Uke 17 skravletråd!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Oi, snart mai jo! :eek: :p

Hatt min første dag som vikar i barneskolen idag. Hohoi jeg er sliten! Jeg sier det bare, lærere er noen vidunderpersoner og brude vært lønnet høyere enn leger!!!

Jeg gikk mellom tre ulike klasser på 4.5 timer da, og ble bare kastet inn her og der helt uten forberedelse. Gikk helt fint, men jeg følte meg litt ubrukelig mesteparten av dagen og nå har jeg hodepine. :p

Nå må jeg hvile litt før jeg henter i bhg. :p

Hva har dere fore denne uken?
 
Oi, snart mai jo! :eek: :p

Hatt min første dag som vikar i barneskolen idag. Hohoi jeg er sliten! Jeg sier det bare, lærere er noen vidunderpersoner og brude vært lønnet høyere enn leger!!!

Jeg gikk mellom tre ulike klasser på 4.5 timer da, og ble bare kastet inn her og der helt uten forberedelse. Gikk helt fint, men jeg følte meg litt ubrukelig mesteparten av dagen og nå har jeg hodepine. :p

Nå må jeg hvile litt før jeg henter i bhg. :p

Hva har dere fore denne uken?
Så spennende :-D
Håper de klarer å ha litt mer rutine fremover, så du vet litt mer av hva du skal gjøre :)
 
Ungene var i bhg fra 9-11, og 10-13 i morgen :p

Vi dro til vannet og koste oss med mat og drikke. Ungene fikk syklet en del og var veldig glade :)

Maskinen er i gang og vi har spist wok, som K lagde.
Elsker vår ♡
Skal snart ut igjen i hagen. .. :-D

Har dere det fint? :)
 
Oi, snart mai jo! :eek: :p

Hatt min første dag som vikar i barneskolen idag. Hohoi jeg er sliten! Jeg sier det bare, lærere er noen vidunderpersoner og brude vært lønnet høyere enn leger!!!

Jeg gikk mellom tre ulike klasser på 4.5 timer da, og ble bare kastet inn her og der helt uten forberedelse. Gikk helt fint, men jeg følte meg litt ubrukelig mesteparten av dagen og nå har jeg hodepine. :p

Nå må jeg hvile litt før jeg henter i bhg. :p

Hva har dere fore denne uken?
Gratulerer med vel overstått dag i skolen!:D Det går seg til når man kommer inn i det.:) (Vant til å få hodepine altså. Neida..Joda..Neeeidaa.:p ) Var det store klasser du var innom eller?
 
Ungene var i bhg fra 9-11, og 10-13 i morgen :p

Vi dro til vannet og koste oss med mat og drikke. Ungene fikk syklet en del og var veldig glade :)

Maskinen er i gang og vi har spist wok, som K lagde.
Elsker vår ♡
Skal snart ut igjen i hagen. .. :-D

Har dere det fint? :)
Så snertne dager!:D
Det så ut som barna hadde det greit på de snappene dine. Deilig med finvær.:)
Her har temperaturen bikka 10 grader, men vestavinden er skarp, så det er ikke riktig sommer enda.
Mann og barn kommer snart hjem, så vi skal ut en tur etter middag.
 
Så snertne dager!:D
Det så ut som barna hadde det greit på de snappene dine. Deilig med finvær.:)
Her har temperaturen bikka 10 grader, men vestavinden er skarp, så det er ikke riktig sommer enda.
Mann og barn kommer snart hjem, så vi skal ut en tur etter middag.
Ja. Storkoser oss. 21 g nå :-D :-D Elsker denne årstiden :-D det gjør vi vel alle hehe.
Skal dere noe spennende? :)
 
Gratulerer med vel overstått dag i skolen!:D Det går seg til når man kommer inn i det.:) (Vant til å få hodepine altså. Neida..Joda..Neeeidaa.:p ) Var det store klasser du var innom eller?
I 4.klasse var de 17 og i 7. 24, så de var jo noen stykker.

Stille og rolig i 4.klasse, men jeg ble liksom litt til overs i begge klassene. :p
 
Så snertne dager!:D
Det så ut som barna hadde det greit på de snappene dine. Deilig med finvær.:)
Her har temperaturen bikka 10 grader, men vestavinden er skarp, så det er ikke riktig sommer enda.
Mann og barn kommer snart hjem, så vi skal ut en tur etter middag.
Her er vår = plussgrader og snesmelting. Så sånnsett har vi vår nå med 3 grader og plaskregn. :p

Men 20-21 grader = sommer, så det forventer vi ikke før juli. ;)
 
Her er vår = plussgrader og snesmelting. Så sånnsett har vi vår nå med 3 grader og plaskregn. :p

Men 20-21 grader = sommer, så det forventer vi ikke før juli. ;)
3 g? Bedre enn minusgrader :-D
Ja, skikkelig sommertemp nå... :-D
 
Har søkt på noen jobber her og der. Men man hører ikke noe.
Men fikk mail nå. Fra et hotell i Kongsvinger. Skal på intervju. Kryss fingrene for meg!!! :-D :-D
 
Her er vår = plussgrader og snesmelting. Så sånnsett har vi vår nå med 3 grader og plaskregn. :p

Men 20-21 grader = sommer, så det forventer vi ikke før juli. ;)
Det frøys på i natt, så varmt er det liksom ikke. Det er bare sola som varmer litt, men det er helt greit det altså. :)
 
I 4.klasse var de 17 og i 7. 24, så de var jo noen stykker.

Stille og rolig i 4.klasse, men jeg ble liksom litt til overs i begge klassene. :p
Var du der som assistent? Fint med 17 i en klasse da. Hvis jeg var konge, så hadde jeg satt ei maksgrense på 15-17 elever pr.klasse.:)
Bedre å være litt til overs enn å ikke rekke over noen.:D
 
Var du der som assistent? Fint med 17 i en klasse da. Hvis jeg var konge, så hadde jeg satt ei maksgrense på 15-17 elever pr.klasse.:)
Bedre å være litt til overs enn å ikke rekke over noen.:D
Ja, jeg var der som "støtte" som det så fint heter. Noen elever her og der som behøver ekstra oppfølging. Men i begge timene dukka det opp enda en spes.ped som skulle ha et ekstra opplegg med de ulike elevene så da ble jeg hvertfall ikke til bruks. :p

Men fikk prøvd meg 30 min alene i 7.kl musikk...de hadde BAND :eek: Jeg gikk hjem med hodepine og kom frem til at jeg må øve på å bli hørt over 20 unger på ulike instrumenter :p
 
Har søkt på noen jobber her og der. Men man hører ikke noe.
Men fikk mail nå. Fra et hotell i Kongsvinger. Skal på intervju. Kryss fingrene for meg!!! :-D :-D
Så flott da! Lykke til :)

Er det langt fra der dere bor da?
 
Ja, jeg var der som "støtte" som det så fint heter. Noen elever her og der som behøver ekstra oppfølging. Men i begge timene dukka det opp enda en spes.ped som skulle ha et ekstra opplegg med de ulike elevene så da ble jeg hvertfall ikke til bruks. :p

Men fikk prøvd meg 30 min alene i 7.kl musikk...de hadde BAND :eek: Jeg gikk hjem med hodepine og kom frem til at jeg må øve på å bli hørt over 20 unger på ulike instrumenter :p
Hahahahaha..Musikk. Ikke et fag jeg velger meg.:D
 
Back
Topp