Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige vi som har så vakre barn ♡Vakre jenta di![]()
Ja, vi er kjempe heldigeHeldige vi som har så vakre barn ♡
JA det er vi <3Ja, vi er kjempe heldige![]()
Takk ♡ Hehe,ja,godt og ha deg som har vært gjennom det sammeHipp hurra!! Spira sitter selvsagt hele veienjeg gleder meg til å fortsette å følge dere. Husk at det bare er å spørre om du lurer på noe. Jeg har nettopp vært igjennom det samme med to tette
Gratulerer nok en gang, vakre
![]()
Det er klart det går bra!Takk ♡ Hehe,ja,godt og ha deg som har vært gjennom det sammeDette skal nok gå bra
![]()
Tusen takkTwinkleGratulerer med nr to på vei
så gøy!
Takk. Bare bra her. Venter på å komme i gang med ivf,i mellom tiden så håper vi på en hjemmelaget overraskelseTusen takkHåper alt er bra med deg ♡
Når kan dere komme i gang med ivf da ? Håper på en kø spire for dereTakk. Bare bra her. Venter på å komme i gang med ivf,i mellom tiden så håper vi på en hjemmelaget overraskelse![]()
kunne vært i gang om det ikke hadde vært for lang vente tid for prøver osv pga sommer ferie. men til uka blir de siste prøvene tatt og søknaden blir sendt inn så fort gyn har fått svarene, så håper vi er i gang i oktober/ november .Når kan dere komme i gang med ivf da ? Håper på en kø spire for dere![]()
Kjedelig :/ Men håper dere kommer i gang før julkunne vært i gang om det ikke hadde vært for lang vente tid for prøver osv pga sommer ferie. men til uka blir de siste prøvene tatt og søknaden blir sendt inn så fort gyn har fått svarene, så håper vi er i gang i oktober/ november .
Da skal jeg inn og snike littLaget meg ny dagbok på april 2016 ♡