Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Håper alle har hatt en kjempe fin jul :) Vi var på ultralyd lille julaften og fikk en såå fin opplevelse. Lillesøster ville gjerne bli fotografert og gjerne vise oss at hun var en lillesøster :p Første julaften til lillesnupp ble vellykket. Hun sa takk for seg 19.30 og synes pakkepapiret var det beste :)
 
Håper alle har hatt en kjempe fin jul :) Vi var på ultralyd lille julaften og fikk en såå fin opplevelse. Lillesøster ville gjerne bli fotografert og gjerne vise oss at hun var en lillesøster :p Første julaften til lillesnupp ble vellykket. Hun sa takk for seg 19.30 og synes pakkepapiret var det beste :)
Det er så koselig! har dere tenkt noe på navn?
 
Det er så koselig! har dere tenkt noe på navn?
Navn er visst fryktelig vanskelig denne gangen gitt! Vi er ikke enige om noe som helst :p Venter fortsatt på det navnet som jeg bare føler, oj, det skal hun hete :D
 
Oj, nå var det lenge siden sist! Har glemt hele babyverden en liten periode rett og slett!


29+0

Det er ikke så mye nytt da :) Fortsatt ganske kvalm men føler jeg nå kan gå en hel dag uten og være kvalm så det er deilig. Har de siste dagene begynt og få veldig sterke kynnere, vonde og ubehagelige så dette blir 11/12 lange uker frem til lillesøster kommer :)

Hun har forresten kanskje fått navn. Lillesøster L <3

Hun vokser seg sterk og stor! Hun lå på -3% på vekstkontroll men det er jo ingdnting og tror ikke på denne vekstkontrollen heller :p Hvertfall så gir hun fra seg mye liv <3

Storesøster O blir snart 1 år og jeg kan virkelig ikke tro det! Lille vakre babyen min som egentlig ikke er baby lenger ... :( Men det er så mye morro som skjer med henne hver dag!

ImageUploadedByBV Forum1453877565.929687.jpg
 
Fine magen ❤️
 
Har helt glemt denne jeg :p Har såvidt vært på bv!

38+2

Ikke så mye nytt og meddele. Var en liten tur på overnatting på sykehuset pga mistanke om svangerskapsforgiftning. Men alle prøver ser bra ut men jeg sliter fortsatt med hodepine og synsforstyrrelser.

Har veldig mye maserier om dagen og kjenner virkelig at slutten på begynnelsen nærmer seg nå :) Jeg håper det skjer av seg selv hvis ikke håper jeg virkelig og bli satt i gang maks 3 dager over termin. Jeg er virkelig helt utslitt og med gangsperre som gjør at jeg nesten ikke greier og bevege meg er det ikke lett og være alene hjemme med en 1 åring man gjerne vil være som før med men får det ikke til :(

Men babyen har det veldig fint i magen og koser seg så det er det viktigste <3
 
Så kjedelig med hodepine, synsforstyrrelser og maserier. Håper kroppen snart setter i gang av seg selv, så du kan bli ferdig. ❤️ Lykke til! :)
 
Så kjedelig med hodepine, synsforstyrrelser og maserier. Håper kroppen snart setter i gang av seg selv, så du kan bli ferdig. ❤️ Lykke til! :)
Det håper jeg også :D Er så spent hver eneste dag nå kjenner jeg. Går det bra med deg?
 
Det håper jeg også :D Er så spent hver eneste dag nå kjenner jeg. Går det bra med deg?

Det skjønner jeg godt at du er. :) Går helt greit, skjønner at plagene ikke går over før fødselen er over, så jeg gleder meg veldig til å være ferdig nå. Jeg er 33+5 i dag. :)
 
Wow, du er snart tobarnsmor, du :D Tiden flyr!! ❤ Håper det ikke er altfor lenge igjen for deg nå som det er så tungt. ❤
 
Wow, du er snart tobarnsmor, du :D Tiden flyr!! ❤ Håper det ikke er altfor lenge igjen for deg nå som det er så tungt. ❤
Ja, nå går det fort! Blir veldig spennende :D Nå håper jeg bare det snart er din tur <3
 
40+0

Kjære vene... Denne babyen må være fryktelig stor for så tungt kan jeg ikke huske det var sist! Kaster opp mer enn noensinne og har gangsperre som gjør at jeg såvidt greier og bevege meg. Time på sykehuset i morgen så det blir spennende :)
 
Så spennende med time i morgen. Nå er det like før. ♡
 
Så spennende med time i morgen. Nå er det like før. ♡
Ja, det blir veldig spennende! Da får jeg vite når jeg eventuelt blir satt i gang :) Har jo blitt lovet og egentlig ikke gå på overtid men de har visst ombestemt seg så det blir spennende og se hvor lenge de skal la meg gå :)
 
Back
Topp