~.+.* Uke 18 *.+.~

En tråd i 'September 2012' startet av Anita87, 27 Apr 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Skjønner deg veldig godt! Barn blir så fort redde om vi voksne viser frykt :(

2. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Er det 6 dager siden operasjon allerede?:eek: tiden flyr ja! Formen blitt bra igjen? Har du tatt av plasteret?

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja det er godt mulig :D

4. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Håper dere får en knalltur :-D Syntes det hørtes langt ut å kjøre til Tønsberg haha :-D

5. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja. Tiden flyr :-D
    Ja, takk. Går greit. Men veldig sliten... Men men.
    Ja tok av plasterene igår. Nesten ikke noe arr. Litt i navlen. Klødde så mye, så holdt på å bli gal.

Alt bra? Jobbet i dag? :)

6. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

God ettermiddag :)
    Jeg og sambo kjørte til stedet han kjøpte bilen, for har vært noe med klimaanlegget! Den har ikke ville gi kald luft når det er varmt.. men nå er det fiksa :D en fordel å ha kjølig bil når det er varmt ute :p

Ellers styrer jeg med kake.. sjokolade-iPaden gikk i dass, så må prøve en annen metode! Papiret ville ikke feste seg på sjokoladen, så ble til slutt stygt pga vann!.. har ett bilde til som ser litt bedre ut, men nesten ødelagt det å :p haha.. uff.. hater når ting går galt!!..hvertfall når kaken er til noen andre.

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Det blir nok enda bedre også :) har du noen sting der? Jeg måtte sy 4-5 sting :)

Alt bra, men ikke jobbet ;) vært å en kjøretur med Lutfi for å ordne klimaanlegget på bilen hehe

8. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Så ergerlig med kake og bil. Men godt dere fikk fikset bilen da :)

Er det noe du kan se på? You-tube eller noe? :-D

9. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja, men ser ingen sting. Kanskje de har løst seg opp av seg selv :)

Greit å ordne bilen :-D

10. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Du er heldig, jeg fikk et kjempelangt arr på siden av magen :eek:

11. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Det går vel på neste forsøk vil jeg tro :) Jeg skal prøve å lage kake igjen selv til 17. mai, det kan jo bli interessant :D

12. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Gjorde du? Kanskje det blir det inni navlen, men ikke de to andre plassene. Klør som en besatt. Blir gal haha :-D

13. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Prøvde å se på YouTube tidligere..og på siden jeg bestiller bilder fra, skriver at man kan feste bildene med bla. smeltet sjokolade (noe som ikke gikk) og vann! Men for mye vann ødelegger bildene:confused: prøvde også melis, men funka ikke det heller.. så jeg tror jeg bare skal prøve å forme en iPad oppå kaka, med smørkrem også legge bilde oppå :) selve kaka skal forestille boksen til iPaden :D

• Liker Liker x 1
  14. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja dem begynner å løsne raskt tror jeg.. her datt dem av så fort jeg tok bort plasteret omtrent :p men var ikke såå lett å se de heller..

• Liker Liker x 1
  15. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja da vil jeg se resultat på snap :D
    Får satse på at jeg får et eller annet til haha..

16. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Dere har sikkert samme problem som oss. Aircondition anlegget må ha kjølegass for å kjøle ned lufta ute. Vår bil lekker slik gass slik at vi må få påfyll hvert år. Var akkurat samme problem når vi fikk den, måtte inn igjen å fylle på gass. Samme regla hvert år siden da. :p ;)

17. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Ja, det ville tatt to døgn og er helt uaktuelt :p

• Liker Liker x 1
  18. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Da gror det i hvertfall :D

• Liker Liker x 1
  19. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Tro meg blir det bra kommer det flere skrytesnapper:D:D

20. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja sambo leste at dette med a/c er en liten svakhet på de bilene! Håper den ikke må fylles på hver år.. det koster jo en del! Menmen, det vil tiden vise :)

Del denne siden