~.+.* Uke 18 *.+.~

Hehe de er jaggu bestemte små skapninger til tider:D Jeg driver å prøver å få E til å slutte å amme , men du store som hun kjefter på meg og drar i gensern, samt stanger hode i brystet mitt. Så hun står på sitt, får vel fortsette litt til:p

Haha ja det skal være sikkert at de er :D E er visst ikke helt enig med deg når det kommer til ammeslutt haha.. vi får aldri slutta med mme på flaske fæles det som :p Leoh er totalt avhengig! Det er kosen hans :) men har i det minste fått trappa ned til 2 om dagen :p
 
Ja det er så fort gjort, og jeg vet at mange ikke vil ha trampoline på grunn av slikt.
Derfor passer vi på, og har regler på bruken av den. Jeg tror T var veldig redd for at han skulle ha skadet Lillebror, han spurte masse om hvordan det gikk med han før han sovnet. Men kneet virket helt fint!

Ja det er lissom lett å skade seg oppå også.. men det går stort sett fint om man passer på, har nett og at dem ikke er for mange eller for voldsomme på den :) veldig bra at kneet hans har det bra :) men kan ikke ha vært godt for T da :( siden han var litt bekymret!
 
Ja det er lissom lett å skade seg oppå også.. men det går stort sett fint om man passer på, har nett og at dem ikke er for mange eller for voldsomme på den :) veldig bra at kneet hans har det bra :) men kan ikke ha vært godt for T da :( siden han var litt bekymret!
Nei og så ble jeg jo litt redd jeg og, da han sluknet i fanget mitt på trampolina. Henldigvis skjønte jeg fort hva det var, men jeg ropte inn etter mannen, og ville helst få Lillebror bort fra trampolina for å ikke skremme de andre ungene så veldig. Enn at jeg svimte av slik nesten hver gang jeg skrek, frem til jeg ble 3-4 år :-o
 
Dere har pratet mye.. :-D
Skriver mer i morgen. Er så trøtt. Natta. Håper dere sover godt :)
 
Good morning!
Rolig start på oss, mannen slo av min ringeklokke når han slo av sin, og sov videre :p
Så det ble ikke så god tid, men vi tok det med ro likevel. Minsten og jeg puslet puslespill før barnehagen og jeg satt der en stund med han før vi sa hadet!
Nå er jeg hjemom for å vente på en klesvask før jeg skal sykle meg en tur. Det blir en tur innom posten og skolen :D
 
Good morning!
Rolig start på oss, mannen slo av min ringeklokke når han slo av sin, og sov videre :p
Så det ble ikke så god tid, men vi tok det med ro likevel. Minsten og jeg puslet puslespill før barnehagen og jeg satt der en stund med han før vi sa hadet!
Nå er jeg hjemom for å vente på en klesvask før jeg skal sykle meg en tur. Det blir en tur innom posten og skolen :D
Vi har vekkeklokkene på hvert vårt nattbord :p

Høres ut som en fin start på dagen da :)
 
Vi har vekkeklokkene på hvert vårt nattbord :p

Høres ut som en fin start på dagen da :)
Ja... Vi har bare ett, da jeg ligger inn mot veggen :p
Han hadde sovnet igjen selv da. Og da jeg spurte om han hadde slått av min og, lurte han på om jeg ikke hørte den !? Nei, altså, jeg sov tross alt en halvtime lengre enn vanlig, og det var 10 min til han måtte reise :-D :p
 
Ja... Vi har bare ett, da jeg ligger inn mot veggen :p
Han hadde sovnet igjen selv da. Og da jeg spurte om han hadde slått av min og, lurte han på om jeg ikke hørte den !? Nei, altså, jeg sov tross alt en halvtime lengre enn vanlig, og det var 10 min til han måtte reise :-D :p
Når jeg begynner 07.30 på jobb fremover så blir det lite rolige morgener :p enda godt det er så lyst om morran nå så man kommer seg opp!
 
Hallo!

Her blir dagene å gå i ett fra nå av. Ikke mer slaraffenliv! :p

Opp kl 06, reise hjemmefra 07.15, starte på jobb 07.30. Hente i bhg 15.30, hjemme ca 16.15. Så er det middag og medfølgende styr og VIPS leggetid :eek:

Dagene går sakte men ettermiddagene altfor fort :p

Utfordrende på jobb da, mye å sette seg inn i og bli kjent med. Blir nok enklere når jeg kommer bedre inn i ting tenker jeg.
 
God natt. Trøtt her og
Ble sittende med skolearbeid i kveld, men øynene glipper bare igjen :p
Håper på ei god natt og ny frisk i morgen.
To dager med gruppearbeid nå før vi tar helg og skal besøke svigermor, svigerinne og baby :D :D
 
God natt. Trøtt her og
Ble sittende med skolearbeid i kveld, men øynene glipper bare igjen :p
Håper på ei god natt og ny frisk i morgen.
To dager med gruppearbeid nå før vi tar helg og skal besøke svigermor, svigerinne og baby :D :D
Så koselig med besøk :)

Vi skal også reise bort til helgen. Til søsteren min og guttene :) Kjører torsdag ettermiddag etter jobb/bhg!
 
Hei. Hvordan har dere det? :)
I dag er jeg vanvittig trøtt og sliten. Sikkert fordi det har gått i ett siden jeg opererte for 6 dager siden. Har sovet litt, men like sliten.

Regner masse her i dag...

På fredag er det piratbursdag til sønnen til venninnen min, og lørdag nevøen. Så blir fullt opp i helgen.. Gruer meg litt :p
 
God natt. Trøtt her og
Ble sittende med skolearbeid i kveld, men øynene glipper bare igjen :p
Håper på ei god natt og ny frisk i morgen.
To dager med gruppearbeid nå før vi tar helg og skal besøke svigermor, svigerinne og baby :D :D
Flink du er :)
Snart helg nå. Blir sikkert godt :)
 
Haha ja det skal være sikkert at de er :D E er visst ikke helt enig med deg når det kommer til ammeslutt haha.. vi får aldri slutta med mme på flaske fæles det som :p Leoh er totalt avhengig! Det er kosen hans :) men har i det minste fått trappa ned til 2 om dagen :p


Det spørs om det er noe sånt her også ja, pluss jeg tror det er E sin måte å kapre meg ovenfor A.¨
Prøver å trappe ned litt her også :D
 
Vi skal feire 6-årsdagen vår i dag, siden vi reiser fredag morgen (1/5) på den dagen, uten K :-(
Så det blir couscous og vin senere. Kos ♡

alle er opptatt? :-D
 
Back
Topp