~.+.* Uke 18 *.+.~

Nei og så ble jeg jo litt redd jeg og, da han sluknet i fanget mitt på trampolina. Henldigvis skjønte jeg fort hva det var, men jeg ropte inn etter mannen, og ville helst få Lillebror bort fra trampolina for å ikke skremme de andre ungene så veldig. Enn at jeg svimte av slik nesten hver gang jeg skrek, frem til jeg ble 3-4 år :-o

Skjønner deg veldig godt! Barn blir så fort redde om vi voksne viser frykt :(
 
Hei. Hvordan har dere det? :)
I dag er jeg vanvittig trøtt og sliten. Sikkert fordi det har gått i ett siden jeg opererte for 6 dager siden. Har sovet litt, men like sliten.

Regner masse her i dag...

På fredag er det piratbursdag til sønnen til venninnen min, og lørdag nevøen. Så blir fullt opp i helgen.. Gruer meg litt :p

Er det 6 dager siden operasjon allerede?:eek: tiden flyr ja! Formen blitt bra igjen? Har du tatt av plasteret?
 
Det spørs om det er noe sånt her også ja, pluss jeg tror det er E sin måte å kapre meg ovenfor A.¨
Prøver å trappe ned litt her også :D

Ja det er godt mulig :D
 
Er det 6 dager siden operasjon allerede?:eek: tiden flyr ja! Formen blitt bra igjen? Har du tatt av plasteret?
Ja. Tiden flyr :-D
Ja, takk. Går greit. Men veldig sliten... Men men.
Ja tok av plasterene igår. Nesten ikke noe arr. Litt i navlen. Klødde så mye, så holdt på å bli gal.

Alt bra? Jobbet i dag? :)
 
God ettermiddag :)
Jeg og sambo kjørte til stedet han kjøpte bilen, for har vært noe med klimaanlegget! Den har ikke ville gi kald luft når det er varmt.. men nå er det fiksa :D en fordel å ha kjølig bil når det er varmt ute :p

Ellers styrer jeg med kake.. sjokolade-iPaden gikk i dass, så må prøve en annen metode! Papiret ville ikke feste seg på sjokoladen, så ble til slutt stygt pga vann!.. har ett bilde til som ser litt bedre ut, men nesten ødelagt det å :p haha.. uff.. hater når ting går galt!!..hvertfall når kaken er til noen andre.
 
Ja. Tiden flyr :-D
Ja, takk. Går greit. Men veldig sliten... Men men.
Ja tok av plasterene igår. Nesten ikke noe arr. Litt i navlen. Klødde så mye, så holdt på å bli gal.

Alt bra? Jobbet i dag? :)

Det blir nok enda bedre også :) har du noen sting der? Jeg måtte sy 4-5 sting :)

Alt bra, men ikke jobbet ;) vært å en kjøretur med Lutfi for å ordne klimaanlegget på bilen hehe
 
God ettermiddag :)
Jeg og sambo kjørte til stedet han kjøpte bilen, for har vært noe med klimaanlegget! Den har ikke ville gi kald luft når det er varmt.. men nå er det fiksa :D en fordel å ha kjølig bil når det er varmt ute :p

Ellers styrer jeg med kake.. sjokolade-iPaden gikk i dass, så må prøve en annen metode! Papiret ville ikke feste seg på sjokoladen, så ble til slutt stygt pga vann!.. har ett bilde til som ser litt bedre ut, men nesten ødelagt det å :p haha.. uff.. hater når ting går galt!!..hvertfall når kaken er til noen andre.
Så ergerlig med kake og bil. Men godt dere fikk fikset bilen da :)

Er det noe du kan se på? You-tube eller noe? :-D
 
Det blir nok enda bedre også :) har du noen sting der? Jeg måtte sy 4-5 sting :)

Alt bra, men ikke jobbet ;) vært å en kjøretur med Lutfi for å ordne klimaanlegget på bilen hehe
Ja, men ser ingen sting. Kanskje de har løst seg opp av seg selv :)

Greit å ordne bilen :-D
 
God ettermiddag :)
Jeg og sambo kjørte til stedet han kjøpte bilen, for har vært noe med klimaanlegget! Den har ikke ville gi kald luft når det er varmt.. men nå er det fiksa :D en fordel å ha kjølig bil når det er varmt ute :p

Ellers styrer jeg med kake.. sjokolade-iPaden gikk i dass, så må prøve en annen metode! Papiret ville ikke feste seg på sjokoladen, så ble til slutt stygt pga vann!.. har ett bilde til som ser litt bedre ut, men nesten ødelagt det å :p haha.. uff.. hater når ting går galt!!..hvertfall når kaken er til noen andre.

Det går vel på neste forsøk vil jeg tro :) Jeg skal prøve å lage kake igjen selv til 17. mai, det kan jo bli interessant :D
 
Så ergerlig med kake og bil. Men godt dere fikk fikset bilen da :)

Er det noe du kan se på? You-tube eller noe? :-D

Prøvde å se på YouTube tidligere..og på siden jeg bestiller bilder fra, skriver at man kan feste bildene med bla. smeltet sjokolade (noe som ikke gikk) og vann! Men for mye vann ødelegger bildene:confused: prøvde også melis, men funka ikke det heller.. så jeg tror jeg bare skal prøve å forme en iPad oppå kaka, med smørkrem også legge bilde oppå :) selve kaka skal forestille boksen til iPaden :D
 
Ja, men ser ingen sting. Kanskje de har løst seg opp av seg selv :)

Greit å ordne bilen :-D

Ja dem begynner å løsne raskt tror jeg.. her datt dem av så fort jeg tok bort plasteret omtrent :p men var ikke såå lett å se de heller..
 
Det går vel på neste forsøk vil jeg tro :) Jeg skal prøve å lage kake igjen selv til 17. mai, det kan jo bli interessant :D

Ja da vil jeg se resultat på snap :D
Får satse på at jeg får et eller annet til haha..
 
God ettermiddag :)
Jeg og sambo kjørte til stedet han kjøpte bilen, for har vært noe med klimaanlegget! Den har ikke ville gi kald luft når det er varmt.. men nå er det fiksa :D en fordel å ha kjølig bil når det er varmt ute :p

Ellers styrer jeg med kake.. sjokolade-iPaden gikk i dass, så må prøve en annen metode! Papiret ville ikke feste seg på sjokoladen, så ble til slutt stygt pga vann!.. har ett bilde til som ser litt bedre ut, men nesten ødelagt det å :p haha.. uff.. hater når ting går galt!!..hvertfall når kaken er til noen andre.
Dere har sikkert samme problem som oss. Aircondition anlegget må ha kjølegass for å kjøle ned lufta ute. Vår bil lekker slik gass slik at vi må få påfyll hvert år. Var akkurat samme problem når vi fikk den, måtte inn igjen å fylle på gass. Samme regla hvert år siden da. :p ;)
 
Dere har sikkert samme problem som oss. Aircondition anlegget må ha kjølegass for å kjøle ned lufta ute. Vår bil lekker slik gass slik at vi må få påfyll hvert år. Var akkurat samme problem når vi fikk den, måtte inn igjen å fylle på gass. Samme regla hvert år siden da. :p ;)

Ja sambo leste at dette med a/c er en liten svakhet på de bilene! Håper den ikke må fylles på hver år.. det koster jo en del! Menmen, det vil tiden vise :)
 
Back
Topp