Uke 17 skravletråd!

Ja ikke alle som får mye smerter :D hun jeg snakket med før operasjon sa at det som oftest blir igjen noen luftbobler.. men jo mindre gass det er igjen, jo bedre er det :) jeg klarte ikke sove den første natta pga de smertene, og hadde selvfølgelig ikke mer paracet akkurat da heller haha.. men overlevde :p

Hahaha virker som om kjekkasen gjorde en bra jobb hos deg da :p:D så da var det ikke noe nyrestein alikevel? Eller hadde du det i tillegg?
Ja, satser på kjekkasen gjorde en god jobb hehe :)
Ingen nyrestein, kun blindtarm. . Takk og lov! :-D
 
Sender *god-bedring-støv oppover*
Ja, veldig forskjell fra dag til dag med temp og vind etc. Håper dere slipper legebesøk :)

Typisk det når man starter på jobb :)

Skulle egentlig på jobbintervju i dag. Måtte avlyse, ikke kult. Skulle komme til nytt intervju til uken. Heldigvis :-D
Du har jo en VELDIG god grunn for å avlyse da!!! Ikke noe forkjølelse akkurat ;)
 
Hei og hopp!
T sov til 8.15, og Lillebror våknet inne hos besteforeldrene kl 8.40 :-o
Vi sov her etter handletur i går, siden mannen er borte og pappa passet gutta :)
Hva skal dere i dag?
Det blir kanskje tivoli på oss!
 
Hei og hopp!
T sov til 8.15, og Lillebror våknet inne hos besteforeldrene kl 8.40 :-o
Vi sov her etter handletur i går, siden mannen er borte og pappa passet gutta :)
Hva skal dere i dag?
Det blir kanskje tivoli på oss!
Så deilig at de sov så lenge! ! :-D :-D
Kos med tivoli. Er det fint vær hos dere? :)
 
God morgen. Fikk sovet til nå. Ungene våknet 6 :-( stakkars K, han er sliten nå... Håper jeg kommer meg fort!
Regner og er ikke noe koselig vær.... Gjengen går ut nå, da ungene er spinnville. Hehe.

Hva skal dere? :-D
 
God morgen. Fikk sovet til nå. Ungene våknet 6 :-( stakkars K, han er sliten nå... Håper jeg kommer meg fort!
Regner og er ikke noe koselig vær.... Gjengen går ut nå, da ungene er spinnville. Hehe.

Hva skal dere? :-D
Hvordan føler du deg nå da?
Greit å gå ut nå når ungene er litt ville :)
 
Oi, snart mai jo! :eek: :p

Hatt min første dag som vikar i barneskolen idag. Hohoi jeg er sliten! Jeg sier det bare, lærere er noen vidunderpersoner og brude vært lønnet høyere enn leger!!!

Jeg gikk mellom tre ulike klasser på 4.5 timer da, og ble bare kastet inn her og der helt uten forberedelse. Gikk helt fint, men jeg følte meg litt ubrukelig mesteparten av dagen og nå har jeg hodepine. :p

Nå må jeg hvile litt før jeg henter i bhg. :p

Hva har dere fore denne uken?

Kan tenke meg det ble mye for hodet ja :) Synes både lærere og barnehagelærere burde vært MYE bedre betalt.
 
Ja, vet... Men er så kjipt for det hehe. Vil så gjerne fremstå seriøs og ikke mye syk haha :-D :-D

Veldig god grunn for å avlyse, blindtarm er jo noe som er akutt så det skjønner de sikkert.
Håper du har blitt mye bedre nå :)
 
Hvordan føler du deg nå da?
Greit å gå ut nå når ungene er litt ville :)
Føler det går greit når jeg sitter, men utrolig vondt å reise meg opp. Er så ømt.. Satser på å være piggere i morgen :)

Hvordan går det med dere? :)
 
Heisann

her våknet E halv seks, så det ble som vanlig tidlig start på dagen, men sola skinner til tross dårlig værvarsel, så får håpe det varer en stund:p
Mannen har dratt av gårde for å kjøpe ny bil, og blir borte en stund, jeg er litt sur for dette med bilskifte, men der har man tydeligvis lite medbestemmelse gitt.

Ellers skal vi ut og kose oss når E har våknet fra duppen sin, og vi har spist lunsj. Tanta mi kommer å holder oss med selskap. Og endelig skal vi få prøve den nye vogna vi har kjøpt :D:Dhttps://www.youtube.com/watch?v=MNYUvPvHKBQ
 
Heisann

her våknet E halv seks, så det ble som vanlig tidlig start på dagen, men sola skinner til tross dårlig værvarsel, så får håpe det varer en stund:p
Mannen har dratt av gårde for å kjøpe ny bil, og blir borte en stund, jeg er litt sur for dette med bilskifte, men der har man tydeligvis lite medbestemmelse gitt.

Ellers skal vi ut og kose oss når E har våknet fra duppen sin, og vi har spist lunsj. Tanta mi kommer å holder oss med selskap. Og endelig skal vi få prøve den nye vogna vi har kjøpt :D:Dhttps://www.youtube.com/watch?v=MNYUvPvHKBQ
Hvilken bil kjøper han da?
Er den andre for liten?
Den vogna ser så kjekk ut altså!
 
Føler det går greit når jeg sitter, men utrolig vondt å reise meg opp. Er så ømt.. Satser på å være piggere i morgen :)

Hvordan går det med dere? :)
Det går fint her! Rolig morgen hos foreldrene mine. Snart skal vi hjem til mannen som har gått av døgnvakt :)
 
Ja, satser på kjekkasen gjorde en god jobb hehe :)
Ingen nyrestein, kun blindtarm. . Takk og lov! :-D

Ja bra det hvertfall! Men dumt at dem tok en såpass rask beslutning uten å egentlig vite 100% sikkert hva det var da! Blindtarmbetennelse er jo ganske alvorlig:confused:
 
Heisann

her våknet E halv seks, så det ble som vanlig tidlig start på dagen, men sola skinner til tross dårlig værvarsel, så får håpe det varer en stund:p
Mannen har dratt av gårde for å kjøpe ny bil, og blir borte en stund, jeg er litt sur for dette med bilskifte, men der har man tydeligvis lite medbestemmelse gitt.

Ellers skal vi ut og kose oss når E har våknet fra duppen sin, og vi har spist lunsj. Tanta mi kommer å holder oss med selskap. Og endelig skal vi få prøve den nye vogna vi har kjøpt :D:Dhttps://www.youtube.com/watch?v=MNYUvPvHKBQ
Hvilken bil blir det? :)
Spennende med ny vogn :-D
Tidlig hos dere også :-(
 
Hei og hopp!
T sov til 8.15, og Lillebror våknet inne hos besteforeldrene kl 8.40 :-o
Vi sov her etter handletur i går, siden mannen er borte og pappa passet gutta :)
Hva skal dere i dag?
Det blir kanskje tivoli på oss!

Åh tivoli!:rolleyes::D
Godt at dem sov lenge da :D typisk det når dem sover hos andre haha
 
Back
Topp