Uke 17 skravletråd!

God bedring til deg Lene <3 virkelig trist og synd at du skulle bli så dårlig! Håper du har det bedre nå/når du våkner fra narkose..


Har hatt problemer igjen med å komme inn på forumet via appen.. så får skrive imårra :) nå er det natta for meg ;)
 
Updates fra meg :
Er ganske sløv/trøtt og har vondt. Mest luftsmerter fra operasjonen. Skal bli flyttet over til en annen avdeling, også får jeg besøk av Khalid (mulig barna hvis det passer med besøkstiden), og mamma og søsteren min. Blir koselig.
Takk for alle hyggelige meldinger igår på BV og snap.
.håper dere har det fint? :)
 
Updates fra meg :
Er ganske sløv/trøtt og har vondt. Mest luftsmerter fra operasjonen. Skal bli flyttet over til en annen avdeling, også får jeg besøk av Khalid (mulig barna hvis det passer med besøkstiden), og mamma og søsteren min. Blir koselig.
Takk for alle hyggelige meldinger igår på BV og snap.
.håper dere har det fint? :)
Så koselig at du skal få besøk!
Håper du kommer deg fort!! :D
 
Updates fra meg :
Er ganske sløv/trøtt og har vondt. Mest luftsmerter fra operasjonen. Skal bli flyttet over til en annen avdeling, også får jeg besøk av Khalid (mulig barna hvis det passer med besøkstiden), og mamma og søsteren min. Blir koselig.
Takk for alle hyggelige meldinger igår på BV og snap.
.håper dere har det fint? :)

Uff de luftsmertene er grusomme :( hadde det i noen dager etter steriliseringa! Bare å ta smertestillende jevnlig.
Kos deg med besøk og slapp av så mye som mulig :) håper du blir raskt bra igjen! <3
 
Uff de luftsmertene er grusomme :( hadde det i noen dager etter steriliseringa! Bare å ta smertestillende jevnlig.
Kos deg med besøk og slapp av så mye som mulig :) håper du blir raskt bra igjen! <3
Sykt vondt ja! Tok det lang tid før det forsvant?
 
Sykt vondt ja! Tok det lang tid før det forsvant?

3-4 dager.. men det første døgnet/natten var verst.. verket i hele brystkassa og skuldrene:confused: fikk beskjed om å ta paracet jevnlig, og gjerne før forrige paracet gikk ut. For smertestillende medisiner hjelper visst bedre og raskere om man allerede har paracet i kroppen :) også måtte jeg bevege armne for å sirkulere gassboblene.. Lykke til søta! Og god bedring. Er de de smertene som er verst nå hos deg? Eller gjør såret veldig vondt å?
 
Updates fra meg :
Er ganske sløv/trøtt og har vondt. Mest luftsmerter fra operasjonen. Skal bli flyttet over til en annen avdeling, også får jeg besøk av Khalid (mulig barna hvis det passer med besøkstiden), og mamma og søsteren min. Blir koselig.
Takk for alle hyggelige meldinger igår på BV og snap.
.håper dere har det fint? :)
Masse god bedring! Håper smertene gir seg snart!
 
3-4 dager.. men det første døgnet/natten var verst.. verket i hele brystkassa og skuldrene:confused: fikk beskjed om å ta paracet jevnlig, og gjerne før forrige paracet gikk ut. For smertestillende medisiner hjelper visst bedre og raskere om man allerede har paracet i kroppen :) også måtte jeg bevege armne for å sirkulere gassboblene.. Lykke til søta! Og god bedring. Er de de smertene som er verst nå hos deg? Eller gjør såret veldig vondt å?
Har ikke fått vondt skuldrene .. tror du jeg slipper unna da? Håper det!
Hørte de sa det vsr vondt. Ikke så vondt i sårene, men ømt. Så vondt å reise meg opp. Greit med dra-hjelp av Khalid hehe. Luftsmertene er det verste. Aldri hørt om. Tror det begynner å avta en del. Så ut som jeg var høygravid, tuller ikke hehe..
 
Masse god bedring Lene!!!

Tenk å skulle bli så syk plutselig da! :( Antar det var blintarmen hele tiden og ikke nyrestein?

Hermine brygger på noe hun også. Hoster, snufser og gråter i søvne. Hun kvapp til da jeg tørka øret hennes etter badet idag, så frykter en ny ørebetennelse i anmarsj. :oops: Men ikke uvanlig på denne årstiden da. Mye skiftende temperaturer, svett og kald om hverandre kombinert med lek i vann hele dagen, ikke rart hun blir forkjøla. :p

Jeg skal bare jobbe 2 timer i morgen,så Hermine får fri og skal være hos bestemor de to timene jeg er på jobb. :)
Hvordan går det med Hermine? Håper hun ikke er syk ...
 
Hvordan går det med Hermine? Håper hun ikke er syk ...
Takk som spør!

