Twinkle's babydagbok

I dag er jeg 27+0 ♡

• Fortsatt kvalm og kaster opp men ikke like mye som tidligere

• Vi var på 3D ul for en uke siden og fikk se jenta vår ♡

•Vi skal på ul på sykehuset 21/11, vekstkontroll pga jeg var/er så dårlig

•Vi begynner og pusse og barnerommet til helgen ♡

•Barnevogn er bestilt og kommer 15/12. Det ble Emmaljunga mondial duo

•Fortsatt sykemeldt pga kvalme/bekkenløsning/svangerskaps hodepine

•Kjenner masse liv fra jenta vår og merker hun blir sterkere og sterkere ♡

Et magebilde tatt i farta
Du er så flott :D <3
 
Fine magen :D <3
 
Jeg har så mye nye ubehag nå, synes det begynner og bli litt ekkelt. Hodepinen har virkelig tatt helt av, nå kommer den og går hele tiden og jeg synes synet mitt er fryktelig rart når jeg har ligget nede litt. Ser at ting går fortere enn det gjør f.eks. Men dette er ikke hele dagen :) Har og hatt ubehag i magen i hele dag, og det gikk ikke over etter do besøk heller. Mamma mener jeg skal komme oppom legekontoret i morgen. Lurer på om jeg skal det bare for og ta blodtrykk og snakke med legen.
 
Jeg har så mye nye ubehag nå, synes det begynner og bli litt ekkelt. Hodepinen har virkelig tatt helt av, nå kommer den og går hele tiden og jeg synes synet mitt er fryktelig rart når jeg har ligget nede litt. Ser at ting går fortere enn det gjør f.eks. Men dette er ikke hele dagen :) Har og hatt ubehag i magen i hele dag, og det gikk ikke over etter do besøk heller. Mamma mener jeg skal komme oppom legekontoret i morgen. Lurer på om jeg skal det bare for og ta blodtrykk og snakke med legen.
Enig med mamman din, greit å sjekke at alt er bra:)
 
Hvordan går det? Dro du til legen?
 
Hvordan går det? Dro du til legen?
Tenkte og ringe og høre i morgen. Har ikke hatt like intens hodepine i dag heldigvis :) Greide nesten ikke holde mobilen eller noen ting, alt gikk bare i ball. Så ekkelt!
 
29+0 ♡

• Sliter veldig mye med hodepine, mest på kvelden og hvis jeg anstrenger meg eller gjør mye.

• Mer kvalm nå enn tidligere og har kastet opp hver dag de siste dagene

• Vekstkontroll på sykehuset viste vekstavvik på ÷12%

• Skal tilbake på sykehuset 9/12
• Kjenner masse liv hver dag og det er helt fantastisk ♡

• Vi har enda ikke fått begynt på baby rom eller kjøpt ting men håper på og begynne med det til helgen, da har mannen fått lønn :D

Magebilde tatt 28+5 ♡

Vi fikk 3D på sykehuset ♡
 

Vedlegg

  • 1417007438984.jpg
    1417007438984.jpg
    102,8 KB · Visninger: 28
  • 1417007548242.jpg
    1417007548242.jpg
    68,9 KB · Visninger: 33
29+0 ♡

• Sliter veldig mye med hodepine, mest på kvelden og hvis jeg anstrenger meg eller gjør mye.

• Mer kvalm nå enn tidligere og har kastet opp hver dag de siste dagene

• Vekstkontroll på sykehuset viste vekstavvik på ÷12%

• Skal tilbake på sykehuset 9/12
• Kjenner masse liv hver dag og det er helt fantastisk ♡

• Vi har enda ikke fått begynt på baby rom eller kjøpt ting men håper på og begynne med det til helgen, da har mannen fått lønn :D

Magebilde tatt 28+5 ♡

Vi fikk 3D på sykehuset ♡
For en flott mor og en nydelig datter! Du får oppdatere oss om hvordan shoppingrunden til helgen går:)
 
For en flott mor og en nydelig datter! Du får oppdatere oss om hvordan shoppingrunden til helgen går:)
Takk ♡♡ Så stolt over hun allerede :D Ja, jeg gleder meg virkelig til shopping. Først og fremst blir det maling da :)
 
Fine magen og vakre prinsessa :D
Gleder meg på oppdatering på barnerommet!
Skulle ønske du slapp den kvalmen og hodepinen!
 
