Uke 17 skravletråd!

En tråd i 'September 2012' startet av Marian87, 20 Apr 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hermines blir nok å vare helt til høsten ja! Men hun blir å bruke den hele sommeren så surt som det kan være her :p

• Liker Liker x 1
  2. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Haha hørtes ut som noe annet før du skrev at det var maten dere koste dere med :p

Stakkar lille jenta :( og dere! Er så slitsomt når disse små er syke :( fortsatt god bedring til Hermine!

• Liker Liker x 1
  3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja men det er et godt kjøp :D jeg kjøper ofte vintertøy på halv pris :) ofte på sportsbutikken da, siden det er G-sport som selger mest sånt her jeg bor :)

Ja, eller rett ved der navlen begynner på en måte ;) ikke noe mer hos meg.. dem brukte bare der og hølet "der nede" haha.. (kjempe fint for meg som selvfølgelig måtte få mensen noen timer før:p ) sikkert noe helt annet når det bare er sterilisering da! Er ikke store arrer jeg har hvertfall, og nå har det blitt helt lyst også;) også syns det ikke sånn iblandt strekkmerkene :p
    Hmmm.. jeg mener jeg måtte vente minst 4 dager med å ta det av, og da helst ikke dusje heller..

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Enig! Taco krydder fra butikken er altfor salt!.. bruker aldri det.. krydrer bare med det jeg har haha..
    Jeg har laget tortillas en gang :) brukte denne oppskriften :) smakte mye bedre enn de ferdige!
    1429995672557.jpg
    1429995682532.jpg

• Liker Liker x 2
  5. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Nam. Hørtes digg ut. Må kjøpe en del av de :)
    Kan google. Så kanskje jeg prøver en dag :-D

6. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Takk for oppskriften. Skal lagres :)

• Liker Liker x 1
  7. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ok. Fikk dusje igår, men i dag orket jeg ikke. Vanntette plaster :)
    Får ringe å høre med de :)

8. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Har begynt å se på The OC på viaplay. Savnet det! Og sååå mange år siden jeg så på det.
    Fulgte dere med på det før?
    Nå regner det masse ute... Gleder meg til å sove og å ligge å høre på regnet.

God natt jenter :-D :-D

• Liker Liker x 2
  9. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Spisskummen og paprika er de viktigste ;)

10. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Haha, ja, så på det en gang i tida. Helt til Ryan ble tatt ut, da orka jeg ikke mer :p

Hun som spiller Summer er hovedrollen i Hart of Dixie og det er en veldig koselig serie :)

11. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja best å høre med de :)

• Liker Liker x 1
  12. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

God formiddag!
    Vi sløvet lenge i sengen i dag, mens Lillebror så tv og lekte :p
    Nå skal vi hente T og ta en tur på tivoli før jeg skal på senvakt :)

13. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Deilig å sove lenge! Gøy på tivoli? :-D

14. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Jeg sitter i bilen, K er inne en snartur på butikken. Vært å shoppet i dag. Ungene skal i bursdag fredag og lørdag. Så måtte ha litt presanger :) Hvordan går det med dere? :-D

15. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ja det var moro! Ungene synes det var stas, og jeg møtte niesen min som tvang meg med i karusell! Mange år siden sist, og det var artig med sug i magen :)

16. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Greit å ha presanger klart :)
    Jeg er på jobb, for første gang på et par uker. Jeg håper virkelig det blir litt mer jobb nå mot sommerferien og slikt, for det er så god å jobbe litt!
    Bortsett fra at det ikke skjer så mye her akkurat nå da :p
    Formen din grei?

17. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Så gøy :-D Syntes alltid sånne tivolier er så dyre pr gang. Hvordan var det der? :) så morsomt da :-D tør ikke ta karuseller jeg :-( Superpingle hehe!

18. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Du er i farta i dag :) Håper det blir mer jobb, godt med penger og å gjøre noe annet :) Håper jeg også får jobben. Skal på intervju tirsdag gleder meg :) Lurer på hva jeg skal ta på meg. Forslag? :)

Ja, formen er fin. Kun litt ømt å gå opp og ned også går jeg litt saktere :-D

• Liker Liker x 1
  19. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Vi betalte 250,- for 6 billetter tror jeg, pluss litt til hvor ungene kunne vinne bamse :)
    Det er ikke et stort tivoli, men helt greit egentlig.

20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ok. Dyrt nok ja :p
    Litt sånn mart'n stil? :)

Del denne siden