??
 
Sender deg en cyber klem, og har skrevet til deg i innboksen <3 Jeg syntes fortsatt det er mye håp !! Ny test i morgen som er sensetiv :)
2nvxy0w.jpg


Dagens test!!! Jeg burde vel egentlig juuuble, men klarer enda ikke helt stole på at det ikke er kjemisk som sist :(!! De var like sterke som denne streken, men varte jo bare 1 dag før det ble svakere og svakere.. Her så har det jo gått riktig vei, den har blitt sterkere og sterkere ??
33f6geh.jpg


IKM i morgen, vi får se :p Hva tror dere??
Tusen takk❤️ godt med en cyber klem også:)

Dine tester er jo kjempe fine❤️ håper min er sånn i morgen også❤️:) har ikke flere strimler igjen:( bare cb plus!
 
2nvxy0w.jpg


Dagens test!!! Jeg burde vel egentlig juuuble, men klarer enda ikke helt stole på at det ikke er kjemisk som sist :(!! De var like sterke som denne streken, men varte jo bare 1 dag før det ble svakere og svakere.. Her så har det jo gått riktig vei, den har blitt sterkere og sterkere ??
33f6geh.jpg


IKM i morgen, vi får se :p Hva tror dere??

Ser veldig bra ut det der ;)
 
Tusen takk❤️ godt med en cyber klem også:)

Dine tester er jo kjempe fine❤️ håper min er sånn i morgen også❤️:) har ikke flere strimler igjen:( bare cb plus!

Bestilte fra billigtester igår og fikk idag :D 129 kr for 10 stykker, og superrask levering, så her blir det testerøsa i helga :-) Hvis du bestiller nå så får du den helt sikkert senest lørdag :)
 
Hihi, ja :D:D:D:D Gjør i grunn det! Tror ikke jeg helt klarer innse det før TR velger å ikke komme på besøk meno_O

Nei, skjønner den ;)
Men det ser ikke ut som ho har tenkt til å dukke opp :) hehe
 
Klarte jo ikke holde meg unna testen i dag. Blir jo ekstra frista når jeg ser alle her inne tester i vei :-) er bare 10/- dop så var ikke mye å se. Selv om man jo nistirrer litt ekstra og tenker kanskje man kan se no mer? ;-) Får teste igjen om noen dager. Og kjenne på en god følelse av håp ivertfall :-)
 
Klarte jo ikke holde meg unna testen i dag. Blir jo ekstra frista når jeg ser alle her inne tester i vei :) er bare 10/- dop så var ikke mye å se. Selv om man jo nistirrer litt ekstra og tenker kanskje man kan se no mer? ;-) Får teste igjen om noen dager. Og kjenne på en god følelse av håp ivertfall :)

Spennende :D Lov starte tidlig, jeg startet også 10 DPO, hihi
 
Nei, skjønner den ;)
Men det ser ikke ut som ho har tenkt til å dukke opp :) hehe

Nei, får satse på det :D Men er det fortsatt vanlig og få "TR symptomene"?? Den fine urene huden er isåfall på plass som jeg alltid får rett før :p:p Har egentlig ikke noe særlig symtomer på at jeg er gravid, annet enn litt ømme bryster men det får jeg også før TR så vanskelig si:p
 
Nei, får satse på det :D Men er det fortsatt vanlig og få "TR symptomene"?? Den fine urene huden er isåfall på plass som jeg alltid får rett før :p:p Har egentlig ikke noe særlig symtomer på at jeg er gravid, annet enn litt ømme bryster men det får jeg også før TR så vanskelig si:p

Tror det meste er vanlig. Er ikke så vant med menssymptomer og sånn selv, men jeg pleier å kjenne på kroppen at nå kommer den. Og da bare samme dag.

Nå har jeg hatt den følelsen i flere dager, og hadde det også forrige gang. Så vil tro det er veldig normalt ;)
 
Nei, får satse på det :D Men er det fortsatt vanlig og få "TR symptomene"?? Den fine urene huden er isåfall på plass som jeg alltid får rett før :p:p Har egentlig ikke noe særlig symtomer på at jeg er gravid, annet enn litt ømme bryster men det får jeg også før TR så vanskelig si:p
Jeg har også fått den fine urene huden. Fikk den for et par dager siden. Har også menssmerter som jeg pleier å ha dagen før mensen! Håper ho holder seg laaaangt borte:P haha
 
Tror dere at jeg kan ha en kjemisk graviditet?:( leser på dette nå

Jeg opplevde det sist mnd.. Har du symptomer da? Jeg gikk 12 dager over tida, hadde ømme pupper, småkvalm, tisset ofte og var supertrøtt. Testet positivt 5 ganger, 3 av de var med cb digital..
 
Back
Topp