ja, omreisende tivoliOk. Dyrt nok ja
Litt sånn mart'n stil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, omreisende tivoliOk. Dyrt nok ja
Litt sånn mart'n stil?
Jeg sitter i bilen, K er inne en snartur på butikken. Vært å shoppet i dag. Ungene skal i bursdag fredag og lørdag. Så måtte ha litt presanger Hvordan går det med dere? :-D
Ja det var moro! Ungene synes det var stas, og jeg møtte niesen min som tvang meg med i karusell! Mange år siden sist, og det var artig med sug i magen
Nei, ene er til sønnen til min venninne. Piratbursdag og til fetteren deres på lørdag :-DMoro med bursdag da er det til noen i bhgen eller? Er formen kommet seg?
Nei, ene er til sønnen til min venninne. Piratbursdag og til fetteren deres på lørdag :-D
Ja. Superform nå :-D dere da? Alt fint?
Godt at dere har hatt en fin dag tross at dere er midt i en sykdomsperiode daHallo
Som dere har sett på snap har vi hatt en super dag i godt vær
Hermine er ikke frisk, men pigg nok til at vi kunne ta en sykkeltur. Ble 1.3 mil Hun sov både til og fra fjæra
Vi har grilla og kosa oss på verandaen. Etter middag dro vi opp til svigers og tok badstu hele familien. Satte opp plaskebassenget til Hermine utfor badstua og der storkosa hun seg.
Men nå er hun i dårlig form igjen. Samme hver kveld, gråter og får ikke sove. Hun hyler til når jeg tar henne i øret, så i morgen blir det legetur. Er nok ørebetennelse.
Greit at vakta ble kortere når man er trett.Jeg er omtrent klar for sengen etter en litt kortere senvakt enn vanlig.
Selvom vi lå og dro oss i morges, er jeg veldig trøtt.
Så nå blir det litt mat og så senga på meg =)
Hallo
Som dere har sett på snap har vi hatt en super dag i godt vær
Hermine er ikke frisk, men pigg nok til at vi kunne ta en sykkeltur. Ble 1.3 mil Hun sov både til og fra fjæra
Vi har grilla og kosa oss på verandaen. Etter middag dro vi opp til svigers og tok badstu hele familien. Satte opp plaskebassenget til Hermine utfor badstua og der storkosa hun seg.
Men nå er hun i dårlig form igjen. Samme hver kveld, gråter og får ikke sove. Hun hyler til når jeg tar henne i øret, så i morgen blir det legetur. Er nok ørebetennelse.
Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.Både hører og har sett ut som om dere har hatt en god dag men synd med formen til Hermine ørebetennelse er ikke godt har dere vurdert å spørre legen om dren? Kansje det ville hindret at hun får dette så ofte?
Høres ut som noe kan gjøres da, ja.Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.
Hun er under oppfølging av øre-, nese-, halsspesialist. Var på sjekk i mars og skal på kontroll i juni. Men siden hun har betennelse mellom de to avtalene, og 2.gang på 2 måneder nå så vil jeg anta de muligens blir å vurdere det ja.
Begge guttene fyller 3 år :-D :-DSå gøy hvor gamle blir dem?
Det er veldig godt å høre jepp, alt fint skal straks se "neste sommer" og "helt perfekt" før jeg legger meg skal jobbe litt imårra.
Ja, starter opplæring i morgen på det barnet jeg skal jobbe med den neste måneden. Blir veldig spennende!Høres ut som noe kan gjøres da, ja.
Greit at du får sovet i natt når du skal på jobb!
Lykke til i dagJa, starter opplæring i morgen på det barnet jeg skal jobbe med den neste måneden. Blir veldig spennende!
Takk!Lykke til i dag
Fra mandag starter jeg 100% på ett barn med barneautisme som spesialpedagog. Så da vet jeg iallfall hva jeg skal gjøre og har en arbeidsbeskrivelse.
Det gikk veldig fint. Barnet jeg jobber med er veldig tillittsfull og kontaktsøkende så det var lett å bli kjent.Så spennende, fint det endelig ordnet seg på jobbfronten Håper alt gikk bra i dag
Det gikk veldig fint. Barnet jeg jobber med er veldig tillittsfull og kontaktsøkende så det var lett å bli kjent.
Men en utrolig krevende jobb og jeg er søkksliten nå!!!