Fine magen og vakre prinsessa :D
Gleder meg på oppdatering på barnerommet!
Skulle ønske du slapp den kvalmen og hodepinen!
Og jeg gleder meg til og begynne :D
 
34+5

En god stund siden jeg har skrevet noe nå. Rett før jul ble jeg innlagt med ganske kort livmorhals og urinveisinfeksjon. Fikk komme hjem etter 3 dager og fikk lutinus for og forhindre fødsel før uke 34, var ferdig med dette 30 desember. Ellers er det mye av det samme :) Jeg er fryktelig sliten av og ha vært i dårlig form absolutt hele svangerskapet. Men nå begynner jeg og se enden. Gleder meg så utrolig til og se jenta mi at det finnes ikke ord ♡

Jeg er på vekstkontroll på sykehuset hver 2 uke så har blitt veldig bortskjemt med ultralyder :D Hun er litt liten så de vil bare følge med at hun følger sin egen kurve :) Skal tilbake nå mandag 12.januar.

Vi skal på fødselkurs på mandag! Gleder meg :D Selvom de glemte og si det var på formiddagen og da er jo mannen på jobb :/ Håper vi får ordnet det :)

Et lite magebilde kommer såklart
 

Vedlegg

  • 1420490519002.jpg
    1420490519002.jpg
    32,6 KB · Visninger: 39
Så flott du er!

Syntes min jordmor sa at far har rett til fri for å delta på fødselsforberedende kurs. Her var ikke mannen med, men det var bare fordi han hadde rotet med timeplanen sin, og glemt å si i fra til jobben. Tror de partnerne som var med syntes det var greit med et sånt kurs. :)
 
Oi, som tiden flyr og for en flott mage du har! Er ikke så mye innom lenger. Vesla har fått kolikk, jeg sover 2,5 timer pr natt og resten sv døgnet er det mest amming, byssing eller bleieskift.
 
Så flott du er!

Syntes min jordmor sa at far har rett til fri for å delta på fødselsforberedende kurs. Her var ikke mannen med, men det var bare fordi han hadde rotet med timeplanen sin, og glemt å si i fra til jobben. Tror de partnerne som var med syntes det var greit med et sånt kurs. :)
Tusen takk ♡ Han fikk fri og vi er begge veldig glade for vi dro :) Vi ble begge mye roligere og fikk et nytt syn på fødsel :)
 
Oi, som tiden flyr og for en flott mage du har! Er ikke så mye innom lenger. Vesla har fått kolikk, jeg sover 2,5 timer pr natt og resten sv døgnet er det mest amming, byssing eller bleieskift.
Ja, nå går tiden fort! Takk ♡♡ Huff, jrg leste litt om det i dagboka di... Synes så synd på deg :(
 
37+0 ♡

I dag er ikke babyen prematur lenger hvis hun blir født :D Så nå har jeg vel lov og ønske meg fødsel snart ? Hadde 1 uke uten kvalme og det var helt himmelsk! Men nå er den tilbake igjen :p Veldig sliten men koser meg faktisk ganske mye med magen og gjør absolutt ingenting om dagen. Veldig deilig :) Hodet var halvveis festet forrige uke og jm mente det var derfor jeg hadde ekstremt vondt nedentil fordi hun drev og festet seg. Greier nesten ikke snu meg i sengen eller reise meg hvis jeg sitter lenge men det går for en 3 ukers periode :D Ååå vi gleder oss sånn til og møte babyen vår ♡

Dagens magebilde
 

Vedlegg

  • 1421828220737.jpg
    1421828220737.jpg
    27,9 KB · Visninger: 33
37+0 ♡

I dag er ikke babyen prematur lenger hvis hun blir født :D Så nå har jeg vel lov og ønske meg fødsel snart ? Hadde 1 uke uten kvalme og det var helt himmelsk! Men nå er den tilbake igjen :p Veldig sliten men koser meg faktisk ganske mye med magen og gjør absolutt ingenting om dagen. Veldig deilig :) Hodet var halvveis festet forrige uke og jm mente det var derfor jeg hadde ekstremt vondt nedentil fordi hun drev og festet seg. Greier nesten ikke snu meg i sengen eller reise meg hvis jeg sitter lenge men det går for en 3 ukers periode :D Ååå vi gleder oss sånn til og møte babyen vår ♡

Dagens magebilde
Du blir bare større og større. Fint å se at hun gror til:) Nå er det ikke lenge igjen:D
 
Back
Topp