**Uke 45**

Æsj, si ifra når hun kommer fort fult:(. Ja, det blir pp 20 her:(. Og 5 pp etter MA:(
Ja det skal jeg gjøre :(
Jeg sluttet på p- piller for over 1 år siden nå! Ble jo "gravid" ( bruker " , fordi det var en blindted ouvum ) ma i Jan!
Har dere vært å testet dere begge eller? Blodprøver, sædprøver osv?
 
Ja det skal jeg gjøre :(
Jeg sluttet på p- piller for over 1 år siden nå! Ble jo "gravid" ( bruker " , fordi det var en blindted ouvum ) ma i Jan!
Har dere vært å testet dere begge eller? Blodprøver, sædprøver osv?
Æsj:(. Ja, kjedelig det der:(. Ja, ingen ting galt med mannens svømmere, mine hormon prøver er bra, men har endometriose:(. Skal inn til ny kontroll og vurdering på Ullevål i desember.. Har dere sjekket noe?
 
Så utrolig trist at det ikke gikk denne gangen heller:( Ekstra kjedelig siden du fikk en sånn lurestrek! Selv testet jeg negativt i morges, så håper på augustbaby for oss begge:)
Æsj:(. Ja, håper vi flytter til aug:). Skal du ta pergo neste pp Evt?
 
Æsj:(. Ja, kjedelig det der:(. Ja, ingen ting galt med mannens svømmere, mine hormon prøver er bra, men har endometriose:(. Skal inn til ny kontroll og vurdering på Ullevål i desember.. Har dere sjekket noe?
Jeg har bare vært på gyn, der alt så ut som det skulle! Fine egg , ingen cyster osv! Skal ta hormonprøver , og hvis det ikke har skjedd noe innen januar skal mannen inn til sjekk!!
Hva er neste tiltak for deg nå da?
 
Jeg har bare vært på gyn, der alt så ut som det skulle! Fine egg , ingen cyster osv! Skal ta hormonprøver , og hvis det ikke har skjedd noe innen januar skal mannen inn til sjekk!!
Hva er neste tiltak for deg nå da?
Godt det ikke var noe hos Gyn da:).

Jeg ble operert for snart 1 år siden (i denne mnd), fikk pergo som jeg har fått før. Så etter MA har jeg tatt pergo 2 ganger med en pause mnd i mellom. Har pause mnd nå og pån igjen i des, da skal jeg vurderes på ullevål, så vet ikke hva de tenker. Nå har jeg fårt nye smertestillende, så håper de hjelper:).
 
Pleier å stå opp å tisse sånn i halv 6-6 tiden. Så gjør det vell da:p eller råder dere meg til å vente til jeg står opp? Jobber sent i morgen så står ikke opp før 9 tiden:)
Tror du fint kan ta den når du bålækner bed halv 6 tiden:D
 
Back
Topp