Mina er syk. .. :-( Igjen..... kjipt... Wael begynner kl 9 . Så blir en stille og rolig dag i dag. .. hva skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, stakkars Hvordan syk da?Mina er syk. .. :-( Igjen..... kjipt... Wael begynner kl 9 . Så blir en stille og rolig dag i dag. .. hva skal dere?
Hoste og snørrete... Slitsomt...Å nei, stakkars Hvordan syk da?
Jeg har hatt en flott gåtur til Høgskolen i dag, og skal jobbe litt videre
Så synd Håper hun blir fort bra!Hoste og snørrete... Slitsomt...
Deilig å gå. Flink du
Mina er syk. .. :-( Igjen..... kjipt... Wael begynner kl 9 . Så blir en stille og rolig dag i dag. .. hva skal dere?
Takk ♡God bedring til snuppa
God bedring til dere begge!Nå er jeg dårlig og... æsj .. har sovet, men hjalp ikke
Hvordan går det med skole og jobb jenter? :-D
Takk :-DGod bedring til dere begge!
Har vært på jobb fra 08.30-15, helt utkjørt og surrete.
Men Hermine er hos svigers i ettermiddag så nå skal jeg hvile meg på sofaen til mannen kommer hjem med middag.
Jada, går bedre for hver dag...men jeg har ansvaret for alle de utfordrende elevene og det er ikke bare-bare når man ikke kjenner de.Takk :-D
Går det greit på jobb? Så godt å få hjelp, så du kan få slappet av
Take-away idag? Nam :-D
Skjønner det er utfordrende. Håper det blir lettere når du lærer å kjenne de bedreJada, går bedre for hver dag...men jeg har ansvaret for alle de utfordrende elevene og det er ikke bare-bare når man ikke kjenner de.
Han kommer hjem med en kylling og brød ja.
Ja, mye går på tillitt. Nå er jeg bare en fremmed og de vinner ikke noe på å ikke høre på meg/motsi meg. Når vi blir bedre kjent håper jeg de får tillitt til meg, da er det lettere å samarbeide med dem. Man blir raskt kjapp i refleksene, har blitt forsøkt slått flere ganger bare idag.Skjønner det er utfordrende. Håper det blir lettere når du lærer å kjenne de bedre
Høres vanskelig ut. Hvordan takler du det når noen slår deg/forsøker?Ja, mye går på tillitt. Nå er jeg bare en fremmed og de vinner ikke noe på å ikke høre på meg/motsi meg. Når vi blir bedre kjent håper jeg de får tillitt til meg, da er det lettere å samarbeide med dem. Man blir raskt kjapp i refleksene, har blitt forsøkt slått flere ganger bare idag.
Akkurat det som er, man vet ikke hvor man har de og alle har ulike behov og må møtes ulikt. Noen responderer ikke overhodet på at man er snill og rolig, mens andre klikker vinkel dersom man er streng og hever stemmen. Skulle gjerne snakket med han jeg er vikar for før jeg begynte, for å få vite litt om elevene og hvordan han møter de forskjellige.Høres vanskelig ut. Hvordan takler du det når noen slår deg/forsøker?
Hvis de ikke hører... Håper de snart stoler på deg. Tar nok litt tid...
Jeg jobbet som hjelpe-vikar for noen år siden, og det var ikke så lett. Mest fordi alle barn er ulike, pluss at jeg ikke visste hvor jeg hadde de hen.
Tøff er du! Og flink Jeg er sikker på det vil løse seg om noen dagerAkkurat det som er, man vet ikke hvor man har de og alle har ulike behov og må møtes ulikt. Noen responderer ikke overhodet på at man er snill og rolig, mens andre klikker vinkel dersom man er streng og hever stemmen. Skulle gjerne snakket med han jeg er vikar for før jeg begynte, for å få vite litt om elevene og hvordan han møter de forskjellige.
Jeg strekker ut hånda og tar tak i barnet eller gjenstanden før det treffer meg, er streng og gir beskjed om å roe seg/sette seg. Forsøker så å distrahere med aktivitet eller humor. Idag fungerte ikke det så da ble det overlatt til lærer.
Føler meg for det meste ubrukelig og inkompetent. Men innimellom glimter jeg til får litt suksess.Tøff er du! Og flink Jeg er sikker på det vil løse seg om noen dager
Nei, ikke tenk detFøler meg for det meste ubrukelig og inkompetent. Men innimellom glimter jeg til får litt suksess.
Du er helt fersk, og ble kastet inn i jobben - så DET får du ikke lov til å tenke om deg selv!Føler meg for det meste ubrukelig og inkompetent. Men innimellom glimter jeg til får litt suksess.
Ja, hadde hjulpet på å fått vite noe om de 5 (!!!) ulike elevene i den samme klassen som har hver sine behov. Spesielt de som tydeligvis blir sinte dersom man reagerer feil!Du er helt fersk, og ble kastet inn i jobben - så DET får du ikke lov til å tenke om deg selv!
Hadde du fått tid til å bli kjent før du fikk alt ansvaret, er jeg helt sikker på at det hadde gått mye bedre! :-D
Ja... Slike elever trenger virkelig en roligere overgang og fortjener at de som skal møte dem har en viss forkunnskap om situasjonen egentlig. Synd at det ikke ble slik. Du kan ikke akkurat lukte hvordan de forskjellige elvene er og hvordan problemene deres kan utarte seg...Ja, hadde hjulpet på å fått vite noe om de 5 (!!!) ulike elevene i den samme klassen som har hver sine behov. Spesielt de som tydeligvis blir sinte dersom man reagerer feil!