Uke 17 skravletråd!

Åh tivoli!:rolleyes::D
Godt at dem sov lenge da :D typisk det når dem sover hos andre haha
De sover alltid lenge inne hos dem :p
Også skryter de så fælt over å ha fått ungene til å sove lenge :-D
Moro da!
Regnvær utsetter nok tivoli litt, vi har masse å gjøre i huset også :p
 
God morgen. Fikk sovet til nå. Ungene våknet 6 :-( stakkars K, han er sliten nå... Håper jeg kommer meg fort!
Regner og er ikke noe koselig vær.... Gjengen går ut nå, da ungene er spinnville. Hehe.

Hva skal dere? :-D

Han er nok sliten ja, men tenk om dette hadde skjedd deg den tiden du var alene med ungene:eek:
 
Han er nok sliten ja, men tenk om dette hadde skjedd deg den tiden du var alene med ungene:eek:
Ja, tenkte jeg på også! Da hadde jeg virkelig slitt. Men bodde nærmere alle i familien min, så hadde nok fått det til men vanskelig å vente med å dra til legen, når man har så vondt.

Hvordan er det med dere? Så søte jentene var i Frost klær :)
 
Heisann

her våknet E halv seks, så det ble som vanlig tidlig start på dagen, men sola skinner til tross dårlig værvarsel, så får håpe det varer en stund:p
Mannen har dratt av gårde for å kjøpe ny bil, og blir borte en stund, jeg er litt sur for dette med bilskifte, men der har man tydeligvis lite medbestemmelse gitt.

Ellers skal vi ut og kose oss når E har våknet fra duppen sin, og vi har spist lunsj. Tanta mi kommer å holder oss med selskap. Og endelig skal vi få prøve den nye vogna vi har kjøpt :D:Dhttps://www.youtube.com/watch?v=MNYUvPvHKBQ

Tidlig på'n ja!..men du er kansje vandt med det? :p

Hehe så du er ikke noe fan av ny bil eller? Åssen bil er det?

Så fin vogn da :D virker som om den er lettvind å ha med seg å :)
 
De sover alltid lenge inne hos dem :p
Også skryter de så fælt over å ha fått ungene til å sove lenge :-D
Moro da!
Regnvær utsetter nok tivoli litt, vi har masse å gjøre i huset også :p

Sånn er det her å.. jentene har alltid sovet mye lenger hos mamma enn her hjemme :) men bra det da, at dem ikke må opp grytidlig haha..

Regnvær her også idag!.. og stort sett regvær om det er tivoli i byen :p skjer hver gang haha
 
Ja, tenkte jeg på også! Da hadde jeg virkelig slitt. Men bodde nærmere alle i familien min, så hadde nok fått det til men vanskelig å vente med å dra til legen, når man har så vondt.

Hvordan er det med dere? Så søte jentene var i Frost klær :)

Ja greit å bo nære familie når man er alene hvertfall hehe.. og spesielt om sånne ting skulle skjedd.

Alt bra med oss :) ungene våkna rett før 7:30 :D lenge siden sist alle 3 sov så lenge hehe.. takk, frost er jo så stas :) selvom Emira er litt lei filmen, så er hun hekta på prinsessene :) spesielt Elsa :p
 
Ja greit å bo nære familie når man er alene hvertfall hehe.. og spesielt om sånne ting skulle skjedd.

Alt bra med oss :) ungene våkna rett før 7:30 :D lenge siden sist alle 3 sov så lenge hehe.. takk, frost er jo så stas :) selvom Emira er litt lei filmen, så er hun hekta på prinsessene :) spesielt Elsa :p
Deilig at de sov så lenge da :-D
Ja, frost er populært. Her er det bare Elsa. Så hun må ha flette hver dag. Også løper hun inn i bhg, og sier jeg er Elsa og viser fletta. HVER dag haha!
 
Deilig at de sov så lenge da :-D
Ja, frost er populært. Her er det bare Elsa. Så hun må ha flette hver dag. Også løper hun inn i bhg, og sier jeg er Elsa og viser fletta. HVER dag haha!

Hahaha så morsom og søt :D tror Elsa er favoritten hos de aller fleste :) Liana liker både Anna, Elsa og Olaf veldig godt :)
 
Tidlig på'n ja!..men du er kansje vandt med det? :p

Hehe så du er ikke noe fan av ny bil eller? Åssen bil er det?

Så fin vogn da :D virker som om den er lettvind å ha med seg å :)

Vi er vant til det ja hehe :)
Nei det er ikke noe i veien med den vi har fra før, og vi driver jo å ser etter hus, da passer det ikke å kjøpe nesten ny bmw:confused:
 
Hvilken bil blir det? :)
Spennende med ny vogn :-D
Tidlig hos dere også :-(

Bmw, bare det som duger her i gården tror jeg. Vi har Volvo fra før, mye bedre plass i den.

Ja, gleder meg til å teste den ut, hun sover i den nå for første gang, og sovet lenge :)
Flere som står opp tidlig ;-)?
 
Hvilken bil kjøper han da?
Er den andre for liten?
Den vogna ser så kjekk ut altså!

Den bilen han skal ha er en bmw, mens den vi har er en stor volvo med mye bedre plass.

Ja, falt helt for den, så håper den innfrir til forventningene, liker han man kan snu sittedelen begge veier :)
 
Bmw, bare det som duger her i gården tror jeg. Vi har Volvo fra før, mye bedre plass i den.

Ja, gleder meg til å teste den ut, hun sover i den nå for første gang, og sovet lenge :)
Flere som står opp tidlig ;-)?
Bmw er fresht:) hvilken da? :)
Så deilig at hun sover :)
Jau da. Alltid tidlig på'n :-(
 
Bmw er fresht:) hvilken da? :)
Så deilig at hun sover :)
Jau da. Alltid tidlig på'n :-(

Hehe aner ikke ;-)

Ja, hun har sovet siden halv ti, tror A setter pris på et avbrekk også :D:D
Håper det endrer seg snart, hadde vært godt å sove til i hvertfall sju :p
 
Vi er vant til det ja hehe :)
Nei det er ikke noe i veien med den vi har fra før, og vi driver jo å ser etter hus, da passer det ikke å kjøpe nesten ny bmw:confused:

Nei da forstår jeg deg godt! Vi hadde jo ikke kjøpt bil vi heller om vi manglet plass og om vi ikke måtte koste på den gamle, om vi fortsatt skulle hatt den lissom:confused:
 
Back
Topp