Twinkle's babydagbok

Kjedelig at du skulle ha det slik på jobb! Har du mange vakter fremover? Det er kanskje mulig å få tilrettelagt litt siden du er gravid, sånn at du f.eks. slipper tunge løft?


Fra mobil.
Hadde det bare vært et sted det ikke var tunge løft :p Vi får se :) Jeg jobber i morgen, fri to dager og jobbe to dager igjen. Så 5 dager neste uke. Prøver og gjøre det beste ut av det :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Hadde det bare vært et sted det ikke var tunge løft :p Vi får se :) Jeg jobber i morgen, fri to dager og jobbe to dager igjen. Så 5 dager neste uke. Prøver og gjøre det beste ut av det :)


♡ Februar 2015 ♡
Trodde det var blitt påbudt å bruke slike løftemaskiner når man skal flytte pasientene fra seng til rullestol eller lignende. Har ihvertfall sett at mange sykehjem har slike.


Fra mobil.
 
Føler jeg er frekk som spør så rett ut så du trenger ikke svare på spørsmålet hvis det er privat! :) Hvorfor får du så mye oppfølging i svangerskapet? Koselig å få se lille så ofte da! :love2
 
Trodde det var blitt påbudt å bruke slike løftemaskiner når man skal flytte pasientene fra seng til rullestol eller lignende. Har ihvertfall sett at mange sykehjem har slike.


Fra mobil.
Ja, vi har maskiner til 2 av 17 fordi de er så gamle at det er ikke sjans for at de blir bedre, mens resten av de andre er egentlig hjemmeboende og er hos oss på rullering, selvom de er kjempe dårlige og tunge så får vi ikke bruke maskiner for at de skal opprettholde det lille de har jeg.. Oss pleiere er det ingen som bryr seg om ;)


♡ Februar 2015 ♡
 
Føler jeg er frekk som spør så rett ut så du trenger ikke svare på spørsmålet hvis det er privat! :) Hvorfor får du så mye oppfølging i svangerskapet? Koselig å få se lille så ofte da! :love2
Hehe, er ikke frekt da :p Det er rett og slett fordi jeg har en fantastisk gynokolog! Jeg ble gravid 3 uker etter vi mistet i SA så da ville han gjerne følge med i begynnelsen at alt var fint! Så bestilt vi privat ul for å sjekke om den lille så frisk ut osv. Så fikk jeg en ul av sykehuset rett og slett Pga en feil. De hadde ikle sett jeg hadde hatt tidlig ul før, men fikk timen allikevel :)


♡ Februar 2015 ♡
 
13+5

Nå har jeg hatt to dager fri fra jobb og to dager fri fra oppkast og bekkenplager :) Jeg føler meg som et nytt menneske :D Nå begynner det vel igrunn og gå mer opp for både meg og mannen at det er en baby inni magen, vår perfekt lille baby :) Fantastisk <3

Magen vokser mer og mer nå, familien har kommentert at den nå ser ut som babymage :)


ImageUploadedByBV Forum1407494255.519698.jpg

Bilde tatt før frokost :)

Nå er det snart 1 mnd til oul, så spennende og se om det er gutt eller jente :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Fine magen :D
 
13+5

Nå har jeg hatt to dager fri fra jobb og to dager fri fra oppkast og bekkenplager :) Jeg føler meg som et nytt menneske :D Nå begynner det vel igrunn og gå mer opp for både meg og mannen at det er en baby inni magen, vår perfekt lille baby :) Fantastisk <3

Magen vokser mer og mer nå, familien har kommentert at den nå ser ut som babymage :)


Vis vedlegget 71747

Bilde tatt før frokost :)

Nå er det snart 1 mnd til oul, så spennende og se om det er gutt eller jente :D


♡ Februar 2015 ♡
Så fin mage :D Og godt å høre at du føler deg bedre :) Får håpe det varer! :)
 
13+5

Nå har jeg hatt to dager fri fra jobb og to dager fri fra oppkast og bekkenplager :) Jeg føler meg som et nytt menneske :D Nå begynner det vel igrunn og gå mer opp for både meg og mannen at det er en baby inni magen, vår perfekt lille baby :) Fantastisk <3

Magen vokser mer og mer nå, familien har kommentert at den nå ser ut som babymage :)


Vis vedlegget 71747

Bilde tatt før frokost :)

Nå er det snart 1 mnd til oul, så spennende og se om det er gutt eller jente :D


♡ Februar 2015 ♡
Såå fin❤️


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
15+0

Nå synes jeg virkelig tiden begynner å gå fort! Selvom ukene til OUL sniker seg avgårde og føles som den dagen aldri kommer :p

I dag feiret babyen 15 uker og fikk mammaen sin til å kaste opp som hun aldri har gjort før. Følte jeg hadde blitt mye bedre, og like etter da så kommer kvalmen kastende over meg værre enn noen gang. Jeg er sliten. Men nå er det ikke lenge til neste legetime, skal snakke med hun om sykemelding. Jeg kan ikke fly rundt på jobben og kaste opp og i tillegg greier jeg nesten ikke gå etterpå pga bekkenet. Jeg føler ikke selv det er verdt det. Jeg greier ikke gjøre noe etter jobb annet enn å sove, føler meg helt på bånn.

Magen har kommet for og bli, det er så koselig <3 Nå mangler det bare å kjenne sprak fra den lille så hadde alt blitt litt mer virkelig :) Men det kommer vel tidsnok.

imageuploadedbybv-forum1408205285-167041-jpg.72961

Tatt i går. 14+6
 
Så herlig at du har kommet så langt :D Dette går så det suser! Så håper jeg du får orden på det siste bildet som i alle fall ikke vises her, for jeg vil se babybump! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Siden bildet mitt tydeligvis ikke kommer frem prøver jeg igjen i en ny tråd :D


Babybump 14+6

ImageUploadedByBV Forum1408310763.688555.jpg


♡ Februar 2015 ♡
 
Så herlig at du har kommet så langt :D Dette går så det suser! Så håper jeg du får orden på det siste bildet som i alle fall ikke vises her, for jeg vil se babybump! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå venter jeg bare på spiren din :D Tror det ordna seg med bilde nå :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Nå venter jeg bare på spiren din :D Tror det ordna seg med bilde nå :)


♡ Februar 2015 ♡
Yes, fine bumpen sin det :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp