~.+.* Uke 18 *.+.~

Ja sambo leste at dette med a/c er en liten svakhet på de bilene! Håper den ikke må fylles på hver år.. det koster jo en del! Menmen, det vil tiden vise :)
Neida, det koster ikke mange hundrelappene dersom man bare finner et rimelig verksted ;)
 
God morgen fruer!
I dag er det siste innspurt før helgen for min del. Vi håper på å bli ferdige med gruppeoppgave som skal være en del av mappeeksamen i dag..
Ei på gruppa mi har bursdag også, så jeg har bakt og pyntet ferdig en pavlova vi skal kose oss med!
Det blir litt sommeravslutning for oss samtidig, nå som vi er ferdige med gruppearbeidet!
MEN det snør :p Som flere andre steder i landet -så der forsvant sommerfølelsen :eek:
Håper alle får en super dag!
 
Hei og god morgen :)
Hvordan var natten? Ungene skal leveres snart. Det regner og er kjipt vær. Bilen skal på kontroll pga en ulyd foran.

Vi hadde en koselig kveld igår med vin, musikk og mimring ♡
Hva skal dere i dag? :)
 
Neida, det koster ikke mange hundrelappene dersom man bare finner et rimelig verksted ;)

Nei sant det..men vi har ikke sååå mange å velge mellom her. Og om vi skulle fylle på sånt på den gamle bilen, så ville det kosta 1700kr:eek: også derfor vi ikke gadd å koste noe mer på den haha.. så håper ikke vi må gjøre dette årlig:confused: da må vi sikkert kjøre et stykke hvertfall
 
God morgen fruer!
I dag er det siste innspurt før helgen for min del. Vi håper på å bli ferdige med gruppeoppgave som skal være en del av mappeeksamen i dag..
Ei på gruppa mi har bursdag også, så jeg har bakt og pyntet ferdig en pavlova vi skal kose oss med!
Det blir litt sommeravslutning for oss samtidig, nå som vi er ferdige med gruppearbeidet!
MEN det snør :p Som flere andre steder i landet -så der forsvant sommerfølelsen :eek:
Håper alle får en super dag!

Den kaka så deilig ut!:rolleyes: pavlova er sååå godt:D

Snø her å idag, men det forsvant iløpet av noen timer :D *phuuu*
 
Hei og god morgen :)
Hvordan var natten? Ungene skal leveres snart. Det regner og er kjipt vær. Bilen skal på kontroll pga en ulyd foran.

Vi hadde en koselig kveld igår med vin, musikk og mimring ♡
Hva skal dere i dag? :)
Er noen av dere med på topp100? Prøver å vinne det svømme-hjelpemiddelet :-D

Her var natten god, men jeg fikk ikke lagt meg før 23:30 :p og Leoh våkna før 6 haha.. hva med deres natt? :)
Koselig med litt kjærestetid da <3

Jeg vet ikke om jeg er med i topp100 denne mnd, men hadde ikke vunnet noe sist hvertfall haha..
 
God morgen fruer!
I dag er det siste innspurt før helgen for min del. Vi håper på å bli ferdige med gruppeoppgave som skal være en del av mappeeksamen i dag..
Ei på gruppa mi har bursdag også, så jeg har bakt og pyntet ferdig en pavlova vi skal kose oss med!
Det blir litt sommeravslutning for oss samtidig, nå som vi er ferdige med gruppearbeidet!
MEN det snør :p Som flere andre steder i landet -så der forsvant sommerfølelsen :eek:
Håper alle får en super dag!
Haha, det snødde ikke hos oss i går. Nydelig vær og strålende sol :cool:

Koselig med felles avslutning da :)
 
1 MAI :D

Hva skal dere idag? Hatt en god natt? :)

Her våkna Leoh litt før halv 7 :) idag må jeg nok en gang bake litt :p håper det går bedre denne gangen haha.. ellerd blir det vel å finne på et eller annet med ungene :) kansje kjøre oss en tur og se hvor vi havner ;):p


Her er iPad kaka jeg lagde :) sjokoladekake med sjokoladekrem. Og smørkrem utenpå :) selve kaken ble jo veldig bra! Men iPaden slet jeg med! Prøvde mye forskjellig..spesielt med å få festet rispapiret på sjokolade. Men det løsnet gang på gang og til slutt ødela jeg det ene bildet! Hadde ett til, som nesten ble ødelagt den å haha.. Klarte å få festet det på kaken, men iløpet av natten hadde bildet bølget seg!:oops: (dømt til å gå galt) :p
MEN hun jeg lagde den til, var glad uansett og forsto min frustrasjon! :) jeg er bare glad for å bli kvitt hele kaka! Haha
1430460288190.jpg
 
