Twinkle's babydagbok

Siden bildet mitt tydeligvis ikke kommer frem prøver jeg igjen i en ny tråd :D


Babybump 14+6

Vis vedlegget 73160


♡ Februar 2015 ♡
Så fin mage! :) Heldig som har fått så tydelig gravidmage alt! :D Spark kjenner du nok om ikke så alt for lenge :) Kan være vanskelig å vite hva man skal kjenne etter og jeg kjente hvertfall ikke noe som ligna på sommerfugler :p Jeg kjenner lille hvordan h*n beveger seg inn i her i skrivende stund faktisk:p Det er så koselig! Gled deg :D
 
Så fin mage! :) Heldig som har fått så tydelig gravidmage alt! :D Spark kjenner du nok om ikke så alt for lenge :) Kan være vanskelig å vite hva man skal kjenne etter og jeg kjente hvertfall ikke noe som ligna på sommerfugler :p Jeg kjenner lille hvordan h*n beveger seg inn i her i skrivende stund faktisk:p Det er så koselig! Gled deg :D
Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter altså :p Vanskelig :) Skjønner det nok etterhvert :D Ååå, så koselig <3 Er så spent på om du får gutt eller jente :D
 
Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter altså :p Vanskelig :) Skjønner det nok etterhvert :D Ååå, så koselig <3 Er så spent på om du får gutt eller jente :D
Her kjennes det ut som noen poker meg forsikti inni magen <3
 
Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter altså :p Vanskelig :) Skjønner det nok etterhvert :D Ååå, så koselig <3 Er så spent på om du får gutt eller jente :D
Det første jeg kjente kjentest ut som leamus i magen :p Etter hvert ble det som innvendig poking som Liisjja sier :)
 
Det første jeg kjente kjentest ut som leamus i magen :p Etter hvert ble det som innvendig poking som Liisjja sier :)
Jeg var egentlig veldig sikker på at jeg kjente liv forrige for da hadde jeg leamus flere gsnger den uka der hvor babyen kanskje er. Men får se når den virkelig begynner :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Jeg var egentlig veldig sikker på at jeg kjente liv forrige for da hadde jeg leamus flere gsnger den uka der hvor babyen kanskje er. Men får se når den virkelig begynner :D


♡ Februar 2015 ♡
Jeg bruker hvertfall ikke å ha leamus i magen til vanlig :p
 
16+0 :D

Ukes oppdatering


- Termin:
11.Februar 2015
- På vei: 16+0
- Måned: 5 svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 171 dager igjen
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: Lege 25 august og jordmor 26 august
- Ultralyd: Neste er OUL 10 september :D
- Kjønn: Vet ikke
- Utålmodig: Jaa, vi er så spente på om det er gutt eller jente :D
- Nye innkjøp: Da jeg var liten bok
- Utstyr så langt: 2 bodyer
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter:
- Mage: Magen har kommet :D
- Vektendring: Har gått ned 5 kg
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Jaa, jeg har begynt og kjenne små herlige spark! Mest hvis jeg ligger i sengen halvveis på magen
- Tungt: Nei
- Kynnere :Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Vi må flytte til ny leilighet før
- Matkick: Plommer og sure padder!
- Plager: Sliter fortsatt veldig mye med kvalme oppkast og brekninger. Bekkenplager har og kommet! (Slo bekkenet mitt for 6 år siden rimelig hardt så jeg regnet med det kom tidlig)
- Humør: Svinger veldig mye fordi jeg er så utrolig sliten av og være kvalm og føle meg dårlig hele tiden
- Sykehusbagen: Nei
- Høygravid: Det aner jeg ikke :p
- Tanker om fødselen: Jeg har veldig lyst på en naturlig fødsel, vil gjerne prøve badekar
- Medisiner: Nei
- Tilskudd: Har gravid vitaminer som jeg egentlig skal ta, men de kommer rett opp igjen.
- Sykemeldt: Jeg skal snakke med legen om det i morgen.


Her kommer magebilder 16+0

IMG_2195.jpg IMG_2191.JPG
 
Den magen der kan virkelig ikke skjules lenger ;) Du er heldig som får komme til jordmor! Jeg har fått innkalling etter at jeg ringte for noen uker siden og spurte om jeg kunne komme, men har ikke fått time før i uke 24.
 
Oi oi skikkelig jentemage ;) *fnis. Nydelig mage :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha :D Er det stor forskjell på jente og gutte mage?


♡ Februar 2015 ♡
 
Den magen der kan virkelig ikke skjules lenger ;) Du er heldig som får komme til jordmor! Jeg har fått innkalling etter at jeg ringte for noen uker siden og spurte om jeg kunne komme, men har ikke fått time før i uke 24.
Neei, det er ikke noe vits og prøve på :p Å, hvorfor så sent?? Det var jo veldig rart synes jeg. Min jordmor skulle ha 3 uker ferie når jeg ringte, derfor jeg fikk så "sent".


♡ Februar 2015 ♡
 
Neei, det er ikke noe vits og prøve på :p Å, hvorfor så sent?? Det var jo veldig rart synes jeg. Min jordmor skulle ha 3 uker ferie når jeg ringte, derfor jeg fikk så "sent".


♡ Februar 2015 ♡
Her har de visstnok kun kapasitet til å ta folk inn til de ordinære kontrollene, og neste etter oul er i uke 24. Det er 7 uker til. Syntes det er lenge å vente, men heldigvis nærmer det seg ultralyd. Blir nok litt mindre bekymret etter å ha sett den lille og snakket med dem som tar ultralyden.
 
Her har de visstnok kun kapasitet til å ta folk inn til de ordinære kontrollene, og neste etter oul er i uke 24. Det er 7 uker til. Syntes det er lenge å vente, men heldigvis nærmer det seg ultralyd. Blir nok litt mindre bekymret etter å ha sett den lille og snakket med dem som tar ultralyden.
Hun her har jo to kommuner og ta seg av men allikevel har hun mye tid og vil at man skal komme hver 4. Uke!


♡ Februar 2015 ♡
 
Haha :D Er det stor forskjell på jente og gutte mage?


♡ Februar 2015 ♡
Det sies så, men jeg vet ikke :p Vet ikke om jeg har jente el guttemage selv. Men det sies at er det gutt er magen veldig lav og spiss, er det jente er den høyere og litt rundere rundt. Jente = som en vannmelom, gutt= som en fotball :p Liisjja syns jeg også hadde jentemage, men hun veter jo gutt :) Er så spent jeg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp