Twinkle's babydagbok

Vakre jenta di ❤️
 
7+0 i dag og kvalmen har ikke kommet for fullt men den er der :( :p Håper og slippe litt unna den denne gangen :) Tenk at jeg mest sannsynlig skal bli mamma igjen. Såvidt 14 mnd blir det mellom de. Lille jenta vår skal bli storesøster ♡
 
Hipp hurra!! Spira sitter selvsagt hele veien:) jeg gleder meg til å fortsette å følge dere. Husk at det bare er å spørre om du lurer på noe. Jeg har nettopp vært igjennom det samme med to tette:p Gratulerer nok en gang, vakre:)
 
Hipp hurra!! Spira sitter selvsagt hele veien:) jeg gleder meg til å fortsette å følge dere. Husk at det bare er å spørre om du lurer på noe. Jeg har nettopp vært igjennom det samme med to tette:p Gratulerer nok en gang, vakre:)
Takk ♡ Hehe,ja,godt og ha deg som har vært gjennom det samme :D Dette skal nok gå bra :)
 
Takk. Bare bra her. Venter på å komme i gang med ivf,i mellom tiden så håper vi på en hjemmelaget overraskelse :)
Når kan dere komme i gang med ivf da ? Håper på en kø spire for dere :)
 
Når kan dere komme i gang med ivf da ? Håper på en kø spire for dere :)
kunne vært i gang om det ikke hadde vært for lang vente tid for prøver osv pga sommer ferie. men til uka blir de siste prøvene tatt og søknaden blir sendt inn så fort gyn har fått svarene, så håper vi er i gang i oktober/ november .
 
kunne vært i gang om det ikke hadde vært for lang vente tid for prøver osv pga sommer ferie. men til uka blir de siste prøvene tatt og søknaden blir sendt inn så fort gyn har fått svarene, så håper vi er i gang i oktober/ november .
Kjedelig :/ Men håper dere kommer i gang før jul :D
 
Laget meg ny dagbok på april 2016 ♡
 
Back
Topp