Twinkle's babydagbok

Det sies så, men jeg vet ikke :p Vet ikke om jeg har jente el guttemage selv. Men det sies at er det gutt er magen veldig lav og spiss, er det jente er den høyere og litt rundere rundt. Jente = som en vannmelom, gutt= som en fotball :p Liisjja syns jeg også hadde jentemage, men hun veter jo gutt :) Er så spent jeg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jaa, da synes jeg Lanterne har guttemage mens både du og Liisjja har jentemager men det er jo som du sier, ikke jente hos Liisjja :p Vedlig spent jeg og :D:D Lanterne er først ut 3 september :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Jaa, da synes jeg Lanterne har guttemage mens både du og Liisjja har jentemager men det er jo som du sier, ikke jente hos Liisjja :p Vedlig spent jeg og :D:D Lanterne er først ut 3 september :)


♡ Februar 2015 ♡
Så spennende!! Det er ikke lenge til :D Ikke lenge til det er din tur heller ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så spennende!! Det er ikke lenge til :D Ikke lenge til det er din tur heller ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Neei jeg skal uka etter :D:D Håper de kan se hva det er da :p


♡ Februar 2015 ♡
 
Hun her har jo to kommuner og ta seg av men allikevel har hun mye tid og vil at man skal komme hver 4. Uke!


♡ Februar 2015 ♡
Det er bra! Det burde være sånn, og om man føler at man ikke trenger så mye oppfølging, kan man heller takke nei til timen. Siden jeg tenkte å få henvisning til fysioterapeut, må jeg innom legen, og da må man vel betale penger? Eller slipper man å betale for alt som har med svangerskapet å gjøre`?
 
Jaa, da synes jeg Lanterne har guttemage mens både du og Liisjja har jentemager men det er jo som du sier, ikke jente hos Liisjja :p Vedlig spent jeg og :D:D Lanterne er først ut 3 september :)


♡ Februar 2015 ♡
Det er rart det der, at vi kan ha så forskjellige former på magen! Min mage har vært veldig spiss i det siste, men noen dager er den plutselig rund igjen. Minien her klarer ikke helt å bestemme seg for hvor den skal ligge :p
 
Det er bra! Det burde være sånn, og om man føler at man ikke trenger så mye oppfølging, kan man heller takke nei til timen. Siden jeg tenkte å få henvisning til fysioterapeut, må jeg innom legen, og da må man vel betale penger? Eller slipper man å betale for alt som har med svangerskapet å gjøre`?
Neeei, ikke betale for noe når du er gravid :) Dra til legen og få en henvisning du :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Neei jeg skal uka etter :D:D Håper de kan se hva det er da :p


♡ Februar 2015 ♡
Det håper jeg og! Hvis ikke de ser det på oul må man vel vente til fødsel for vite?
 
Det er rart det der, at vi kan ha så forskjellige former på magen! Min mage har vært veldig spiss i det siste, men noen dager er den plutselig rund igjen. Minien her klarer ikke helt å bestemme seg for hvor den skal ligge :p
Ja, jeg synes din var rundere forrige uke og nå er den plutselig spiss igjen :p Min synes jeg er rund hele tiden. Det er veldig rart, men så spennende og :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Neeei, ikke betale for noe når du er gravid :) Dra til legen og få en henvisning du :)


♡ Februar 2015 ♡
Bra! Da stikker jeg innom i morgen og ber om en time. Tenkte å levere inn urinprøve, da jeg enkelte dager har vondt i blæren og løper på do hvert kvarter uten at det kommer mer enn noen dråper ut. Greit å sjekke for urinveisinfeksjon med en gang!
 
Det håper jeg og! Hvis ikke de ser det på oul må man vel vente til fødsel for vite?
Eller får vi ikke flere ul etter oul? Kjenner det blir litt vel lenge til fødsel :p Men vi skal på 4D etter uke 28 så da regner jeg med de ser men vil veldig gjerne vite det på oul ;)


♡ Februar 2015 ♡
 
Bra! Da stikker jeg innom i morgen og ber om en time. Tenkte å levere inn urinprøve, da jeg enkelte dager har vondt i blæren og løper på do hvert kvarter uten at det kommer mer enn noen dråper ut. Greit å sjekke for urinveisinfeksjon med en gang!
Det høres veldig ut som UVI! Det må du få sjekket med en gang! Du kan bli veldig dårlig av det.. :(


♡ Februar 2015 ♡
 
Ja, jeg synes din var rundere forrige uke og nå er den plutselig spiss igjen :p Min synes jeg er rund hele tiden. Det er veldig rart, men så spennende og :D


♡ Februar 2015 ♡
Vi må vel egentlig vente noen måneder før vi egentlig kan begynne å gjette kjønn ut i fra mageform :p Nå er det bare en fin blanding mellom magen jeg hadde fra før, og babyen :D
 
Det høres veldig ut som UVI! Det må du få sjekket med en gang! Du kan bli veldig dårlig av det.. :(


♡ Februar 2015 ♡
Jeg stod ute i flere timer tidligere i uken, og fikk aldri varmen i meg igjen den dagen. Etter det har symptomene gått av og på, men siden jeg har tid i morgen, kan jeg bare stikke nedom legesentere en kjapp tur.
 
Eller får vi ikke flere ul etter oul? Kjenner det blir litt vel lenge til fødsel :p Men vi skal på 4D etter uke 28 så da regner jeg med de ser men vil veldig gjerne vite det på oul ;)


♡ Februar 2015 ♡
Tror ikke det er flere ul, hvis ikke det er noe som ikke er som det skal. Jeg fikk jo en henvisning til gynekolog den pp'en jeg ble gravid, og legen sa at om jeg var blitt gravid innen utredningstimen min, kunne jeg bare bruke den til å se på babyen :) Men, jeg har liksom glemt når timen var. Må ringe til sykehuset og spørre når jeg har time.
 
Vi må vel egentlig vente noen måneder før vi egentlig kan begynne å gjette kjønn ut i fra mageform :p Nå er det bare en fin blanding mellom magen jeg hadde fra før, og babyen :D
Ja, men ikke mange ukene igjen nå tenker jeg :D Det går fort :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Tror ikke det er flere ul, hvis ikke det er noe som ikke er som det skal. Jeg fikk jo en henvisning til gynekolog den pp'en jeg ble gravid, og legen sa at om jeg var blitt gravid innen utredningstimen min, kunne jeg bare bruke den til å se på babyen :) Men, jeg har liksom glemt når timen var. Må ringe til sykehuset og spørre når jeg har time.
Det må du jo få ringt og sjekka :D Koselig og se på den lille <3


♡ Februar 2015 ♡
 
Det må du jo få ringt og sjekka :D Koselig og se på den lille <3


♡ Februar 2015 ♡
Vet at det er i slutten av september, så ingen krise ennå :) Men tenker kanskje det blir litt rart om gynekologen har fått beskjed at jeg kommer for utredning, men så kommer jeg der med stor mage...
 
I dag var vi på en liten bytur og mannen da dette i str 50 på Lindex :


En søt liten bamsedress til vinterbabyen <3
ImageUploadedByBV Forum1409402110.567663.jpg

Body og lue med nøtter på og en brun deilig bukse og sokker :D

ImageUploadedByBV Forum1409402171.634331.jpg

Synes han var veldig flink <3


♡ Februar 2015 ♡
 
Kjempe fine klær :D flink han mannen din!
 
Back
Topp