Twinkle's babydagbok

Takk vennen ♡ Termin i dag og no baby!!
Er det ikke typisk? Man går og venter og venter til den dagen kommer, men det er jo jaggu sjelden de kommer da :p Håper du ikke må vente for lenge <3
 
Den vakre prinsessa vår kom til verden 18.februar og vi er allerede forelsket ♡ Jeg hadde en helt fantastisk og kjapp aktiv fødsel uten noe smertestillende annet enn lystgass. Nå koser vi oss på sykehuset alle 3 og blir kjent :)
 
Gratulerer atter en gang! Jeg er så glad for å høre at alt står bra til med dere❤️❤️
 
Gratulerer atter en gang! Jeg er så glad for å høre at alt står bra til med dere❤️❤️
Takk vennen ♡ Hun er ganske kvalm så det synes jrg er fryktelig ekkelt, lille mennesket som brekker seg og kaster opp ♡Men utenom det storkoser vi oss :)
 
Gratulerer så mye ❤ Kos dere masse fremover ❤
 
Takk vennen ♡ Hun er ganske kvalm så det synes jrg er fryktelig ekkelt, lille mennesket som brekker seg og kaster opp ♡Men utenom det storkoser vi oss :)
Huff, sånt er ekkelt! Lille V gjorde også det første natten. Like fælt for både mor som for barn, vil jeg tro ;)
 
Slenger inn en gratulasjon her også, jeg. Fantastisk <3
 
Gratulerer så mye med lille jenta di. Håper alt er bra med dere. ♥
 
Her går det bare fint :D Vi koser oss :) Hvordan er det hos dere nå? Gråter hun like mye?
Så bra at alt er bra:D Føler at kolikken er over, men det er mye annet som plager henne tidvis. Fysioterapauten hadde møte med barselgruppa i går og da hun holdt Ella sa hun bare"oi, denne jenta har hatt mye vondt. Kjenner det på måten hun ligger i armene mine. Hun er stiv og stritter. Babyer på den alderen skal ligge avslappet!"
 
Nå er snart vår lille prinsesse hele 3 mnd gammel ♡ Tiden går så altfor fort! Hun smiler og ler nesten, er så herlig :) Hun sover fra 20.30-07.30/09.30 hver natt så vi skal virkelig ikke klage :) Vi koser oss masse hjemme, spesielt nå som været er så deilig :D

01eec8949858981a1402400917b0617b
 
Nå er snart vår lille prinsesse hele 3 mnd gammel ♡ Tiden går så altfor fort! Hun smiler og ler nesten, er så herlig :) Hun sover fra 20.30-07.30/09.30 hver natt så vi skal virkelig ikke klage :) Vi koser oss masse hjemme, spesielt nå som været er så deilig :D

01eec8949858981a1402400917b0617b
For et søtt bakhode! :D <3
 
Nå har lille blitt 5,5 mnd og på kontrollen veide hun 7700 gram og var 68 cm lang :) Hun ble veldig dårlig av vaksinen stakkars. Feber oppi 40,2 og helt slapp i 2 dager og mye utslett. Ekkelt! Fikk vite at pappaen hennes måtte dele alle vaksinen enda 3 ganger fordi han ble lagt inn på sykehus etter det så kanskje det er litt arvelig ? Men formen hennes er super nå Hun er bare så morsom og blid absolutt hele tiden. Selvom hun og har egne meninger allerede :) Elsker den lille jenta mi ♡
 
Back
Topp