**Uke 45**

3 forskjellige tester er tatt. Ikke i dag altså:P tatt to forskjellige i dag.
Alle har streker som synes. Kan vell ikke være falskt når jeg har tatt 3 forskjellige:P??
 
3 forskjellige tester er tatt. Ikke i dag altså:P tatt to forskjellige i dag.
Alle har streker som synes. Kan vell ikke være falskt når jeg har tatt 3 forskjellige:P??

Kan jeg ikke tenke meg ;)
Det blir nok Juli på deg også :D
Bekreftet nettopp med digital her, angivelig 13 dpo i dag tydeligvis :)
 
Kan jeg ikke tenke meg ;)
Det blir nok Juli på deg også :D
Bekreftet nettopp med digital her, angivelig 13 dpo i dag tydeligvis :)
Jippi:). Jippi:). Skal jeg sette deg på denne lista hos oss, eller holder du deg på uke 46?:). På lista mener jeg:D. Er så glad på dine vegne:).
 
Jippi:). Jippi:). Skal jeg sette deg på denne lista hos oss, eller holder du deg på uke 46?:). På lista mener jeg:D. Er så glad på dine vegne:).

Så må du komme deg inn i August da :D
Skal komme å heie masse på deg ;)

Kanskje like greit å bli på 46 lista, siden det er jeg som fører den...eller hva tror du? :) håper flere følger :D
 
Dritt tanta :mad: Tante grusom ser ut til å melde sin ankomst her også :(
Kjenner det på måten det murrer i dag!
Så da er det bare å ringe å få tatt blodprøver, å få sjekket opp i ting og tang!
Du går inn i pp 20 nå ikke sant??
Æsj, si ifra når hun kommer fort fult:(. Ja, det blir pp 20 her:(. Og 5 pp etter MA:(
 
OI DERE!! Jeg tror den bare trengte litt tid jeg... Gikk jo fra testen etter 5 min, men når jeg gikk tilbake nå var dagens betydelig sterkere :D:D:D:D:D Hvis man sammenligner med den øverst som er fra 2 dager siden kan man vel påstå at HCG har økt?:D:D:D:D
n5ko7m.jpg
Sånn var det med meg også, testen ble mye sterkere etter noen få minutter ekstra:D Gratulerer så mye!
 
Back
Topp