**Uke 45**

11 dpo og cb+ kom med en stygg skyggestrek, men er negativ. Jeg gleder meg til en ny pp og håper vi blir velsignet med en augustbaby<3<3<3

GRATULERER så mye til dere som har blitt gravide:Heartbigred:love7
Fortsatt ikke for sent for deg:). Eller joinet jeg august jeg å:)
 
Så o dagboka mi at tr kom 16 dager etter EL sist pp med pergo, så da for etter jeg tr i morgen, da jeg er 15 Dpo i dag og smertene bekrefter det:(. Gratulerer til alle gravide, det kommer nok fler, men denne uka er jo kjempe bra❤️❤️
 
Så o dagboka mi at tr kom 16 dager etter EL sist pp med pergo, så da for etter jeg tr i morgen, da jeg er 15 Dpo i dag og smertene bekrefter det:(. Gratulerer til alle gravide, det kommer nok fler, men denne uka er jo kjempe bra❤️❤️

Æsj, dumme tanta:( Neste mnd skal det nok lykkes<3<3<3<3 August er en flott måned og få baby i også<3<3<3
 
n4dpfk.jpg


2h72oar.jpg


(nederst er den tatt idag)... Svak strek idag også men burde jo bli sterkere!! Sukk... 12 DPO idag... Lei av å ikke få svar :( Hva tenker dere?
 
Da er en ny test tatt. Fikk et svakt pluss tegn i dag også, men er skuffet for at den ikke er sterkere:( synes den er lik som i går:(
Kanskje jeg har noe kjemisk eller håper jeg bare at det er for tidlig. Er 11 dpo i dag. Ikm fredag:)

Vis vedlegget 86774Vis vedlegget 86775

Er det muulig at vi kan ha det så likt?? Hihi...Min idag også er fortsatt så utrolig svak!!! Er det fredag du har IKM?? Kjedelig være sånn "midt i mellom", merker jeg får så mange forhåpninger....
 
n4dpfk.jpg


2h72oar.jpg


(nederst er den tatt idag)... Svak strek idag også men burde jo bli sterkere!! Sukk... 12 DPO idag... Lei av å ikke få svar :( Hva tenker dere?
Positiv er positiv selv om streken er svak eller sterk. Kjøp en digital og ta den i morgen eller fredag. Sikker på den lyser GRAVID mot deg :-D

(Og du er jo faktisk BARE 12 dop..)
 
Positiv er positiv selv om streken er svak eller sterk. Kjøp en digital og ta den i morgen eller fredag. Sikker på den lyser GRAVID mot deg :-D

(Og du er jo faktisk BARE 12 dop..)

Åååh, jeg håper virkelig det :D:D ! Hvis jeg ikke får noe bedre svar i morgen kjøper jeg digital og tar fredag tenker jeg :D
 
OI DERE!! Jeg tror den bare trengte litt tid jeg... Gikk jo fra testen etter 5 min, men når jeg gikk tilbake nå var dagens betydelig sterkere :D:D:D:D:D Hvis man sammenligner med den øverst som er fra 2 dager siden kan man vel påstå at HCG har økt?:D:D:D:D
n5ko7m.jpg
 
Back
Topp