Uke 17 skravletråd!

Jeg sitter i bilen, K er inne en snartur på butikken. Vært å shoppet i dag. Ungene skal i bursdag fredag og lørdag. Så måtte ha litt presanger :) Hvordan går det med dere? :-D

Moro med bursdag da :) er det til noen i bhgen eller? Er formen kommet seg? :D
 
Ja det var moro! Ungene synes det var stas, og jeg møtte niesen min som tvang meg med i karusell! Mange år siden sist, og det var artig med sug i magen :)

Karuseller er sååå gøy :D så lenge det ikke er sånne som går rundt og rundt :p man blir nesten et barn igjen når man tar sånt haha
 
Hallo :)

Som dere har sett på snap har vi hatt en super dag i godt vær :cool:

Hermine er ikke frisk, men pigg nok til at vi kunne ta en sykkeltur. Ble 1.3 mil :D Hun sov både til og fra fjæra ;)

Vi har grilla og kosa oss på verandaen. Etter middag dro vi opp til svigers og tok badstu hele familien. Satte opp plaskebassenget til Hermine utfor badstua og der storkosa hun seg. :)

Men nå er hun i dårlig form igjen. Samme hver kveld, gråter og får ikke sove. :( Hun hyler til når jeg tar henne i øret, så i morgen blir det legetur. Er nok ørebetennelse. :oops:
 
Nei, ene er til sønnen til min venninne. Piratbursdag og til fetteren deres på lørdag :-D

Ja. Superform nå :-D dere da? Alt fint?

Så gøy :D hvor gamle blir dem? :)

Det er veldig godt å høre :) jepp, alt fint :) skal straks se "neste sommer" og "helt perfekt" før jeg legger meg :) skal jobbe litt imårra.
 
Hallo :)

Som dere har sett på snap har vi hatt en super dag i godt vær :cool:

Hermine er ikke frisk, men pigg nok til at vi kunne ta en sykkeltur. Ble 1.3 mil :D Hun sov både til og fra fjæra ;)

Vi har grilla og kosa oss på verandaen. Etter middag dro vi opp til svigers og tok badstu hele familien. Satte opp plaskebassenget til Hermine utfor badstua og der storkosa hun seg. :)

Men nå er hun i dårlig form igjen. Samme hver kveld, gråter og får ikke sove. :( Hun hyler til når jeg tar henne i øret, så i morgen blir det legetur. Er nok ørebetennelse. :oops:
Godt at dere har hatt en fin dag tross at dere er midt i en sykdomsperiode da :)
Det høres greit ut med en legetur, ja.
Håper natten ikke blir altfor ille!
 
Jeg er omtrent klar for sengen etter en litt kortere senvakt enn vanlig.
Selvom vi lå og dro oss i morges, er jeg veldig trøtt.
Så nå blir det litt mat og så senga på meg =)
 
Jeg er omtrent klar for sengen etter en litt kortere senvakt enn vanlig.
Selvom vi lå og dro oss i morges, er jeg veldig trøtt.
Så nå blir det litt mat og så senga på meg =)
Greit at vakta ble kortere når man er trett. :)

Jeg venter på at mannen skal bli ferdig å jobbe så jeg kan sove på kontoret. :p Hermine er pent plantet i vår seng, og siden jeg begynner på jobb 07.45, og de to skal være hjemme i morgen, så tar han henne i natt. :)
 
Hallo :)

Som dere har sett på snap har vi hatt en super dag i godt vær :cool:

Hermine er ikke frisk, men pigg nok til at vi kunne ta en sykkeltur. Ble 1.3 mil :D Hun sov både til og fra fjæra ;)

Vi har grilla og kosa oss på verandaen. Etter middag dro vi opp til svigers og tok badstu hele familien. Satte opp plaskebassenget til Hermine utfor badstua og der storkosa hun seg. :)

Men nå er hun i dårlig form igjen. Samme hver kveld, gråter og får ikke sove. :( Hun hyler til når jeg tar henne i øret, så i morgen blir det legetur. Er nok ørebetennelse. :oops:

Både hører og har sett ut som om dere har hatt en god dag :) men synd med formen til Hermine :( ørebetennelse er ikke godt :( har dere vurdert å spørre legen om dren? Kansje det ville hindret at hun får dette så ofte?
 
Både hører og har sett ut som om dere har hatt en god dag :) men synd med formen til Hermine :( ørebetennelse er ikke godt :( har dere vurdert å spørre legen om dren? Kansje det ville hindret at hun får dette så ofte?
Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. ;) Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.
 
Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. ;) Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.
Høres ut som noe kan gjøres da, ja.
Greit at du får sovet i natt når du skal på jobb! :D
 
Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. ;) Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.

Ja stemmer det! Bra dere får oppfølging da, og mulig dette blir raskere vurdert nå :) stakkara lillemor!
 
Høres ut som noe kan gjøres da, ja.
Greit at du får sovet i natt når du skal på jobb! :D
Ja, starter opplæring i morgen på det barnet jeg skal jobbe med den neste måneden. Blir veldig spennende! :)
 
Fra mandag starter jeg 100% på ett barn med barneautisme som spesialpedagog. Så da vet jeg iallfall hva jeg skal gjøre og har en arbeidsbeskrivelse. ;)

Så spennende, fint det endelig ordnet seg på jobbfronten :) Håper alt gikk bra i dag :)
 
Så spennende, fint det endelig ordnet seg på jobbfronten :) Håper alt gikk bra i dag :)
Det gikk veldig fint. Barnet jeg jobber med er veldig tillittsfull og kontaktsøkende så det var lett å bli kjent. :)

Men en utrolig krevende jobb og jeg er søkksliten nå!!!
 
Det gikk veldig fint. Barnet jeg jobber med er veldig tillittsfull og kontaktsøkende så det var lett å bli kjent. :)

Men en utrolig krevende jobb og jeg er søkksliten nå!!!

Sånt tar utrolig mye på så skjønner godt du er sliten :) Så bra dere fikk en god relasjon så tidlig, hvor lenge skal du jobbe med dette barnet?
 
Back
Topp