Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Har i dag hatt tidenes morgen med og kaste opp i nesten 30 min I strekk, så nå er jeg sengeliggende. . Takk og lov for det er søndag så mannen er hjemme og tok med seg O ut litt. Jrg var borte i hele går og var utslitt da jeg dro hjem 21.30. (Dro hjemmenifra 08.00) så det kan jo være derfor? Synes fortsatt det er rart og oppkast begynt i uke 10 denne gangen. Passer veldig dårlig for jeg holder på og gjøre meg ferdig med lappen og skulle så gjerne ha lest på teorien så jeg kan prøve meg 7.10. Spist en yoghurt og tenkte og prøve meg på mat nå og håpe det holder seg nede.

Noe som skremmer meg veldig er at jeg er bare i uke 14 og har begynt med litt synsforstyrrelser i dag. Merker det nå når jeg ligger og bare kikker rundt. Små svarte prikker og striper som flyr rundt. Det er mye klaging om dagen men det er jo fordi dette er dagbok om svangerskapet mitt og det er jo bare sånn det er her :p
Uff stakkar deg vennen ❤️ håper kvalmen slipper snart! Men synsforstyrrelser :eek: bør du ikke sjekke forgiftning? Du hadde jo det sist..
 
Uff stakkar deg vennen ❤️ håper kvalmen slipper snart! Men synsforstyrrelser :eek: bør du ikke sjekke forgiftning? Du hadde jo det sist..
Jeg er ganske sikker på at var underskudd på søvn ♡ Gikk over dagen etterpå :) Men skal være obs på det!
 
Blir ikke så mye oppdateringer om dagen :)

14+6 og har vært kjempe dårlig hele forrige uke, med bihuler,tett og vondt i hele kroppen og såklart kvalmen med oppkast. Formen har kommet seg veldig nå. Fått slappet mye av i helgen og sovet mye. Gleder meg veldig til oul. Greier ikke helt slappe av eller kose meg før jeg har vært der. Egentlig ikke før jeg er godt over uke 24 og vet baby blir reddet. Tenk og være så negativ! Men ellers koser jrg meg hjemme med jenta mi ♡ Hun er så morsom om dagen :D
 
17+0 ♡

Nå er det under 5 dager til oul, som vi gleder oss. Da har vi ikke vært på ul siden uke 10 så det blir veldig spennende.

Jeg er fortsatt like dårlig. Vekta raser nedover og jeg er helt utslitt. Har vært noen ganger i det siste mamma har måttet kommet og hentet O på dagen fordi jeg rett og slett ikke greier og ta meg av henne. Det er den værste følelsen i hele verden!! Har ett lite håp om at denne gangen varer det ikke hele svangerskapet men legen sier at når man har det en gang har man det som regel de neste gangene. Sliter med og få I meg mat og væske. Prøver så godt jeg kan :) Må nok snakke med de på sykehuset om hva de tenker.

Har også mye nedpress og smerter. Tenker med en gang på denne livmorhalsen min. Det er ikke uutholdelig men ganske vondt. Så mye greier med meg hele tiden :p
 
Uff, så kjipt å høre at du er så mye dårlig :( Håper virkelig at det snart blir bedre selv om det kanskje er liten sannsynlighet for det. Herlig at du har kommet så langt da. Tenk deg. Du skal bli mamma igjen ♥
 
Uff, så kjipt å høre at du er så mye dårlig :( Håper virkelig at det snart blir bedre selv om det kanskje er liten sannsynlighet for det. Herlig at du har kommet så langt da. Tenk deg. Du skal bli mamma igjen ♥
Huff da. Kjedelig at du er så dårlig ja! Håper det går seg til snart:happy:
Tusen takk ♡ Håper det går helt over snart. Hatt noen fine dager nå da :)
 
Var på oul men måtte pent komme tilbake på en ny en fordi jeg var 14 dager kortere. Så nedtur! Hun synes hun så en jente til men ville ikke si noe sikkert. Vi er så nysgjerrige at her blir det privat neste uke :)
 
Hææ? Var det fordi legen regnet ut fra menstermin eller noe eller? Husker jo du var på tidlig UL og ble satt tilbake, men du ble ikke enda 14 dager satt tilbake? Uansett greit nok å få flere UL'er da :D Og tenk om det blir en liten jente til ♡♡
 
Hææ? Var det fordi legen regnet ut fra menstermin eller noe eller? Husker jo du var på tidlig UL og ble satt tilbake, men du ble ikke enda 14 dager satt tilbake? Uansett greit nok å få flere UL'er da :D Og tenk om det blir en liten jente til ♡♡
Regnet fra menstermin ja og jeg har jo alltid hatt el fra cd22 :) Så tipper dette stemmer. Stemmer med datoen for når jeg vet vi koste oss og :p Men ikke satt enda 14 dager nei, grøss og gru!! Samme som tidlig ul viste :D Fått ny time på sykehuset nå da. Koselig med lillesøster ♡ Da har vi jo absolutt alt :)
 
Regnet fra menstermin ja og jeg har jo alltid hatt el fra cd22 :) Så tipper dette stemmer. Stemmer med datoen for når jeg vet vi koste oss og :p Men ikke satt enda 14 dager nei, grøss og gru!! Samme som tidlig ul viste :D Fått ny time på sykehuset nå da. Koselig med lillesøster ♡ Da har vi jo absolutt alt :)
Ok. Men daa skjønner jeg :D Så det er det som skjer da, ja. Jeg skulle jo også komme inn til OUL tidligere fordi legen regnet ut fra menstermin med august 14-spira, og det er jo litt upraktisk hvis det ender med at man må komme tilbake. Lykke til på neste UL ♡
 
Ok. Men daa skjønner jeg :D Så det er det som skjer da, ja. Jeg skulle jo også komme inn til OUL tidligere fordi legen regnet ut fra menstermin med august 14-spira, og det er jo litt upraktisk hvis det ender med at man må komme tilbake. Lykke til på neste UL ♡
Men man får ekstra ul da :D Alt var hvertfall i skjønneste orden :)
 
Første time hos jordmor unnagjort. Hun så på meg med en gang at jeg ikke var i form. Ble konstatert igjen at jeg har hyperemessis. Hun var veldig på at denne gangen skulle hun ha dialog med legen min og sykehuset hele veien. Godt og vite man blir tatt vare på :) Skal ta jevnlig blodprøver nå. Urinen var ikke særlig fin synes hun så det skulle og sjekkes nøye.

Vi snakket om fødselen min og alt som ble skrevet om den. Ubehagelig og høre det igjen men godt at hun og vet det :) Men selve fødselen var jo en ren drøm, rett og slett. Var bare alt rundt :)

Fikk høre hjertelag på 140 ♡
 
Så bra du blir tatt godt vare på ♡ Skulle jo bare mangle egentlig! Og herlig å få høre hjertelyden til lille spireliten. Veldig kjipt at du er så dårlig. Håper virkelig du kanskje blir bedre etter hvert. Høres forferdelig ut :( Klem til deg, søte!
 
Så bra du blir tatt godt vare på ♡ Skulle jo bare mangle egentlig! Og herlig å få høre hjertelyden til lille spireliten. Veldig kjipt at du er så dårlig. Håper virkelig du kanskje blir bedre etter hvert. Høres forferdelig ut :( Klem til deg, søte!
Tusen takk ♡ Hver dag er forskjellig :) Det er verdt det ♡
 
Vi venter en liten jente igjen ♡
 
Back
Topp