<3Fine du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3Fine du
God jul til deg og vennen <3Ønsker deg en nydelig jul, vennen ♥♥♥
Det er så koselig! har dere tenkt noe på navn?Håper alle har hatt en kjempe fin jul Vi var på ultralyd lille julaften og fikk en såå fin opplevelse. Lillesøster ville gjerne bli fotografert og gjerne vise oss at hun var en lillesøster Første julaften til lillesnupp ble vellykket. Hun sa takk for seg 19.30 og synes pakkepapiret var det beste
Navn er visst fryktelig vanskelig denne gangen gitt! Vi er ikke enige om noe som helst Venter fortsatt på det navnet som jeg bare føler, oj, det skal hun heteDet er så koselig! har dere tenkt noe på navn?
Nei :O Blir oppdatering senere i dagIkke lenge igjen nå snuppa <3
Det håper jeg også Er så spent hver eneste dag nå kjenner jeg. Går det bra med deg?Så kjedelig med hodepine, synsforstyrrelser og maserier. Håper kroppen snart setter i gang av seg selv, så du kan bli ferdig. Lykke til!
Jeg ogHåper hun vil ut snart gleder meg til å se henne
Det håper jeg også Er så spent hver eneste dag nå kjenner jeg. Går det bra med deg?
Ja, nå går det fort! Blir veldig spennende Nå håper jeg bare det snart er din tur <3Wow, du er snart tobarnsmor, du Tiden flyr!! ❤ Håper det ikke er altfor lenge igjen for deg nå som det er så tungt. ❤
Ja, det blir veldig spennende! Da får jeg vite når jeg eventuelt blir satt i gang Har jo blitt lovet og egentlig ikke gå på overtid men de har visst ombestemt seg så det blir spennende og se hvor lenge de skal la meg gåSå spennende med time i morgen. Nå er det like før. ♡