Uke 17 skravletråd!

Da satser vi på at den passer greit. Blir nok ikke brukt før til høsten, hvis været holder seg så godt som nå :) ja... uvant med små barn haha :-D
Hermines blir nok å vare helt til høsten ja! Men hun blir å bruke den hele sommeren så surt som det kan være her :p
 
Vi har kosa oss med taco i kveld. Laga hjemmelaget krydder, salsa og bønnedipp. YUMMY!!!
Men måtte kose oss kjapt (med maten altså :p ) for Hermine gråter hvert 10.minutt. :(

Hun har øyebetennelse, er tett og klager over au. Antar det er ørene som verker. Ibux hjelper heller ikke. :confused:

Vi avventer til mandag og dersom hun enda har feber og au så blir det legetur.

Mannen tok med seg iPaden og sjokkis og gikk å la seg lamme henne i vår seng. :)

Haha hørtes ut som noe annet før du skrev at det var maten dere koste dere med :p

Stakkar lille jenta :( og dere! Er så slitsomt når disse små er syke :( fortsatt god bedring til Hermine!
 
Ja, plutselig gikk det så fint :-D :-D
Den kosta 500 kr nå. Før 1000. Fornøyd :)
Fikk du under? Fikk i navlen og en nedenfor pluss en ved rett ved tissen :p haha. Kjipt egentlig, håper det ikke blir store arr. Lurer på når jeg skal ta av plasterene. De sa ikke noe om det... hmm... vet du?

Ja men det er et godt kjøp :D jeg kjøper ofte vintertøy på halv pris :) ofte på sportsbutikken da, siden det er G-sport som selger mest sånt her jeg bor :)

Ja, eller rett ved der navlen begynner på en måte ;) ikke noe mer hos meg.. dem brukte bare der og hølet "der nede" haha.. (kjempe fint for meg som selvfølgelig måtte få mensen noen timer før:p ) sikkert noe helt annet når det bare er sterilisering da! Er ikke store arrer jeg har hvertfall, og nå har det blitt helt lyst også;) også syns det ikke sånn iblandt strekkmerkene :p
Hmmm.. jeg mener jeg måtte vente minst 4 dager med å ta det av, og da helst ikke dusje heller..
 
God bedring! Håper hun sover i natt :)

Hvordan lager du tacokrydder? Hater tacokrydder fra butikken, er sååååå salt! Men lager alltid guacomole. Beste i verden assa. Vet du hvordan man lager tortillas? Syntes ikke de ferdige er så gode. Synd dere ikke fikk kost dere mer :-(

Enig! Taco krydder fra butikken er altfor salt!.. bruker aldri det.. krydrer bare med det jeg har haha..
Jeg har laget tortillas en gang :) brukte denne oppskriften :) smakte mye bedre enn de ferdige!
1429995672557.jpg
1429995682532.jpg
 
Jeg bruker å ta det litt på slump, men idag brukte jeg:

3ts spisskummen
1ts koriander
1/2ts kanel
4ts paprika
1ts løkpulver
1ts oregano
1/2ts pepper
1/2ts salt

Når man har alt krydderet i skapet er det fort gjort å røre sammen i ei skål. :D Så har jeg 1/2 dl vann over :) Måtte ha litt ekstra salt i idag da, for kjøttdeigen var usaltet. ;)

Mye bedre for de små når man lager krydderet selv ja! Hermine elsker smaken av hjemmelaget tacokrydder, men liker ikke kjøpt!