Men jo, hun er syk. :(

Veldig forkjøla, feber og mistenker øreverk. Gråter endel om natta, klassisk øretrøbbel. :oops:
 
Har ikke fått vondt skuldrene .. tror du jeg slipper unna da? Håper det!
Hørte de sa det vsr vondt. Ikke så vondt i sårene, men ømt. Så vondt å reise meg opp. Greit med dra-hjelp av Khalid hehe. Luftsmertene er det verste. Aldri hørt om. Tror det begynner å avta en del. Så ut som jeg var høygravid, tuller ikke hehe..
Når man får slike sinnsyke luftsmerter skjønner man hvorfor spedbarn gråter så innmari ved kolikk.
 
Takk som spør!

Men jo, hun er syk. :(

Veldig forkjøla, feber og mistenker øreverk. Gråter endel om natta, klassisk øretrøbbel. :oops:
Uff :-( Mye syk vært hun også nå... stakkars .... har du smertestillende? Spørs om det ikke blir en ny legetime? :-( Nå er M frisk, men W syk... æsj assa. Dritt lei sykdom nå! Nå kan sommeren komme :-D
 
Uff :-( Mye syk vært hun også nå... stakkars .... har du smertestillende? Spørs om det ikke blir en ny legetime? :-( Nå er M frisk, men W syk... æsj assa. Dritt lei sykdom nå! Nå kan sommeren komme :-D
Hun har vært frisk helt siden bytte av bhg :D Men en runde forkjølelse i vårværet er helt som forventet. ;) Er så vekslende vær, påkledning og temperaturer at det er lett å bli forkjøla...men typisk når jeg starter 100% jobb på mandag! Blir hun ikke bedre iløpet av helgen får mannen ta henne med til lege. :)

Vi kjører på med Ibux ved soving ja, hun er kvikk ellers. :) Men så tett at øynene renner stakkars.
 
Hun har vært frisk helt siden bytte av bhg :D Men en runde forkjølelse i vårværet er helt som forventet. ;) Er så vekslende vær, påkledning og temperaturer at det er lett å bli forkjøla...men typisk når jeg starter 100% jobb på mandag! Blir hun ikke bedre iløpet av helgen får mannen ta henne med til lege. :)

Vi kjører på med Ibux ved soving ja, hun er kvikk ellers. :) Men så tett at øynene renner stakkars.
Sender *god-bedring-støv oppover*
Ja, veldig forskjell fra dag til dag med temp og vind etc. Håper dere slipper legebesøk :)

Typisk det når man starter på jobb :)

Skulle egentlig på jobbintervju i dag. Måtte avlyse, ikke kult. Skulle komme til nytt intervju til uken. Heldigvis :-D
 
Har ikke fått vondt skuldrene .. tror du jeg slipper unna da? Håper det!
Hørte de sa det vsr vondt. Ikke så vondt i sårene, men ømt. Så vondt å reise meg opp. Greit med dra-hjelp av Khalid hehe. Luftsmertene er det verste. Aldri hørt om. Tror det begynner å avta en del. Så ut som jeg var høygravid, tuller ikke hehe..

Haha her gikk all lufta/gassen opp i skuldrene..noe som var vanlig når man reiste seg opp å sånt.. men veldig bra at du ikke har så mye smerter lenger :) sikkert mye bedre enn det du hadde før operasjon igår uansett? :p
 
Haha her gikk all lufta/gassen opp i skuldrene..noe som var vanlig når man reiste seg opp å sånt.. men veldig bra at du ikke har så mye smerter lenger :) sikkert mye bedre enn det du hadde før operasjon igår uansett? :p
Mange som får det. Håper det ikke går opp i skuldrene nå. Leste på nettet at hvis kirurgen hadde vært nøye med å få ut en del luft, så var det mindre sjanse for skuldervondt :-D

Ja. Kan ikke sammenlignes :-D godt !
Han sa den var skikkelig betent, så godt å få den ut :) Kirurgen var selvfølgelig superkjekk da haha. sikkert 45 år, men han så godt ut :) haha!
 
Mange som får det. Håper det ikke går opp i skuldrene nå. Leste på nettet at hvis kirurgen hadde vært nøye med å få ut en del luft, så var det mindre sjanse for skuldervondt :-D

Ja. Kan ikke sammenlignes :-D godt !
Han sa den var skikkelig betent, så godt å få den ut :) Kirurgen var selvfølgelig superkjekk da haha. sikkert 45 år, men han så godt ut :) haha!

Ja ikke alle som får mye smerter :D hun jeg snakket med før operasjon sa at det som oftest blir igjen noen luftbobler.. men jo mindre gass det er igjen, jo bedre er det :) jeg klarte ikke sove den første natta pga de smertene, og hadde selvfølgelig ikke mer paracet akkurat da heller haha.. men overlevde :p

Hahaha virker som om kjekkasen gjorde en bra jobb hos deg da :p:D så da var det ikke noe nyrestein alikevel? Eller hadde du det i tillegg?
 
Back
Topp