1 MAI :D

Hva skal dere idag? Hatt en god natt? :)

Her våkna Leoh litt før halv 7 :) idag må jeg nok en gang bake litt :p håper det går bedre denne gangen haha.. ellerd blir det vel å finne på et eller annet med ungene :) kansje kjøre oss en tur og se hvor vi havner ;):p


Her er iPad kaka jeg lagde :) sjokoladekake med sjokoladekrem. Og smørkrem utenpå :) selve kaken ble jo veldig bra! Men iPaden slet jeg med! Prøvde mye forskjellig..spesielt med å få festet rispapiret på sjokolade. Men det løsnet gang på gang og til slutt ødela jeg det ene bildet! Hadde ett til, som nesten ble ødelagt den å haha.. Klarte å få festet det på kaken, men iløpet av natten hadde bildet bølget seg!:oops: (dømt til å gå galt) :p
MEN hun jeg lagde den til, var glad uansett og forsto min frustrasjon! :) jeg er bare glad for å bli kvitt hele kaka! Haha
Vis vedlegget 115187
Kul kake da! Men hva er iPaden laga av? Skjønte ikke det der :p
 
Kul kake da! Men hva er iPaden laga av? Skjønte ikke det der :p

IPaden er laget av svart smørkrem og rispapir :p prøve først å feste bildet (rispapir) på sjokolade, sånn at det skulle se mer ekte ut.. men funka dårlig :p
 
IPaden er laget av svart smørkrem og rispapir :p prøve først å feste bildet (rispapir) på sjokolade, sånn at det skulle se mer ekte ut.. men funka dårlig :p
Kanskje du skulle brukt noe hardere, som sjokolade (smeltet, ha i ei ildfast form og skjær til, sukkerbunn med fondanttrekk e.l.?
 
Kanskje du skulle brukt noe hardere, som sjokolade (smeltet, ha i ei ildfast form og skjær til, sukkerbunn med fondanttrekk e.l.?

Jeg smeltet sjokolade og hadde i en ildfast form ja :p la papiret oppå og skjære rundt når det hadde stivna. Det så veldig bra ut! Helt til papiret falt av:confused: det var da det begynte.. ingenting ville feste det bortsett fra vann (som ødela selve bildet). Og turte ikke å prøve hjemmelaget lim heller, siden jeg kun hadde ett bilde igjen :p og hun ville ha sjokoladekake uten fondant.. bare smørkrem med/uten sjokolade i :) hadde jeg bare latt være å tulle med bilde nr 2, så hadde det kansje sett bedre ut :D
 
God lørdagsmorgen!
Vi har hatt ei dårlig natt og jeg sovna ikke før kl. 04 pga vondter og ei urolig Jenny. I dag skulle vi egentlig på veasjau hos mamma og pappa, hvor vi skulle kappe og pakke all veden etter at vi hogde ned trærne utafor her, men mannen og Jenny måtte dra alene. Det blir kaffe, tv og strikking på meg. Kanskje litt lesing, siden en tre-dagers eksamen starter på mandag.

Ønsker dere alle en fin dag og ei fin helg!!
 
Hei.
Hvordan går det? Jeg er trøtt ... Og vil egentlig bare sove til i morgen :p
Hva skal dere i dag?
 
Hei.
Hvordan går det? Jeg er trøtt ... Og vil egentlig bare sove til i morgen :p
Hva skal dere i dag?
Morn!:)
Jeg og Jen stod opp kl.07, men natta var god, så da går det greit. :) Frokosten er inntatt og vi ser litt på tv, men skal ut en tur i sola snart. Satser på at det blir litt varmere i lufta.

Håper du kvikner til litt! Slitsomt å være då trøtt.:)
 
Morn!:)
Jeg og Jen stod opp kl.07, men natta var god, så da går det greit. :) Frokosten er inntatt og vi ser litt på tv, men skal ut en tur i sola snart. Satser på at det blir litt varmere i lufta.

Håper du kvikner til litt! Slitsomt å være då trøtt.:)
Så hyggelig med sol... Her er det sol og skyer i dag :) Håper jeg våkner etterhvert :p
 
Back
Topp