Twinkle's babydagbok

Ja, det går fryktelig fort!! Ikke lenge igjen for deg nå? Så spent på hva dere får jeg :D
Er vell akkurat ni uker til termin i morgen :eek::D Går de ukene like fort som det har gjort til nå så er vi snart i mål :) Hehe, jeg er ganske spent selv! :D Har jo hatt jentefølelse hele svangerskapet, så blir spennende å se om det stemmer :)
 
Håper at kvalmen din gir seg snart!
Enig med deg at det er verd det :) så gøy at mannen fikk kjenne spark ^^

Fine magen som vokser og vokser :D
 
23+0

Hurra! Enda en ny uke :D Nå er det liv i lille gullet vårt om dagen! Kjenner det mer og mer utenpå og hun har virkelig begynt og få søvnmønster, noe som har stresset meg de siste dagene for synes hun har vært så rolig og når jeg mest bekymret sparker hun til ♡ Kanskje hun bare er en rolig baby?

Jeg er fortsatt kvalm men kaster nesten ikke opp om dagen! *bank i bordet* . Har funnet ut at når jeg slapper av og ikke stresser holder jeg også kvalmen i sjakk.

Men dette bekkenet mitt er jo en annen sak. Jeg har jo bekkenløsning med gangsperre og det begynner jeg virkelig og merke nå når jeg går i trapper eller tar for lange steg. Men det går bra :D

Vi skal på vekstkontroll av hun i uke 28 men håper og få lurt med mannen på 4D i uke 26 :D

Magen har virkelig vokst hvertfall ♡
 

Vedlegg

  • 1413402856358.jpg
    1413402856358.jpg
    37 KB · Visninger: 22
Så bra du begynner å bli i bedre form :D med all den gode maten vi skal spise neste uke så kan du ikke kaste det opp :p
Fine magen <3
 
Så bra du begynner å bli i bedre form :D med all den gode maten vi skal spise neste uke så kan du ikke kaste det opp :p
Fine magen <3
Feira det med og kaste opp i dag :p Skal ikke være dårlig på tur nei :D
 
Hvor skal dere?
Jeg har vært super kvalm de siste dagene jeg også og det er så frustrerende! Skulle nesten ønske jeg kastet opp, for det letter i det minste litt på trykket. Godt å høre at baby beveger seg. Frøkna her begynner å bli så sterk nå at det er nesten ikke er koselig lenger. I går fikk jeg en følelse av at det var derfor jeg var kvalm, men er ikke helt sikker enda.
Magen din har virkelig vokst. Det er kos:) jeg er 29+0 i dag.
 
Hvor skal dere?
Jeg har vært super kvalm de siste dagene jeg også og det er så frustrerende! Skulle nesten ønske jeg kastet opp, for det letter i det minste litt på trykket. Godt å høre at baby beveger seg. Frøkna her begynner å bli så sterk nå at det er nesten ikke er koselig lenger. I går fikk jeg en følelse av at det var derfor jeg var kvalm, men er ikke helt sikker enda.
Magen din har virkelig vokst. Det er kos:) jeg er 29+0 i dag.
Hun skal besøke meg, men vi skal på jule/baby shopping i Trondheim ene dagen :)

Usj missunner dere ikke den kvalmen altså :/ blitt så sterk frøkena di ja, bare koselige spark her enda(har morkaken forran, kanskje det har noe å si)
Kommet så langt du ja :D
 
Hun skal besøke meg, men vi skal på jule/baby shopping i Trondheim ene dagen :)

Usj missunner dere ikke den kvalmen altså :/ blitt så sterk frøkena di ja, bare koselige spark her enda(har morkaken forran, kanskje det har noe å si)
Kommet så langt du ja :D
Jeg har den også på fremre vegg... Så lurer på hvor vondt det hadde vært om den ikke var det. Hehe;)
Så koselig at dere skal møtes da! Heldiggriser:D
 
God tur til Trondheim, da! Neste gang blir jeg også med ;)
 
I dag er jeg 27+0 ♡

• Fortsatt kvalm og kaster opp men ikke like mye som tidligere

• Vi var på 3D ul for en uke siden og fikk se jenta vår ♡

•Vi skal på ul på sykehuset 21/11, vekstkontroll pga jeg var/er så dårlig

•Vi begynner og pusse og barnerommet til helgen ♡

•Barnevogn er bestilt og kommer 15/12. Det ble Emmaljunga mondial duo

•Fortsatt sykemeldt pga kvalme/bekkenløsning/svangerskaps hodepine

•Kjenner masse liv fra jenta vår og merker hun blir sterkere og sterkere ♡

Et magebilde tatt i farta
 

Vedlegg

  • 1415778053297.jpg
    1415778053297.jpg
    31,6 KB · Visninger: 20
I dag er jeg 27+0 ♡

• Fortsatt kvalm og kaster opp men ikke like mye som tidligere

• Vi var på 3D ul for en uke siden og fikk se jenta vår ♡

•Vi skal på ul på sykehuset 21/11, vekstkontroll pga jeg var/er så dårlig

•Vi begynner og pusse og barnerommet til helgen ♡

•Barnevogn er bestilt og kommer 15/12. Det ble Emmaljunga mondial duo

•Fortsatt sykemeldt pga kvalme/bekkenløsning/svangerskaps hodepine

•Kjenner masse liv fra jenta vår og merker hun blir sterkere og sterkere ♡

Et magebilde tatt i farta
Fine magen:D
Godt å se at du blir fulgt opp! Gøy med 3D da:)
 
Back
Topp