Har aldri prøvd å lage tortillas, men vil tro det ikke er så innmari vanskelig. En meldeig uten gjær kanskje?
Nam. Hørtes digg ut. Må kjøpe en del av de :)
Kan google. Så kanskje jeg prøver en dag :-D
 
Ja men det er et godt kjøp :D jeg kjøper ofte vintertøy på halv pris :) ofte på sportsbutikken da, siden det er G-sport som selger mest sånt her jeg bor :)

Ja, eller rett ved der navlen begynner på en måte ;) ikke noe mer hos meg.. dem brukte bare der og hølet "der nede" haha.. (kjempe fint for meg som selvfølgelig måtte få mensen noen timer før:p ) sikkert noe helt annet når det bare er sterilisering da! Er ikke store arrer jeg har hvertfall, og nå har det blitt helt lyst også;) også syns det ikke sånn iblandt strekkmerkene :p
Hmmm.. jeg mener jeg måtte vente minst 4 dager med å ta det av, og da helst ikke dusje heller..
Ok. Fikk dusje igår, men i dag orket jeg ikke. Vanntette plaster :)
Får ringe å høre med de :)
 
Har begynt å se på The OC på viaplay. Savnet det! Og sååå mange år siden jeg så på det.
Fulgte dere med på det før?
Nå regner det masse ute... Gleder meg til å sove og å ligge å høre på regnet.

God natt jenter :-D :-D
 
Har begynt å se på The OC på viaplay. Savnet det! Og sååå mange år siden jeg så på det.
Fulgte dere med på det før?
Nå regner det masse ute... Gleder meg til å sove og å ligge å høre på regnet.

God natt jenter :-D :-D
Haha, ja, så på det en gang i tida. Helt til Ryan ble tatt ut, da orka jeg ikke mer :p

Hun som spiller Summer er hovedrollen i Hart of Dixie og det er en veldig koselig serie :)
 
God formiddag!
Vi sløvet lenge i sengen i dag, mens Lillebror så tv og lekte :p
Nå skal vi hente T og ta en tur på tivoli før jeg skal på senvakt :)
 
Jeg sitter i bilen, K er inne en snartur på butikken. Vært å shoppet i dag. Ungene skal i bursdag fredag og lørdag. Så måtte ha litt presanger :) Hvordan går det med dere? :-D
 
Deilig å sove lenge! Gøy på tivoli? :-D
Ja det var moro! Ungene synes det var stas, og jeg møtte niesen min som tvang meg med i karusell! Mange år siden sist, og det var artig med sug i magen :)
 
Jeg sitter i bilen, K er inne en snartur på butikken. Vært å shoppet i dag. Ungene skal i bursdag fredag og lørdag. Så måtte ha litt presanger :) Hvordan går det med dere? :-D
Greit å ha presanger klart :)
Jeg er på jobb, for første gang på et par uker. Jeg håper virkelig det blir litt mer jobb nå mot sommerferien og slikt, for det er så god å jobbe litt!
Bortsett fra at det ikke skjer så mye her akkurat nå da :p
Formen din grei?
 
Ja det var moro! Ungene synes det var stas, og jeg møtte niesen min som tvang meg med i karusell! Mange år siden sist, og det var artig med sug i magen :)
Så gøy :-D Syntes alltid sånne tivolier er så dyre pr gang. Hvordan var det der? :) så morsomt da :-D tør ikke ta karuseller jeg :-( Superpingle hehe!
 
Greit å ha presanger klart :)
Jeg er på jobb, for første gang på et par uker. Jeg håper virkelig det blir litt mer jobb nå mot sommerferien og slikt, for det er så god å jobbe litt!
Bortsett fra at det ikke skjer så mye her akkurat nå da :p
Formen din grei?
Du er i farta i dag :) Håper det blir mer jobb, godt med penger og å gjøre noe annet :) Håper jeg også får jobben. Skal på intervju tirsdag gleder meg :) Lurer på hva jeg skal ta på meg. Forslag? :)

Ja, formen er fin. Kun litt ømt å gå opp og ned også går jeg litt saktere :-D
 
Så gøy :-D Syntes alltid sånne tivolier er så dyre pr gang. Hvordan var det der? :) så morsomt da :-D tør ikke ta karuseller jeg :-( Superpingle hehe!
Vi betalte 250,- for 6 billetter tror jeg, pluss litt til hvor ungene kunne vinne bamse :)
Det er ikke et stort tivoli, men helt greit egentlig.
 
Back
Topp