Tro meg blir det bra kommer det flere skrytesnapper
Haha da satser vi på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tro meg blir det bra kommer det flere skrytesnapper
Neida, det koster ikke mange hundrelappene dersom man bare finner et rimelig verkstedJa sambo leste at dette med a/c er en liten svakhet på de bilene! Håper den ikke må fylles på hver år.. det koster jo en del! Menmen, det vil tiden vise
Neida, det koster ikke mange hundrelappene dersom man bare finner et rimelig verksted
God morgen fruer!
I dag er det siste innspurt før helgen for min del. Vi håper på å bli ferdige med gruppeoppgave som skal være en del av mappeeksamen i dag..
Ei på gruppa mi har bursdag også, så jeg har bakt og pyntet ferdig en pavlova vi skal kose oss med!
Det blir litt sommeravslutning for oss samtidig, nå som vi er ferdige med gruppearbeidet!
MEN det snør Som flere andre steder i landet -så der forsvant sommerfølelsen
Håper alle får en super dag!
Hei og god morgen
Hvordan var natten? Ungene skal leveres snart. Det regner og er kjipt vær. Bilen skal på kontroll pga en ulyd foran.
Vi hadde en koselig kveld igår med vin, musikk og mimring ♡
Hva skal dere i dag?
Er noen av dere med på topp100? Prøver å vinne det svømme-hjelpemiddelet :-D
Haha, det snødde ikke hos oss i går. Nydelig vær og strålende solGod morgen fruer!
I dag er det siste innspurt før helgen for min del. Vi håper på å bli ferdige med gruppeoppgave som skal være en del av mappeeksamen i dag..
Ei på gruppa mi har bursdag også, så jeg har bakt og pyntet ferdig en pavlova vi skal kose oss med!
Det blir litt sommeravslutning for oss samtidig, nå som vi er ferdige med gruppearbeidet!
MEN det snør Som flere andre steder i landet -så der forsvant sommerfølelsen
Håper alle får en super dag!
Tviler på at jeg er på Topp 100, er ikke SÅ aktiv lengreEr noen av dere med på topp100? Prøver å vinne det svømme-hjelpemiddelet :-D
Kul kake da! Men hva er iPaden laga av? Skjønte ikke det der1 MAI
Hva skal dere idag? Hatt en god natt?
Her våkna Leoh litt før halv 7 idag må jeg nok en gang bake litt håper det går bedre denne gangen haha.. ellerd blir det vel å finne på et eller annet med ungene kansje kjøre oss en tur og se hvor vi havner
Her er iPad kaka jeg lagde sjokoladekake med sjokoladekrem. Og smørkrem utenpå selve kaken ble jo veldig bra! Men iPaden slet jeg med! Prøvde mye forskjellig..spesielt med å få festet rispapiret på sjokolade. Men det løsnet gang på gang og til slutt ødela jeg det ene bildet! Hadde ett til, som nesten ble ødelagt den å haha.. Klarte å få festet det på kaken, men iløpet av natten hadde bildet bølget seg! (dømt til å gå galt)
MEN hun jeg lagde den til, var glad uansett og forsto min frustrasjon! jeg er bare glad for å bli kvitt hele kaka! Haha
Vis vedlegget 115187
Kul kake da! Men hva er iPaden laga av? Skjønte ikke det der
Kanskje du skulle brukt noe hardere, som sjokolade (smeltet, ha i ei ildfast form og skjær til, sukkerbunn med fondanttrekk e.l.?IPaden er laget av svart smørkrem og rispapir prøve først å feste bildet (rispapir) på sjokolade, sånn at det skulle se mer ekte ut.. men funka dårlig
Kanskje du skulle brukt noe hardere, som sjokolade (smeltet, ha i ei ildfast form og skjær til, sukkerbunn med fondanttrekk e.l.?
Morn!Hei.
Hvordan går det? Jeg er trøtt ... Og vil egentlig bare sove til i morgen
Hva skal dere i dag?
Så hyggelig med sol... Her er det sol og skyer i dag Håper jeg våkner etterhvertMorn!
Jeg og Jen stod opp kl.07, men natta var god, så da går det greit. Frokosten er inntatt og vi ser litt på tv, men skal ut en tur i sola snart. Satser på at det blir litt varmere i lufta.
Håper du kvikner til litt! Slitsomt å være då trøtt.