Uke 17 skravletråd!

Ja... Slike elever trenger virkelig en roligere overgang og fortjener at de som skal møte dem har en viss forkunnskap om situasjonen egentlig. Synd at det ikke ble slik. Du kan ikke akkurat lukte hvordan de forskjellige elvene er og hvordan problemene deres kan utarte seg...
Idag fikk jeg bekreftet at den ene hR lært navnet mitt :D en stor bragd bare det ;) Ungen ble helt paff da jeg sa at jeg egentlig ikke brydde meg om h*n tippa på stolen og evt falt og slo seg, det ble h*ns problem, men siden læreren ikke likte det måtte jeg bare følge opp. :p ;)
 
Idag fikk jeg bekreftet at den ene hR lært navnet mitt :D en stor bragd bare det ;) Ungen ble helt paff da jeg sa at jeg egentlig ikke brydde meg om h*n tippa på stolen og evt falt og slo seg, det ble h*ns problem, men siden læreren ikke likte det måtte jeg bare følge opp. :p ;)
Haha :D
Jeg tipper det forbløffer de fleste når de treffer på nye med litt andre meninger enn de er vandt med? :p
 
Haha :D
Jeg tipper det forbløffer de fleste når de treffer på nye med litt andre meninger enn de er vandt med? :p
Ja, jeg mener jo at om det verste ungen gjør er å tippe på stolen så overser man det og "sparer" tilsnakk til slåing, kasting av møbler og hopping oppå benker/skap....men de andre ser jeg pirker HVER gang ungen tipper på stolen :eek: Helt unødvendig spør du meg! Vil heller ignorere det og snakke om arbeidet som skal gjøres liksom.
 
Ja, jeg mener jo at om det verste ungen gjør er å tippe på stolen så overser man det og "sparer" tilsnakk til slåing, kasting av møbler og hopping oppå benker/skap....men de andre ser jeg pirker HVER gang ungen tipper på stolen :eek: Helt unødvendig spør du meg! Vil heller ignorere det og snakke om arbeidet som skal gjøres liksom.
Helt enig! :D
Jeg tror vi hadde blitt et godt fagteam :p ;)
 
Jeg er på sykehuset. Vært her siden 5.30. Tatt masse prøver og har visst infeksjon i kroppen. Store mage og ryggsmerter :'(
Får smertestillende gjennom blodet. Er så sliten av å alltid ha vondt en plass :'(

Håper dere har det fint..
 
Jeg er på sykehuset. Vært her siden 5.30. Tatt masse prøver og har visst infeksjon i kroppen. Store mage og ryggsmerter :'(
Får smertestillende gjennom blodet. Er så sliten av å alltid ha vondt en plass :'(

Håper dere har det fint..
Å nei, så dåglig du skulle bli :(
Får håpe infeksjonen trekker seg fort tilbake!
Riktig god bedring!
 
Krysser fingrene for at det går over veldig fort og at alt kommer ut!!
Blir du liggende innlagt du da?
Tusen takk :)
Nei, kom hjem akkurat. Skal komme tilbake hvis smerten blir verre. Han trodde det vondeste var over fordi steinene evt har passert det trangeste :-(
 
Tusen takk :)
Nei, kom hjem akkurat. Skal komme tilbake hvis smerten blir verre. Han trodde det vondeste var over fordi steinene evt har passert det trangeste :-(
Søstra mi fikk nyrestein da hun var høygravid. Hun sa hun heller ville født enn å ha nyrestein, for det gikk fortere over.
 
Søstra mi fikk nyrestein da hun var høygravid. Hun sa hun heller ville født enn å ha nyrestein, for det gikk fortere over.
Uff stakkars. Det tror jeg på :-(
Venninnen fikk nyrestein-anfall eller hva jeg skal kalle det da hun fødte. Stakkars....
 
Masse god bedring Lene!!!

Tenk å skulle bli så syk plutselig da! :( Antar det var blintarmen hele tiden og ikke nyrestein?

Hermine brygger på noe hun også. Hoster, snufser og gråter i søvne. Hun kvapp til da jeg tørka øret hennes etter badet idag, så frykter en ny ørebetennelse i anmarsj. :oops: Men ikke uvanlig på denne årstiden da. Mye skiftende temperaturer, svett og kald om hverandre kombinert med lek i vann hele dagen, ikke rart hun blir forkjøla. :p

Jeg skal bare jobbe 2 timer i morgen,så Hermine får fri og skal være hos bestemor de to timene jeg er på jobb. :)
 
God bedring til Lene ja!!! :eek:

Jeg har gått trappene med to av søstrene mine i dag :) Det var digg!
Ellers går det i gruppearbeid om dagen, vi håper på å bli ferdig i morgen.
Den andre gruppa mi skal jeg møte neste uke, så det går unna nå! 18/19.mai er innleveringer og eksamner ferdig, så det er ikke lang tid igjen nå :)
 
Back
Topp