Ja, jeg tror det blir veldig bra med tanke på at det er så kort mellomromJippi! To jenter er fantastisk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror det blir veldig bra med tanke på at det er så kort mellomromJippi! To jenter er fantastisk!!
Ja! Stor sannsynlighet for at de blir bestevenner for livet.Ja, jeg tror det blir veldig bra med tanke på at det er så kort mellomrom
Tusen takk ♡ Ja, håper det Hadde såklart vært veldig stas med en gutt og men det så ikke mye ut som guttGratulerer så mye med enda en jente ❤ De kommer nok til å ha mye glede av hverandre! Synd å høre at du er så dårlig denne gangen også Håper det snart blir bedre ❤
Tusen takkGratulerer med jente på vei! ♡
Ja, det blir koselig ♡ Er ikke noe godt. Er fryktelig sliten men sånn er det bare ♡Herlig med verdens beste julepresang ♡♡♡ Håper formen snart blir litt bedre. Ikke noe godt å være så dårlig Sender en klem!
Tusen takk Ja, det blir stas <3Nydelig kul på magen. Tenk at du skal få oppleve å bli mamma en gang til ♡ Masse god bedring!
Tusen takkÅh så herlig mage
Håper kvalmen gir seg snart
Takk vennen <3Du er så fiiin❤